1. #1
    'Heb je even?'

    Reacties
    2.973
    15-12-2004

    Gek op Cosmetica, lingerie of sieraden?

    --------------------------------------------------------------------------------

    Salaam 3alaikoem wa Rahmatoe allah wa barakatahaoe beste broeders en zusters,

    IK ben hier namens de stichting Avon. De stichting Avon zet zich in voor vrouwen met borstkanker. Vele vrouwen kampen met borstkanker, alleen hebben zij de financiele benodigheden niet. Daarom gaat de stichting Avon aan het werk.

    Avon zet zich al al jaren in voor de strijd tegen borstkanker. Borstkanker is nog steeds een veel voorkomende ziekte waaraan jaarlijks enorm veel vrouwen overlijden. Er is veel geld nodig voor onderzoeken, zodat er een medicijn of een andere geneeswijze voor de ziekte kan worden ontdekt.

    De stichting Avon verkoopt mooie goede producten voor een lage prijs.
    Met de opbrengst kunnen wij de behandelingen voor deze vrouwen betalen.

    Waarom juist de producten van Avon kopen?
    1- De producten zijn allemaal dierproefvrij, dat is al aardig goed. Niet vele mensen weten dat cosmetica met behulp van dieren worden gemaakt. Stichting Avon zet zich namelijk ook in voor niet-dierlijke producten. Verschrikkelijk hoe dieren voor cosmetica worden gebruikt.
    2- Als je bij mij bestelt dan krijg je bij elk product dat je koopt 2 maanden garantie. Dat betekent dus dat als een product jou niet bevalt dan stuur je het lekker terug.. Of het nou open is gemaakt of niet. Jij krijgt je geld terug.
    3- Producten zijn erg goedkoop! We verkopen ze namelijk net boven de kostprijs. Ons doel is alleen maar om deze vrouwen een behandeling te geven.
    4- Je helpt je mede mens. Jij zou toch ook graag geholpen willen worden als je het verschrikkelijke nieuws zou krijgen? (Allah star)

    De Avon producten worden al in 147 landen verkocht. Zelf zijn wij gebonden aan de stichting Avon in Duitsland. Waarom Duitsland? In Duitsland worden producten voor een lage prijs verkocht. In Holland juist niet!!!!!! Wij kopen in Duitsland voor een lage prijs deze producten, waardoor wij het dus dan ook weer voor een lage prijs kunnen verkopen. Hoe lager de kosten hoe lager de prijzen.

    Alhamdoelilah hebben er zich vele meiden aangemeld en er hebben al 5 meiden een bestelling gedaan. Ik wil deze meiden echt bedanken!! Moge Allah jullie zegenen/belonen!!!


    Het gaat om de producten: Cosmetica, lingerie en sieraden.


    Producten die ik allemaal heb zijn shampoos, pyjama’s, lingerie setten tot de 30/40 euro. Als je hunkemoler in gaat kom je al dik tegen de 80 euro aan. En ik kan je eerlijk vertellen dat deze setjes niet in de winkel te koop zijn.

    Sieraden die je ook in de winkel kan vinden maar dan veeeel goedkoper. BLing Bling sieraden kosten rond de 6 euro. Ga maar eens in de stad rondlopen en je vindt ze voor 14 a 15 euro. Ook oosterse sieraden verkoop ik voor een mooi prijsje. Van goud tot zilver.

    Parfums:

    Surrender: 15.95 voor 50 ML
    Avon soft musk: 9,95 voor 50 ml
    En nog vele parfums rond de 20 a 30 euro. Lekkere geurtjes. In de winkel moet je voor 50 ml al 30 euro neerleggen.

    Ik heb vele crèmes die je ook cadeau kunt geven en nagellakken van goede kwaliteiten en mascara's, oogpotloden en liplijners en noem maar op! Lipgloses van alle kleuren. Selma Hayek heeft zelf ook een parfumlijn: Today. Die kost maar 33.00 euro. In de winkel kost die al rond de 50 euro.

    Ook verkoop ik hele leuke tassen. Zelf vind ik de tassen het allerleukste. Hele mooie modellen, mashaAllah.

    Wat wij ook doen is bij elke bestelling iets extra’s geven. In de folder staat er steeds bij wat je extra krijgt. Stel je koopt mascara. Voor 4.59 van de kwaliteit Avon. Alle producten hebben het merk Avon. Dus je koopt een mascara roller en daarbij krijg je dan ook nog gratis een eye make up remover gratis. Vele aanbiedingen hebben een bepaalde tijd. Na 25 januari krijg ik weer nieuwe aanbiedingen dus hoeven wij gewoon contact te houden inshaAllah. Wil je weer wat nieuws zien, dan bel je me gewoon even weer op. ‘He nadia, heb je nog wat nieuws?’
    Dan vertel ik jou wat de nieuwe aanbiedingen zijn of ik laat je de folder even doornemen inshaAllah.

    Zelf werk ik met folders, tijdschriften dus stel dat je morgen naar Amsterdam komt, kunnen we een afspraak maken. En als je wat leuks in de folders ziet dan vertel jij mij dat en dan zal ik de producten voor je bestellen. Dan komen die producten bij mij thuis aan en dan geef ik jou een belletje en dan spreken we af en overhandig ik jou jouw pakket.

    Zoals ik al zei heb je daarnaast twee maanden garantie. Vind je de producten toch niet goed? Bel mij even op en we maken een afspraak over en hoe we elkaar weer zien zodat jij je geld weer terug krijgt. Of de potjes nou open zijn of niet. Geld krijg je terug. Doet kruidvat dat ook? Haha Nee. En inshaAllah zullen vele meiden zich aanmelden en ik vraag je dan ook om dit aanbod door te melden inshaAllah en dan kunnen wij deze vrouwen inshaAllah ya rab helpen! Borstkanker is niet niks!

    Lekker handig toch?

    Als je mij wil bellen: 0627263291 dan kun je ook je vragen kwijt inshaAllah.

    Vraag naar Nadia inshaAllah.

    Hoor gauw van jullie inshaAllah!
    __________________________
    Heb lief..

  2. #2
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Ik heb heel wat ervaring met AVON en het is echt een top merk mensen!
    Helaas is het nog niet zo bekend..

  3. #3
    'Heb je even?'

    Reacties
    2.973
    15-12-2004

    Zeket weten. Zelf gebruik ik ook alleen AVon producten. Heerlijk zo'n BuBBle Bath
    Heb lief..

  4. #4
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Hmmm..de badprodukten van avon...:verliefd:

    Er was een tijd dat ik alleen maar avon producten gebruikte .
    Nu word ik gek van al die verschillende merkcollecties cosmetica die door mijn kamer heen slingeren!

    Word weer eens tijd dat ik het maar bij 1 ding hou..

  5. #5
    'Heb je even?'

    Reacties
    2.973
    15-12-2004




    Heb ej de tassen gezien? Sjonge wat mooi!
    Heb lief..

  6. #6
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Citaat Geplaatst door Visage19



    Heb ej de tassen gezien? Sjonge wat mooi!
    Nee de tassen ken ik niet.

    Ik heb alleen de cosmeticalijn geprobeerd.
    Heb van alles daarvan hier..
    Zelfs de doosjes minilipstiftjes en proefparfums die de consulenten van avon gebruiken..

  7. #7
    'Heb je even?'

    Reacties
    2.973
    15-12-2004

    Citaat Geplaatst door SadGirl2004
    Nee de tassen ken ik niet.

    Ik heb alleen de cosmeticalijn geprobeerd.
    Heb van alles daarvan hier..
    Zelfs de doosjes minilipstiftjes en proefparfums die de consulenten van avon gebruiken..

    Kom gerust bij mij langs, lekker thuis kopje drinken.

    Heb lief..

  8. #8
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Citaat Geplaatst door Visage19
    Kom gerust bij mij langs, lekker thuis kopje drinken.

    Geschellig!

  9. #9
    'Heb je even?'

    Reacties
    2.973
    15-12-2004

    Aangezien je toch in Adam woont,
    Heb lief..

  10. #10
    'Heb je even?'

    Reacties
    2.973
    15-12-2004

    Dames die graag foto's van tassen of sieraden willen zien kunnen mij inshaAllah toevoegen:

    Nadia_Markai@hotmail.com
    Heb lief..

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    12
    13-01-2005

    wil niks zeggen maar produkten van avon bestaan meer dan 10 jaar . heeft nu misschien een andere naam gekregen of zo .

  12. #12
    'Heb je even?'

    Reacties
    2.973
    15-12-2004

    Avon bestaat inderdaad al heel erg lang. Avon produkten worden al in 147 landen verkocht. In Holland bestaat het niet zo lang. Niet veel mensen kennen het.

    Dat is waarom ik zeg waar het nog niet zo bekend is. In Duitsland en Amerika is Avon een topmerk.

    Hoop wat licht in het duister te hebben gebracht.
    Heb lief..

  13. #13
    Leef van dag tot dag

    Reacties
    84
    08-12-2004

    [QUOTE=Visage19]--------------------------------------------------------------------------------

    Salaam 3alaikoem wa Rahmatoe allah wa barakatahaoe beste broeders en zusters,

    IK ben hier namens de stichting Avon. De stichting Avon zet zich in voor vrouwen met borstkanker. Vele vrouwen kampen met borstkanker, alleen hebben zij de financiele benodigheden niet. Daarom gaat de stichting Avon aan het werk.

    Avon zet zich al al jaren in voor de strijd tegen borstkanker. Borstkanker is nog steeds een veel voorkomende ziekte waaraan jaarlijks enorm veel vrouwen overlijden. Er is veel geld nodig voor onderzoeken, zodat er een medicijn of een andere geneeswijze voor de ziekte kan worden ontdekt.

    De stichting Avon verkoopt mooie goede producten voor een lage prijs.
    Met de opbrengst kunnen wij de behandelingen voor deze vrouwen betalen.

    Citaat Geplaatst door Visage19
    Avon bestaat inderdaad al heel erg lang. Avon produkten worden al in 147 landen verkocht. In Holland bestaat het niet zo lang. Niet veel mensen kennen het.

    Dat is waarom ik zeg waar het nog niet zo bekend is. In Duitsland en Amerika is Avon een topmerk.

    Hoop wat licht in het duister te hebben gebracht.
    Sorry, maar Avon bestaat al minstens 15 jr. lang in nederland. Mijn moeder gebruikt het al haar hele leven. En wat jij zegt dat de behandeling word betaald voor vrouwen klopt ook niet! Avon steunt borstkankeronderzoek=iets anders dan behandelingen die word betaald

  14. #14
    'Heb je even?'

    Reacties
    2.973
    15-12-2004

    [QUOTE=HabibiMasria]
    Citaat Geplaatst door Visage19
    --------------------------------------------------------------------------------

    Salaam 3alaikoem wa Rahmatoe allah wa barakatahaoe beste broeders en zusters,

    IK ben hier namens de stichting Avon. De stichting Avon zet zich in voor vrouwen met borstkanker. Vele vrouwen kampen met borstkanker, alleen hebben zij de financiele benodigheden niet. Daarom gaat de stichting Avon aan het werk.

    Avon zet zich al al jaren in voor de strijd tegen borstkanker. Borstkanker is nog steeds een veel voorkomende ziekte waaraan jaarlijks enorm veel vrouwen overlijden. Er is veel geld nodig voor onderzoeken, zodat er een medicijn of een andere geneeswijze voor de ziekte kan worden ontdekt.

    De stichting Avon verkoopt mooie goede producten voor een lage prijs.
    Met de opbrengst kunnen wij de behandelingen voor deze vrouwen betalen.



    Sorry, maar Avon bestaat al minstens 15 jr. lang in nederland. Mijn moeder gebruikt het al haar hele leven. En wat jij zegt dat de behandeling word betaald voor vrouwen klopt ook niet! Avon steunt borstkankeronderzoek=iets anders dan behandelingen die word betaald

    Lieve meid,

    Ik zeg niet dat Avon niet lang bestaat, ik zeg dat Avon niet lang bekend is! Niet veel mensen kennen het. En daar valt jouw moeder dan niet onder.

    Wat betreft dat borstkankeronderzoek dat klopt wel. Doordat er geen geneesmiddelen voor zijn, zijn de behandelingen extra duur! Als wij deze behandelingen steunen zal er iets op de markt komen dat geschikt is voor het bestrijden van borstkanker. De behandelingen zullen dan niet zo duur zijn! Daaromzeg ik wij helpen deze vrouwen waardoor de behandelingen goedkoper zullen worden. De behandeling betalen wij dan als het ware!

    SubhanaAllah hoe mensen kritiek kunnen uiteen op iets dat zeker goed is.

    Wa salaam
    Heb lief..

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    12
    13-01-2005

    hallo mensen zetten julie ook juli e wel echt in voor deze mensen di e borst kanker hebben , of gaat jullie alleen om de om zet zo dat jullie er een extra centje aan verdienen .