1. #16
    Bijna Lid

    Reacties
    5.129
    24-02-2010

    Citaat Geplaatst door De_Keunegin Bekijk reactie


    For the love of God: never say that again .
    Zijn toch ook mensen? =/

  2. #17
    Bijna Lid

    Reacties
    5.129
    24-02-2010

    Goh, wat is het hier toch reuze gezellig in het.. ja ja tussen haakjes (gezellige) onderonsjes.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    161
    30-10-2012

    Citaat Geplaatst door ______ Bekijk reactie
    Zijn toch ook mensen? =/
    Uiteraard, maar ik hoop toch echt dat ik van mijn levensdagen niet zo lang hoef na te denken over de vraag die die dames voorgelegd krijgen .

    Citaat Geplaatst door ______ Bekijk reactie
    Goh, wat is het hier toch reuze gezellig in het.. ja ja tussen haakjes (gezellige) onderonsjes.
    Hahahahahaha...die haakjes staan daar overduidelijk met een reden .

  4. #19
    Bijna Lid

    Reacties
    5.129
    24-02-2010

    Citaat Geplaatst door De_Keunegin Bekijk reactie
    Uiteraard, maar ik hoop toch echt dat ik van mijn levensdagen niet zo lang hoef na te denken over de vraag die die dames voorgelegd krijgen .



    Hahahahahaha...die haakjes staan daar overduidelijk met een reden .
    Maar u bent toch best oud? Keunegin.

    Ja soms is het gewoon niet gezellig, beter op safe spelen. Slim hoor die modereteuren.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    161
    30-10-2012

    Citaat Geplaatst door ______ Bekijk reactie
    Maar u bent toch best oud? Keunegin.

    Ja soms is het gewoon niet gezellig, beter op safe spelen. Slim hoor die modereteuren.
    Hahahaha .

    Valt mee. Ik heb mijn wijsheid op relatief jonge leeftijd gekregen .

  6. #21
    Bijna Lid

    Reacties
    5.129
    24-02-2010

    Citaat Geplaatst door De_Keunegin Bekijk reactie
    Hahahaha .

    Valt mee. Ik heb mijn wijsheid op relatief jonge leeftijd gekregen .
    Toe maar.. Wie deelde het uit? Mij werd er verteld dat je door pak slaag wijzer werd. Klappen heb ik gekregen, de wijsheid kwam alleen niet. Misschien iets teveel gekregen, dat de wijsheid dacht van naah iets teveel van het goede als ik ga. Tsja best wel wijs van hem, ook soort van op safe spelen.. Maar u hebt dus nog een jonge geest, helaas werkt het lichaam niet mee. Heb ik ook zo vaak, denk ik geestelijk ben ik klaar om het bord naar de keuken te brengen. Maar laat ik het alsnog staan, omdat het lichaam zegt dat bord wordt wel gebracht joh..

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    161
    30-10-2012

    Citaat Geplaatst door ______ Bekijk reactie
    Toe maar.. Wie deelde het uit? Mij werd er verteld dat je door pak slaag wijzer werd. Klappen heb ik gekregen, de wijsheid kwam alleen niet. Misschien iets teveel gekregen, dat de wijsheid dacht van naah iets teveel van het goede als ik ga. Tsja best wel wijs van hem, ook soort van op safe spelen.. Maar u hebt dus nog een jonge geest, helaas werkt het lichaam niet mee. Heb ik ook zo vaak, denk ik geestelijk ben ik klaar om het bord naar de keuken te brengen. Maar laat ik het alsnog staan, omdat het lichaam zegt dat bord wordt wel gebracht joh..
    Hahahahaha . Als ik dat vertel gaat iedereen zich aan dat loketje melden en zal mijn Keuneginnen-ambt bedreigd worden door een coupe . Maar jij denkt echt teveel in cliche's...dat ik een Keunegin ben betekent niet dat ik oud ben en het zelf al helemaal niets over mijn fysieke gesteldheid .

  8. #23
    Bijna Lid

    Reacties
    5.129
    24-02-2010

    Citaat Geplaatst door De_Keunegin Bekijk reactie
    Hahahahaha . Als ik dat vertel gaat iedereen zich aan dat loketje melden en zal mijn Keuneginnen-ambt bedreigd worden door een coupe . maar jij denkt echt teveel in cliche's...dat ik een Keunegin ben betekent niet dat ik oud ben en het zelf al helemaal niets over mijn fysieke gesteldheid .
    Oh.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    161
    30-10-2012

    Citaat Geplaatst door ______ Bekijk reactie
    Oh.
    Yup .

  10. #25
    Bijna Lid

    Reacties
    5.129
    24-02-2010

    Citaat Geplaatst door De_Keunegin Bekijk reactie
    Yup .
    Oki.