1. #166
    MVC Lid

    Reacties
    5.319
    08-09-2008

    Citaat Geplaatst door moederskind Bekijk reactie
    Alhamdoelilah is ze nu kankervrij. Moge Allah haar vrij houden van deze vreselijke ziekte! Ameen.
    Ameen djami3 moeslimeen!

    Heb jij ook soort een ziekte meegemaakt?

  2. #167
    MVC Lid

    Reacties
    2.337
    25-04-2008

    Mijn zus heeft borstkanker. Alhamdoelilah houdt ze zich heel sterk, ze is nu bezig met chemo en moet binnenkort geopereerd worden. Alhamdoelilah het ziet er beter uit. Maar ze gaat toch haar borst amputeren. Ze heeft ook 2 kleine kindjes

  3. #168
    MVC Lid

    Reacties
    6.424
    04-04-2010

    allahi yashfeekum xoxo
    "Our Lord! Bestow on us from our spouses and our offspring who will be the comfort (Literally: the coolness) of our eyes, and make us leaders for the righteous" - Surat Al-Furqān 25:74

  4. #169
    MVC Lid

    Reacties
    4
    14-08-2010

    allereerst gelukkig ben je genezen
    ben blij voor je en hoop dat iedereen geneest die deze afschuwelijke ziekte heeft.
    maar wou je vragen hoe je het hebt ervaren?
    en wat gaf je de kracht om door te vechten ?
    freedom

  5. #170
    <3 M&R&I

    Reacties
    6.324
    05-07-2007

    Mijn vader, Allah ie ra7mo, is vorig jaar overleden aan longkanker.
    Hij heeft 3 jaar gevochten en na een pijnlijke strijd heeft Allah 3azza wa zjal hem verlost uit zijn lijden meskien...

    Mijn opa is 2 jaar voordat mijn vader ziek werd, overleden. Ook aan longkanker. Bij hem heeft het 6 maanden geduurd, hij heeft geen behandelingen gehad, enkel pijnbestrijding.

    Mijn tante heeft borstkanker overwonnen el7amdolilah!

    Mama van 3 prachtige kindjes el7amdolilah

    Compleet gelukkig, gelukkig compleet

    Ba2di ma3ak 7ayati laakher elzaman...


  6. #171
    MVC Lid

    Reacties
    7.530
    05-02-2009

    wat ik jammer vind is dat ziekenhuizen alleen chemo als optie geven (ze verdienen heeeel veel ermee), chemo is gewoon gif, het dood slecht maar ook goede cellen. ze moeten met iets komen dat alleen slecht cellen weghaalt.

  7. #172
    INTJ

    Reacties
    4.111
    01-10-2013

    Citaat Geplaatst door prisonbreak Bekijk reactie
    wat ik jammer vind is dat ziekenhuizen alleen chemo als optie geven (ze verdienen heeeel veel ermee), chemo is gewoon gif, het dood slecht maar ook goed cellen. ze moeten met iets komen dat alleen slecht cellen weghaalt.
    Er is nu een behandeling die alleen kankercellen vernietigt, verder geen schade toebrengt aanvhet lichaam. Umcg gebruikt het al. Zal kijken of ik het artikel kan vinden.

    Correctie. Het gaat om protonentherapie. Andere manier van bestralen. Bestraling en chemo zijn toch standaard behandelingen.

  8. #173
    Ahlu sunah Waljama3a

    Reacties
    7.002
    08-10-2011

    Allah ichafikoem allemaal

  9. #174

    Reacties
    1.023
    22-05-2012

    Allah shafiekoem, moeslimien jami3ien!

  10. #175
    INTJ

    Reacties
    4.111
    01-10-2013

    Citaat Geplaatst door BerberseBroeder Bekijk reactie
    Allah ichafikoem allemaal
    Citaat Geplaatst door Rozen_ Bekijk reactie
    Allah shafiekoem, moeslimien jami3ien!
    Amien!!

  11. #176
    MVC Lid

    Reacties
    4.330
    04-02-2013

    Ameen in sha Allah.
    OFF.

  12. #177
    MVC Lid

    Reacties
    35
    13-12-2013

    Als Allah swt voor jouw heeft voorbestemd dat je zal genezen van kanker dan gebeurt dat...en anders niet wat je ook doet..Allah isafiekum ..

  13. #178
    Allah jahdina

    Reacties
    490
    29-08-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Moge Allah subhana wa ta3ala alle zieken genezen en hun verlichting doen schenken.
    Wie dit meemaakt, voor hun hoop ik dat hun standvastig blijven, opdat Allah subhana wa ta3ala hun zonden wegneemt.
    ALLAH UMA AMEEN.
    Dit is een vreselijke ziekte, als het jezelf overkomt,zul je naar ALLE mogelijke manieren zoeken om te genezen.
    Maar onderschat tegelijkertijd niet de kracht van DUA. Zeker als deze van je ouders afkomstig is.
    Ik ken iemand die na te zijn opgegeven nog 4jaar op deze dunja heeft doorgebracht.Zij vroeg enkel aan haar moeder dua voor haar te verichten
    Ook een vriendin van mij die nu na al 15 jaar met de wil van Allah subhana wata3ala genezen is.
    Kanker blijft een bittere pil om te slikken.

  14. #179
    MVC Lid

    Reacties
    7.530
    05-02-2009

    Citaat Geplaatst door sarvia Bekijk reactie
    Er is nu een behandeling die alleen kankercellen vernietigt, verder geen schade toebrengt aanvhet lichaam. Umcg gebruikt het al. Zal kijken of ik het artikel kan vinden.

    Correctie. Het gaat om protonentherapie. Andere manier van bestralen. Bestraling en chemo zijn toch standaard behandelingen.
    bedoel je de immuunbehandeling die 80 000 euro kost?

  15. #180
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    4.681
    28-03-2011

    ZO lijkt het alsof de ene zieke niet sterk genoeg was om het te overwinnen en de ander weer wel. Dat je het hebt overleefd is puur omdat Allah heeft gewild dat je het zou redden.