1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    126
    14-01-2013

    Citaat Geplaatst door gekkemeid111 Bekijk reactie
    ik liet een scheeett mann, was nog in beginn van onze relatie, nu zijn we al getrouwd enso, en lachen we er gwn om, ik had gwn zo veel lucht in me buik, maar t ging zo snel en romantisch. ik kon niet zeggen, hey kerel, moet ff een scheet laten. eerst ging t wel, kon k t redelijk ophouden, maar toen doggystyle kwam en klaar k kon niet meer.. en t was niet zo n zachte ook enn hy stonkkkk gekk...
    Dus toen het gebeurde was je niet getrouwd? Blijkbaar ben je er erg trots op.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    664
    28-08-2012

    Citaat Geplaatst door gekkemeid111 Bekijk reactie
    ik liet een scheeett mann, was nog in beginn van onze relatie, nu zijn we al getrouwd enso, en lachen we er gwn om, ik had gwn zo veel lucht in me buik, maar t ging zo snel en romantisch. ik kon niet zeggen, hey kerel, moet ff een scheet laten. eerst ging t wel, kon k t redelijk ophouden, maar toen doggystyle kwam en klaar k kon niet meer.. en t was niet zo n zachte ook enn hy stonkkkk gekk...
    Goorwijf

  3. #18
    Abdares

    Reacties
    3
    08-10-2010

    Een keer in marokko, paar buurmeisjes uit duitsland versiert. hele avond bellen in de nacht wou ze langskomen ik denk niemand merkt het toch. neem haar mee na ons huis me ouders slapen op vierdeverdieping ik denk eerste verdieping komt toch niemand. ik net bezig en doet me vader in 1 keer deur open en ziet mij boven op haar. hij knalde die deur keihard achter zich dicht
    >> Ainzohra << Tamorth inoe <<

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    16.468
    13-10-2009

    Citaat Geplaatst door Chiller- Bekijk reactie
    Een keer in marokko, paar buurmeisjes uit duitsland versiert. hele avond bellen in de nacht wou ze langskomen ik denk niemand merkt het toch. neem haar mee na ons huis me ouders slapen op vierdeverdieping ik denk eerste verdieping komt toch niemand. ik net bezig en doet me vader in 1 keer deur open en ziet mij boven op haar. hij knalde die deur keihard achter zich dicht

    Oeps!

    Heb je het wel afgemaakt?

  5. #20
    Abdares

    Reacties
    3
    08-10-2010

    Ja wel heb het snel afgemaakt gekeken of de keust veilig was na beneden gegaan en eenmaal in de garage begon het weer kon het niet weerstaan toch maar een vluggertje en toen is ze er druppelend van door gegaan:P
    >> Ainzohra << Tamorth inoe <<

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    1.224
    20-08-2012

    echt een abdars ze ****** alles wat los en vast zit

  7. #22
    Abdares

    Reacties
    3
    08-10-2010

    haha niet altijd.. deze buurmeisje had iedere zomer oog op mij.. soms heb je van die dagen dan ga je gewoon op tour in je eigen wijkje.. geloof mij soms is er veel te vinden.
    >> Ainzohra << Tamorth inoe <<

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.368
    08-04-2013

    Chiller ik geloof er niks van.. dat je vader niks doet is het grootse onzin in de wereld, had tenminste gezegd dat hij haar had afgepakt

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.866
    15-08-2004

    Paar keer betrapt op parkeer plaatsen, door mensen.

  10. #25
    Abdares

    Reacties
    3
    08-10-2010

    Citaat Geplaatst door Mvr.Krul Bekijk reactie
    Chiller ik geloof er niks van.. dat je vader niks doet is het grootse onzin in de wereld, had tenminste gezegd dat hij haar had afgepakt


    Haha stel je voor, zegt tie ineens zoon sta op dan laat ik je zien hoe het moet:P
    >> Ainzohra << Tamorth inoe <<

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    13
    21-08-2011

    Citaat Geplaatst door Chiller- Bekijk reactie
    Haha stel je voor, zegt tie ineens zoon sta op dan laat ik je zien hoe het moet:P
    OFFICIEEL EEN VERZONNEN VERHAAL. Helaas

  12. #27
    Palestina & Libanon

    Reacties
    1.953
    25-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Chiller- Bekijk reactie
    Ja wel heb het snel afgemaakt gekeken of de keust veilig was na beneden gegaan en eenmaal in de garage begon het weer kon het niet weerstaan toch maar een vluggertje en toen is ze er druppelend van door gegaan:P
    Hij heeft haar daarna ook gepakt?

    Mama van 3 engeltjes

    Be3rou2y biejry dammain. Flisteeny wel Lebnani. Lebnan b2alby. Wel 3ayn 3aleiki 3al mail el tany. Lebnany ard el abtal. Wel 7elm b3aynain rjal. Faw2 7dodo sehrany. Lebnan shu b7ibbak ana. Ya jbein 3aly o ma n7ana. O bmoot kermalak ana. Law da2 3a babak 5atar

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    15
    27-02-2012

    Citaat Geplaatst door FIFI_ANO Bekijk reactie
    Paar keer betrapt op parkeer plaatsen, door mensen.
    amateur
    Verwijderd door AbduAllah.Ibn.Ibrahim

    Reden: Rubriek niet voor bedoeld

    <_<

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    1.866
    15-08-2004

    Citaat Geplaatst door yooka Bekijk reactie
    amateur
    Nee joh dat is nou het leukste van allemaal om betrapt te worden. Niet door de politie dan.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    9.807
    20-08-2012

    Citaat Geplaatst door Chiller- Bekijk reactie
    Ja wel heb het snel afgemaakt gekeken of de keust veilig was na beneden gegaan en eenmaal in de garage begon het weer kon het niet weerstaan toch maar een vluggertje en toen is ze er druppelend van door gegaan:P
    Straks geloof je het nog zelf

    Citaat Geplaatst door bella_zina Bekijk reactie
    Hij heeft haar daarna ook gepakt?
    Ja ze hebben samen trio gedaan