1. #16
    Bijna Lid

    Reacties
    5.425
    06-04-2013

    Mijn vader heeft het overwonnen alhamdoelillah. Hij heeft geen chemo gehad
    Ligt er ook aan vooral waar de kanker plaats vindt. Borstkanker bijv hoor je vaker dat het overwonnen wordt

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    23
    17-11-2004

    ya rabbi ameen, De vorm die ik heb is vrij agressief, ik krijg bijvoorbeeld geen hormoonbehandeling van 5 jaar en dat vind ik wel jammer. De tumor die ik heb iis niet hormoongevoelig, triple negatief noemen ze dat. De kans op uitzaaiingen in de toekomst is groot. Maar daar denk ik liever niet aan. Inshallah zal ik genezen en mijn kinderen zien opgroeien,

  3. #18
    Bijna Lid

    Reacties
    5.425
    06-04-2013

    Citaat Geplaatst door DuNyA Bekijk reactie
    ya rabbi ameen, De vorm die ik heb is vrij agressief, ik krijg bijvoorbeeld geen hormoonbehandeling van 5 jaar en dat vind ik wel jammer. De tumor die ik heb iis niet hormoongevoelig, triple negatief noemen ze dat. De kans op uitzaaiingen in de toekomst is groot. Maar daar denk ik liever niet aan. Inshallah zal ik genezen en mijn kinderen zien opgroeien,
    Ameen lieverd. Dat hoop ik voor je kinderen en voor jezelf. Welke vorm heb je?

  4. #19
    Alhamdoelilah Happy

    Reacties
    1.900
    28-01-2005

    Citaat Geplaatst door DuNyA Bekijk reactie
    ya rabbi ameen, De vorm die ik heb is vrij agressief, ik krijg bijvoorbeeld geen hormoonbehandeling van 5 jaar en dat vind ik wel jammer. De tumor die ik heb iis niet hormoongevoelig, triple negatief noemen ze dat. De kans op uitzaaiingen in de toekomst is groot. Maar daar denk ik liever niet aan. Inshallah zal ik genezen en mijn kinderen zien opgroeien,
    Inshaa allah zal.je genezen mijn zus had ook.bk in een agressieve vorm Alhamdoelilah is ze helemaal genezen en nu 3 jaar later Hamdoelilah.nog.steeds clean blijf positief en allah kbir

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    963
    22-07-2006

    ameen

    allah ya chafiek
    heb geduld wees sterk
    en allah doet het verdere werk

  6. #21
    G O N E

    Reacties
    2.303
    06-11-2009

    Hey Dames,

    Ik had van de week gelezen dat als je 1 Lt sap van zuurzak drinkt betere resultaat brengt dan een Chemo ?

    Weet iemand hier iets meer over Laat me dan graag weten!!

    'If you wait too long for the perfect moment, The perfect moment will pass you by'


  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    6.845
    09-05-2010

    Ik wens iedereen veel sterkte en geduld met deze vreselijke ziekte! En voor de mensen die het hebben overwonnen. Moge Allah je vrij houden van deze ziekte.


    Ameen

    FEMME SOLDAT


  8. #23
    mijn meisje.

    Reacties
    15.273
    20-04-2004

    Citaat Geplaatst door DuNyA Bekijk reactie
    ya rabbi ameen, De vorm die ik heb is vrij agressief, ik krijg bijvoorbeeld geen hormoonbehandeling van 5 jaar en dat vind ik wel jammer. De tumor die ik heb iis niet hormoongevoelig, triple negatief noemen ze dat. De kans op uitzaaiingen in de toekomst is groot. Maar daar denk ik liever niet aan. Inshallah zal ik genezen en mijn kinderen zien opgroeien,
    Allah i zjieb shifae.
    Degenen die het meest beproefd worden zijn de profeten en daarna de rest van de mensen afhankelijk van hun goedheid. Een persoon wordt beproefd aan de hand van zijn geloof. Hoe sterker zijn geloof is, des te meer hij beproefd wordt. En hoe zwakker zijn geloof is, des te minder hij beproefd wordt. En het beproeven van een persoon duurt voort en laat hem niet los totdat hij rondloopt en niets van zijn zonden meer met zich meedraagt.”

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    245
    20-03-2011

    Mijn mama had darmkanker en ze heeft het overleefd. Nu, een jaar later is ze hervallen en heeft ze leverkanker. Ze is al enkele maanden bezig met chemo's dus ik hoop dat ze het haalt inchallah.
    Be true to who you are.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    3.009
    28-12-2012

    Citaat Geplaatst door DuNyA Bekijk reactie
    salam aleikom,

    Ik heb zelf borstkanker, heb chemo gehad en moet nog geopereerd worden inshallah . inshallah zal ik het overwinnen, want heb 2 schatten van kinderen voor wie ik dit gevecht met deze vreselijke ziekte aanga. Ik wil ze zien opgroeien inshallah. Shiefa voor alle zieke zusters en broeders op deze wereld.

    veel liefs
    Moge Allah jou genezen en dit proces voor jou vergemakkelijken. Ameen.
    alhamdoulilah

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    3.009
    28-12-2012

    Citaat Geplaatst door Yasminaaa29 Bekijk reactie
    Mijn mama had darmkanker en ze heeft het overleefd. Nu, een jaar later is ze hervallen en heeft ze leverkanker. Ze is al enkele maanden bezig met chemo's dus ik hoop dat ze het haalt inchallah.
    In sha Allah. Sterkte!
    alhamdoulilah

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    6.845
    09-05-2010

    Citaat Geplaatst door Rania. Bekijk reactie


    Heb iemand in de fam die borstkanker heeft overwonnen hamdulilah!
    Hamdoelilah!

    FEMME SOLDAT


  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    6.845
    09-05-2010

    Citaat Geplaatst door Alhamdoulilah- Bekijk reactie
    Een naaste heeft kanker overwonnen alhamdoulilah
    Hamdoelilah!

    FEMME SOLDAT


  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    6.845
    09-05-2010

    Citaat Geplaatst door vrouwtjuh81 Bekijk reactie
    Een dierbare is pas geleden geopereerd en het gaat goed alhamdoelillah!
    Hamdoelilah!

    FEMME SOLDAT


  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    14.108
    20-12-2005

    Allahieshafie jam3ien muslimien.