1. #196
    MVC Lid

    Reacties
    3.861
    09-04-2009

    Citaat Geplaatst door packy Bekijk reactie
    Hartstikke bedankt voor je info. Het is dus niet zo dat je zelf een aanvraag kan indienen om te kijken of je genetisch vatbaar bent voor dit gen. Ik bedoel als er geen reden voor onderzoek is dan doen de artsen geen onderzoeken?
    Moge Allah sob7ana wa ta3ala je inshaAllah behoeden voor deze nare ziekte.
    Ik vind je een hele sterke vrouw dat je zo goed om kan gaan met de prognose, Ma Sha Allah..
    La shokr ala wajib! Het is zo dat het afhangt van bepaalde factoren zoals familieleden die dit op jonge leeftijd krijgen of meerdere familieleden die dicht bij je staan dus moeders, zussen, tantes etc. dan maakt leeftijd niet veel uit. Soms moet je er ook achteraan gaan en ze doen ook niet makkelijk vanuit mijn ervaring. Dit hele onderzoek ging bij mij via klinisch genetica. Onderdeel van het kankerinstituut hier in Rotterdam.

    Als je niet te maken hebt gehad met deze ziekte noch mensen in je dichte omgeving is er geen reden tot onderzoek. Baarak Allaahu fiki voor je mooie dua.
    Marokko Altijd 1

  2. #197
    INTJ

    Reacties
    4.111
    01-10-2013

    @snoydoekje. Allah shafikoem wa alla shafi zjmi3 el moesliemien.

    Ik heb zelf ook deze beproeving mogen meemaken, hamdoelilah. Ik spreek dus uit hoe ik het heb ervaren. Hopende er eventueel een ander mee te helpen.

  3. #198
    MVC Lid

    Reacties
    3.861
    09-04-2009

    Citaat Geplaatst door sarvia Bekijk reactie
    @snoydoekje. Allah shafikoem wa alla shafi zjmi3 el moesliemien.

    Ik heb zelf ook deze beproeving mogen meemaken, hamdoelilah. Ik spreek dus uit hoe ik het heb ervaren. Hopende er eventueel een ander mee te helpen.
    Allaahoemma ameen. Baarak Allaahu fiki! Ik hoop dat het niet een al te grote litteken bij jou heeft achtergelaten. Veel vrouwen leven met de angst dat het terug zal keren. Lijkt me erg slopend geestelijk gezien. Vergeet niet dat Allaah zijn dienaren beproeft die hij lief heeft en in sha Allaah zal deze beproeving jou in rang hebben doen stijgen bij Hem.
    Marokko Altijd 1

  4. #199
    Bijna Lid

    Reacties
    7.637
    27-01-2011

    De geneeskracht en bestrijding tegen aantal ziektes de Lytchee

    Aan Chinese en Indiase universiteiten is de lychee uitgebreid onderzocht om zijn werking tegen kanker.

    http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...an-lychee.html

  5. #200
    INTJ

    Reacties
    4.111
    01-10-2013

    Citaat Geplaatst door snotdoekje Bekijk reactie
    Allaahoemma ameen. Baarak Allaahu fiki! Ik hoop dat het niet een al te grote litteken bij jou heeft achtergelaten. Veel vrouwen leven met de angst dat het terug zal keren. Lijkt me erg slopend geestelijk gezien. Vergeet niet dat Allaah zijn dienaren beproeft die hij lief heeft en in sha Allaah zal deze beproeving jou in rang hebben doen stijgen bij Hem.
    Amien!

  6. #201
    Bijna Lid

    Reacties
    7.637
    27-01-2011

    Snotdoekje:
    Moge Allah je dierbaren genezen. Allah ie cheifiehoemwa zjami3 almarda.

    Sarvia:

    Alhamdoullillah dat je nu genezen bent. Moge Allah je beschermen.

  7. #202
    2 gebruikers

    Reacties
    2.601
    02-08-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Hoe gaat het met de mensen die het in 2013 overwonnen hebben... aub...

  8. #203
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Allah'ieshafie moge Allah swt onze broeders en zusters sabr en kracht geven in deze moeilijke periode. Het is voor de mensen om de zieken heen ook heel moeilijk om aan te zien, omdat je vrijwel machteloos bent.
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  9. #204
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door DuNyA Bekijk reactie
    salam aleikom,

    Ik heb zelf borstkanker, heb chemo gehad en moet nog geopereerd worden inshallah . inshallah zal ik het overwinnen, want heb 2 schatten van kinderen voor wie ik dit gevecht met deze vreselijke ziekte aanga. Ik wil ze zien opgroeien inshallah. Shiefa voor alle zieke zusters en broeders op deze wereld.

    veel liefs
    Citaat Geplaatst door DuNyA Bekijk reactie
    als je het hele traject gehad hebt van chemos operatie en bestraling heb je toch altijd de kans dat het in de toekomst terug komt, maar daar denk ik liever niet aan. Ik richt mij op nu, en geniet van het leven zolang het nog kan. Iedereen gaat een keer dood, niemand heeft het eeuwige leven.

    Assalamu alaikum wa rahmatullahi wa barakatuh
    Ameen oukhti in shaa Allah zul je genezen.

    Moge Allah swt alle zieken genezing schenken yarebi l'3alameen
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  10. #205
    MVC Lid

    Reacties
    1.076
    09-12-2005

    Hoe gaat het nu met je dunya?