1. #1
    Berkania

    Reacties
    12
    09-02-2011

    Wat is de algemene bedrag voor bruidschat

    Het,Of is dat heel verschillend?
    Joden beledigen = antisemitisme, negers beledigen = racisme Homo's beledigen = discriminatie, koningin beledigen= majesteitsschennis Scheidsrechter beledigen en heel de wedstrijd wordt stilgelegd Maar moslims beledigen = de vrijheid van meningsuiting. !

  2. #2
    Semper fi

    Reacties
    5
    04-01-2013

    Zit er ook al een minimun aan verbonden?

    Bij mij in de familie wordt daar niet aan gedaan. Tenzij de familie van de andere kant het erg graag wilt.
    Maar nah.

    Fair winds and following seas
    Semper fidelis <3


  3. #3
    /lol/

    Reacties
    3.340
    16-11-2010

    Bij ieder persoon is dat verschillend, kijk gewoon naar hoe financieel de andere gesteld is..

  4. #4
    AMAZIGH

    Reacties
    62
    18-10-2006

    Citaat Geplaatst door Letchina23 Bekijk reactie
    Het,Of is dat heel verschillend?
    Tegenwoordig? Bijna evenveel als wat je voor een schaap betaalt.

  5. #5
    Berkania

    Reacties
    12
    09-02-2011

    Citaat Geplaatst door Itoshi Bekijk reactie
    Zit er ook al een minimun aan verbonden?

    Bij mij in de familie wordt daar niet aan gedaan. Tenzij de familie van de andere kant het erg graag wilt.
    Maar nah.
    Weet ik ook niet, beetje awkward ook om dat überhaupt te vragen vindt je niet...
    Je kan toch ook zeggen wat jij wilt...of niet
    Joden beledigen = antisemitisme, negers beledigen = racisme Homo's beledigen = discriminatie, koningin beledigen= majesteitsschennis Scheidsrechter beledigen en heel de wedstrijd wordt stilgelegd Maar moslims beledigen = de vrijheid van meningsuiting. !

  6. #6
    Ja.

    Reacties
    4.029
    11-07-2012

    10 euro


  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    1.523
    24-12-2012

    Citaat Geplaatst door safi_klaar Bekijk reactie
    ongeveer 2 duizend is wel goed
    Dikke lul misschien in Bni Bouayach
    maar in Nederland 6kop gek met zaal catering en al.

  8. #8
    Berkania

    Reacties
    12
    09-02-2011

    Citaat Geplaatst door Amazigh3000 Bekijk reactie
    Tegenwoordig? Bijna evenveel als wat je voor een schaap betaalt.
    Oh oke, dan is de vraag..wat kost een schaap?
    Joden beledigen = antisemitisme, negers beledigen = racisme Homo's beledigen = discriminatie, koningin beledigen= majesteitsschennis Scheidsrechter beledigen en heel de wedstrijd wordt stilgelegd Maar moslims beledigen = de vrijheid van meningsuiting. !

  9. #9
    Berkania

    Reacties
    12
    09-02-2011

    Citaat Geplaatst door Rohff Bekijk reactie
    Dikke lul misschien in Bni Bouayach
    maar in Nederland 6kop gek met zaal catering en al.
    Huh, dat valt toch niet onder bruidschat joh...
    Joden beledigen = antisemitisme, negers beledigen = racisme Homo's beledigen = discriminatie, koningin beledigen= majesteitsschennis Scheidsrechter beledigen en heel de wedstrijd wordt stilgelegd Maar moslims beledigen = de vrijheid van meningsuiting. !

  10. #10
    Masterplan

    Reacties
    376
    29-04-2011

    Citaat Geplaatst door safi_klaar Bekijk reactie
    ongeveer 2 duizend is wel goed
    -

  11. #11
    Semper fi

    Reacties
    5
    04-01-2013

    Citaat Geplaatst door Letchina23 Bekijk reactie
    Weet ik ook niet, beetje awkward ook om dat überhaupt te vragen vindt je niet...
    Je kan toch ook zeggen wat jij wilt...of niet
    Dat is waar.

    Mijn tante wilde het serieus niet aannemen. Maar die heeft 3000 gehad. Omdat het moest volgens zijn familie.

    Wat zou jij vragen? Ik dacht in het begin..als ik het geld krijg dan doe ik er wat leuks mee voor ons beide. Maar de vrouw moet het geld aan zichzelf besteden. Dus toen dacht ik ook. Ah tien cent is genoeg

    Fair winds and following seas
    Semper fidelis <3


  12. #12
    -

    Reacties
    343
    08-01-2010

    Citaat Geplaatst door Rohff Bekijk reactie
    6kop
    6kop
    6hoofd


    6duizend euro. Ik denk dat het om een vrouw gaat niet om een auto.

    Ze krijgt maximaal 1000 euro. We gaan samen leven en ze mag alles pakken wat er over is na de vasten lasten elke maand. Haar ouders mag ze geld geven als dat nodig is. Als ze iets wil mag ze het pakken. Waarom zou ik haar geld geven als we samen gaan leven dus samen de financiën als het ware delen. Wat van mij is is van haar. Andersom ook.
    Mijn fouten zijn mijn fouten, maar jij kan er voor zorgen dat ik die fouten niet meer maak. Wees mijn weerspiegeling en ik ben jou weerspiegeling.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    52
    27-12-2011

    de beste vrouwen zijn die hun man het minste belasten

  14. #14
    /lol/

    Reacties
    3.340
    16-11-2010

    Citaat Geplaatst door Itoshi Bekijk reactie
    Dat is waar.

    Mijn tante wilde het serieus niet aannemen. Maar die heeft 3000 gehad. Omdat het moest volgens zijn familie.

    Wat zou jij vragen? Ik dacht in het begin..als ik het geld krijg dan doe ik er wat leuks mee voor ons beide. Maar de vrouw moet het geld aan zichzelf besteden. Dus toen dacht ik ook. Ah tien cent is genoeg
    Helemaal niet. De bruidsschat is van jou en je bepaald zelf wat je ermee doet. En ja, het is een verplichting. Het kan van alles zijn, tot een Suran of een bedrag..

  15. #15
    Semper fi

    Reacties
    5
    04-01-2013

    Citaat Geplaatst door ryuzaki Bekijk reactie
    Helemaal niet. De bruidsschat is van jou en je bepaald zelf wat je ermee doet. En ja, het is een verplichting. Het kan van alles zijn, tot een Suran of een bedrag..
    Dat zeg ik toch?


    Oh wait. Zo bedoel je..ik had ergens gelezen dat de vrouw het aan zichzelf moet besteden en aan niemand anders.

    Fair winds and following seas
    Semper fidelis <3