Poll resultaten: Ik ..

Stemmers
125. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ben een stille lezer.

    99 79,20%
  • Reageer altijd.

    26 20,80%
  1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    1.199
    01-02-2013

    Leuk!! Kreeg wel bijna een hartverzakking toen ik een nieuw verhaal zag terwijl Criminal Love nog bezig was

    Verder een UPPPSSSSAAAKKEEEEE waardig
    Citaat Geplaatst door Wrote_ Bekijk reactie
    MELLS
    Wat houd ik toch van je.
    File #519131: Unpredictable

  2. #32
    Unpredictable

    Reacties
    245
    14-10-2010

    Criminal love is nog niet klaar? Neem je niet teveel hooi op je vork door met 2verhalen tegelijk bezig te zijn? Anyway nieuwe fannetje, lijkt me weer een topverhaal dus ga snel door meissie !!

  3. #33
    No.

    Reacties
    234
    24-08-2012

    Waauw!
    Weer begonnen met een nieuw verhaal?
    Het is echt een leuk beginnetje, ben benieuwd!
    Upp
    XxEuh

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    286
    14-04-2010

    Upppp,

    Ga snel verder!!
    xxx

  5. #35
    Valar morghulis.

    Reacties
    10.250
    14-09-2012

    Citaat Geplaatst door Mells Bekijk reactie
    Leuk!! Kreeg wel bijna een hartverzakking toen ik een nieuw verhaal zag terwijl Criminal Love nog bezig was

    Verder een UPPPSSSSAAAKKEEEEE waardig
    Bedankt lieverd! Ik ga sowieso verder met Criminal love
    Citaat Geplaatst door Tabdarst010 Bekijk reactie
    Criminal love is nog niet klaar? Neem je niet teveel hooi op je vork door met 2verhalen tegelijk bezig te zijn? Anyway nieuwe fannetje, lijkt me weer een topverhaal dus ga snel door meissie !!
    Mwah valt wel mee. Dat heb ik altijd gedaan. En ik hbeb ruim vooruit geschreven,
    Bedankt lieverd
    Citaat Geplaatst door euh Bekijk reactie
    Waauw!
    Weer begonnen met een nieuw verhaal?
    Het is echt een leuk beginnetje, ben benieuwd!
    Upp
    XxEuh
    Haha bedankt mop! En welkom allemaal!

    binnen 10 minuten staat er een vervolgje.
    "Esse quam videri."

  6. #36
    Valar morghulis.

    Reacties
    10.250
    14-09-2012

    Hoofdstuk 5.

    Nee yemma! Nee bebba. Het is echt niet waar!’ haar tranen bleven maar stromen. ‘Wij geloven wat wij hebben gehoord. El hadj gaat niet liegen toch Rachida!’schreeuwde haar vader vol verachting. Rachida schudde met haar hoofd.

    ‘Gelooft u echt iemand anders dan uw eigen dochter, vader?’ vroeg ze zonder te snikken. Ondertussen gleden er tranen. Stille tranen. Haar vader schudde met zijn hoofd. ‘Ik heb nooit gedacht dat je zoiets zou doen, Rachida.’

    Ze stond boos op terwijl haar benen van de pijn brandde. ‘Wat heb ik gedaan vader? Vertel het me. Wat heb ik volgens el hadj gedaan?’’Jammer om een klant te kopen. Om te kopen,’zei haar vader in haar gezicht.

    Ze had dit al eerder aangehoord vandaag. Alsof ze in een psychologische spel was. Er werd druk op haar gezet en vragen gesteld, die niet gevraagd moesten worden. ‘Dus u gelooft, dat uw eigen dochter haar klant heeft omgekocht?’

    Ze zwegen allemaal. ‘Kijk in mijn ogen vader. Denkt u echt dat ik mijn benen zou spreidden voor een klant? Kijk me recht in mijn ogen aan,’had ze met pijn gezegd. Haar vader schudde met haar hoofd. ‘Helaas, Rachida.’

    ‘het is niet waar! En, wie is het zogenaamd, vader?’ vroeg ze met al haar woede. Ze probeerde zich in te houden. maar ze werd van iets verschrikkelijks beschuldigd. Het deed haar pijn. Het feit dat haar eigen ouders haar niet geloofden.

    ‘Dat doet er niet aan toe! waarom Rachida? Waarom heb je zoiets gedaan?’ hij schudde verwilderd met zijn hoofd. ‘Verdwijn. Jij bent mijn dochter niet meer. Ik ken jou niet. Jij kent mij niet. Punt.’ Zijn woorden waren woorden die de heden zou verpesten. Onwetende woorden.



    Huilend wordt ze wakker. Tranen die samenkomen bij haar mondhoeken. Elke kleine traan, glipt haar mond in. Ze voelt iets zoutigs en er volgen meer tranen. ‘Rachida,’fluistert Zakaria naar haar.

    Ze kijkt op en ziet dat ze op zijn schouder in slaap is gevallen. ‘Het spijt me Zakaria,’zei ze terwijl ze niet probeerde te huilen. Ze wou niet zwak zijn in zijn buurt. Ze wou sterk en dapper overkomen.

    Zakaria keek haar onderzoekend aan. Ze was op een vreselijke manier wakker geworden. Hij was benieuwd naar haar verhaal. Haar ogen sprak boekdelen. Het stond duf en verveeld. Maar vooral verdrietig. Hij wou haar reden weten.

    Snel schudde ze haar hoofd en wende haar blik van hem af. Hij kneep zijn ogen fijn en liet het maar hierbij rusten. Maar dit was voor nu. Hij zou achter haar verhaal komen, dit zwoer hij. Hij had geen reden. hij was ‘alleen’ benieuwd, maakte hij zichzelf wijs.

    ‘Waarom slaap jij niet?’vroeg ze om de onderwerp te veranderen. ‘Een grote beer sliep net tegen mijn schouder,’zei hij arrogant. Haar mond zakte open van de woede. Wat was hij arrogant, dacht ze grimmig.

    ‘sluit je mond, schatje, anders komt er nog een vlieg erin. Of iets anders,’zei hij ondeugend. Hij gleed met zijn tong over zijn lippen. Haar aandacht werd getrokken naar zijn mond en snel keek ze in zijn ogen.

    Hij kreeg een ondeugende grijns. Een grijns dat zijn gezicht nog knapper maakte dan dat het al was. ‘Je bent een arrogante klootzak. Wist je dat?’vroeg ze aan hem. Hij schudde zijn hoofd en zijn krullen vielen voor zijn ogen.

    Hij had schattige krullen. Kleine schattige krullen, die voor zijn ogen vielen. ‘Nee. Niemand heeft de lef om mij zo aan te spreken,’zei hij sarcastisch. Ze lachte zonder humor. ‘Dan weet je het nu.’ Ze keken elkaar strijdlustig aan. Niet wetend wat het lot hen zal leren en naartoe zal brengen.
    "Esse quam videri."

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    388
    11-08-2012

    uppp, prachtig verhaal net als je andere verhalenn
    “She was beautiful, but not like those girls in the magazines. She was beautiful, for the way she thought. She was beautiful, for the sparkle in her eyes when she talked about something she loved. She was beautiful, for her ability to make other people smile, even if she was sad. No, she wasn’t beautiful for something as temporary as her looks. She was beautiful, deep down to her soul.”

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    1.054
    05-11-2012

    Fantastische begin meid! Dit smaakt echt naar meer en meer, geweldig meid!
    Tunsia

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    829
    21-10-2005

    Ugh! Ik hou nu al van dit verhaaaaal! Can't wait, keep up the good work!

    - Don't wish for it, work for it.


  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    339
    13-01-2011

    waauuww mooi verhaal ga snel verder dikke uppiee
    So many things have happened along my path of life, It wasn't always glory Sometimes it was even pretty hard. But I can truly say right now ...That whatever comes my way, I know that I'll be strong And will handle it okay. My past has made me strong and wise and I am not so bad, I realize...

  11. #41
    Valar morghulis.

    Reacties
    10.250
    14-09-2012

    Citaat Geplaatst door marokkaantje__ Bekijk reactie
    uppp, prachtig verhaal net als je andere verhalenn
    Citaat Geplaatst door gekkeyousra Bekijk reactie
    Upppaaaaaa
    Bedankt lieverd!
    Citaat Geplaatst door SaarG Bekijk reactie
    Fantastische begin meid! Dit smaakt echt naar meer en meer, geweldig meid!
    Bedankt schat! Check je pm, en ik vind het lief van je dat je het me meld mop
    Citaat Geplaatst door Bouchra... Bekijk reactie
    Ugh! Ik hou nu al van dit verhaaaaal! Can't wait, keep up the good work!
    Bedankt lieverd! Ik hoop dat jullie de andere vervolgjes ook leuk zullen vinden.
    Citaat Geplaatst door Nalindaa Bekijk reactie
    waauuww mooi verhaal ga snel verder dikke uppiee
    Welkom en bedankt lieverd!
    "Esse quam videri."

  12. #42
    Meerdere Gebruikers.

    Reacties
    686
    08-01-2012

    Wauww nog eeen! Heeerlijke verhaal nu al
    No Regrets.

  13. #43
    Alhamdoulillah.

    Reacties
    378
    04-05-2012

    Ssuperr

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    161
    23-12-2012

    prachtig;
    I LOVE YOU're story

  15. #45
    Valar morghulis.

    Reacties
    10.250
    14-09-2012

    Hoofdstuk 6.

    Ze liepen vermoeid naar de uitgang. De uitgang van de schip hol. Ze keek om zich heen. Ze waren in Canada. Haar reis zou beginnen in Canada. ‘Kom je nog, blondje?’ vroeg Zakaria met een speelse grijns.

    Geschrokken keek ze hem aan. Hoe wist hij haar koosnaampje? ‘Hoe weet jij dat?’ vroeg ze aan hem. Hij grinnikte zachtjes. ‘Via bronnen.’ Ze wou vragen wat zijn ‘bronnen’ waren maar ze werd meegetrokken door een enthousiaste Dina.

    ‘Dit gaat leuk worden Rach!’ riep ze blij uit. Lachend keek ze Dina aan. ‘Ik hoop het, Dina .’ De dames keken elkaar glimlachend aan. Dit beloofde nu al, een goede vriendschap.

    ‘Ja, ja. Ik wil nu gaan, dus dames loop nou maar.’ Rachida keek Dina met opgetrokken wenkbrauw aan.’Ik weet het. Mijn neef is een arrogante zak.’ Rachida schoot in de lach. ‘Ik heb medelijden met je,’ zei ze slechts.

    Dina keek haar neef grijnzend aan. ‘Ik heb medelijden met mijzelf. Met twee gekke vrouwen.’ Dina grinnikte. Rachida keek hem uitdagend aan. ‘Ik zou ook medelijden met mijzelf hebben als ik jou was. Ik zou gek worden door mijn arrogantie.’

    Ze glimlachte fijntjes naar hem toe. met open mond keek hij haar na. Ze had lef. Met haar kon je niet vervelen. Hij kreeg een kleine glimlach om zijn mond. Drie maanden met een vrouw met een grote mond. Een beeldschone vrouw.

    Ze stapten allemaal in en reden, met een Range Rover, naar het gereserveerde hotel. ‘Gaat het Dina?’ vroeg Zakaria aan zijn nichtje. Dina knikte naar hem en ging naast hem zitten. Leunend tegen zijn schouder.

    ‘Ik ga mijn ouders missen,’ zei Dina. Zakaria glimlachte en streek door haar haren. Rachida keek met pijn in haar hart weg. Ze mist haar ouders ook. Ze is nu ver, nog een reden om hen te missen.

    Maar toen ze zo dichtbij bij haar ouders was, waren haar ouders ver. Ver van haar. Een traan baande langzaam naar beneden. Dina zag dat. ‘Ga jij je ouders ook missen?’ vroeg ze aan haar.

    Rachida draaide om, niet voordat ze haar traan weg had geveegd, en zei: ‘Ja. Ik ga ze missen.’ ‘Ver van je familie zijn, is nooit leuk,’ verzuchtte Dina.. ‘Ik ben altijd ver verwijderd van hen,’flapte Rachida eruit.

    Ze keken haar aan en snel keek ze de andere kant op. ‘hoe bedoel je?’ vroeg Dina zachtjes. Ze keek hen weer aan. Ook Zakaria keek haar aan. Zijn ogen keken haar warm, wat haar verwarde.

    ‘Hoe gaat het met Monsif? Hoe heb je hem zover gekregen?’ vroeg Zakaria. Hij keek Rachida nog even aan en richtte zijn blik op zijn nichtje. Stilletjes bedankte ze hem. Hij had haar hieruit geholpen.
    "Esse quam videri."