Poll resultaten: Ik ..

Stemmers
125. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ben een stille lezer.

    99 79,20%
  • Reageer altijd.

    26 20,80%
  1. #376
    Arabiertje ..

    Reacties
    840
    23-02-2011

    Omg, zo leukkkkkkkkk dit verhaal!
    echt geweldiggg!
    ik moest soms echt lachen om die twee! hahaha.

    Uppssssaaaaa!
    Give and you will receive.

  2. #377
    MVC Lid

    Reacties
    386
    02-05-2007

    Citaat Geplaatst door Youssratjes Bekijk reactie
    Hahahahah echt he, vraagje hoe heet haar eerste verhaal??
    Ik geloof. Geloofde niet in liefde op het eerste gezicht totdat ik jouw zag

  3. #378
    MVC Lid

    Reacties
    58
    26-12-2010

    UPPPPPPPPPPPP prachtig gewooonnn
    ga snel verderrr!!!
    Wie slim wilt lijken praat, wie slim wilt worden luistert.

  4. #379
    MVC Lid

    Reacties
    121
    31-08-2011

    Ik begrijp dat je het zo wilt verder typen, je bent er al gewend aan.
    Maar gelukkig zit dat niet in de weg.
    Up!
    Ik ben en blijf nog een van je grote fans.

    Xxxx
    Het is nooit te laat om te vechten voor iets wat echt belangrijk is in je leven.

  5. #380
    Meerdere Gebruikers.

    Reacties
    686
    08-01-2012

    Hahaha soms zit ik echt te lachen als een gek om die twee zoals iemand hiervoor al zei. Maar tranen ik ben verslaafd en verslaafde kunnen niet afkicken dussss dikke upp voorjou
    No Regrets.

  6. #381
    MVC Lid

    Reacties
    161
    23-12-2012

    verderrrrrr

  7. #382
    Valar morghulis.

    Reacties
    10.250
    14-09-2012

    Bedankt schatjes! Ik zal straks op jullie reageren. Ik ben begonnen met typen.
    "Esse quam videri."

  8. #383
    MVC Lid

    Reacties
    382
    09-11-2012

    Yeaahhh vervolgggg voor het leten maak m groot
    A smile is the best make-up that a girl can wear!!

  9. #384
    MVC Lid

    Reacties
    382
    09-11-2012

    Citaat Geplaatst door Mariam_Zinagirl Bekijk reactie
    Ik geloof. Geloofde niet in liefde op het eerste gezicht totdat ik jouw zag
    Okiii thanxx
    A smile is the best make-up that a girl can wear!!

  10. #385
    Valar morghulis.

    Reacties
    10.250
    14-09-2012

    Nog 5 minuutjes schatjes.
    "Esse quam videri."

  11. #386
    MVC Lid

    Reacties
    71
    25-02-2013

    Citaat Geplaatst door Tranen Bekijk reactie
    Nog 5 minuutjes schatjes.
    Sneeel je bent mn inspiratie

  12. #387
    Valar morghulis.

    Reacties
    10.250
    14-09-2012

    Hoofdstuk 22.

    ‘Nee bedankt,’ zei Rachida sarcastisch. ‘Wat jammer,’ zei hij ook sarcastisch. Ze negeerde hem en liep vermoeiend de treden op. ‘Rachida wacht.’ Rachida stopt met lopen en draait zich naar hem om.

    ‘De liften doen het weer,’ zei hij grijnzend. Ze zuchtte opgelucht uit. ‘Waarom grijns je dan?’ vroeg ze. ‘Omdat het al een tijdje deed. Ik had ‘per ongeluk’ op alle knoppen gedrukt in de lift,’ zei hij ondeugend.

    Ze vernauwde haar ogen. ‘Pardon? Je hebt wat?’ Haar ogen spuwden vuur terwijl hij grinnikte om haar. ‘Zakaria,’ begon ze kalm. ‘Ja?’ Ze keek op naar hem. ‘Ik zal je terug pakken!’

    Ze draaide om en deed de deuren open. Ze wist niet waar de lift precies was, maar ze zou het vinden, dacht ze het laatste stukje koppig. Hij had het expres gedaan. En alsof het niet erg was, was zij op hem gevallen.

    Ze zuchtte vermoeiend uit. Zakaria Tahir zou haar gek maken. Ze zou haar irriteren met zijn onvolwassen gedrag. Ze zuchtte weer. Ze wist nu al dat dit allesbehalve leuk zou zijn. Niet wetend dat het lot de tegendeel zou bewijzen..

    ‘Je weet de weg niet eens,’ zei Zakaria met een geamuseerd stem. Zijn manier van uiting irriteerde haar mateloos. Het gedrag dat hij toonde, vond ze onvolwassen. ‘Ja. Ik weet de weg,’loog ze.

    Ze liep koppig vooruit. Zakaria trok aan haar arm. Ze uitte een kreet door zijn plotselinge handeling. Hij sloot de deur en opende het licht. ‘Toen we in Toronto waren had ik iets gezegd, wat ik niet hoor te zeggen.’

    Hij friemelde even aan zijn stropdas en pakte een doosje uit zijn jaszak. Met grote ogen keek ze hem aan. ‘Het maakt niet uit,’ zei ze glimlachend. Hij glimlachte terug en maakte de doos open. Het was een rode doosje.

    Hij pakte een ketting uit. Het was niet maar zomaar een ketting. Het was de ketting die ze vorige keer hadden gezien. ‘Ik hoop dat je het mooi vindt,’zei hij. Hij ging achter haar staan en deed het om haar nek.

    Ze was nog steeds in shock. Hij ging weer voor haar staan. ‘Bedankt. Maar ik kan het niet aan nemen,’ zei ze zachtjes. ‘Ik wist het. Dina had het al gezegd. Maar ik moest het toch van haar doen.’

    Even voelde ze een verraderlijke steek door haar maag gaan. Een steek dat net nog niet haar hart raakte. Ze had gedacht dat hij het voor haar had gekocht. Door zichzelf en niet door zijn nichtje.

    ‘Bedankt. Ik kan het echt niet aannemen.’ Zakaria schudde met zijn hoofd en liep de kamer uit zonder wat te zeggen. Gechoqueerd bleef ze achter. Het was een duur cadeau. Waarom kocht hij het toch voor haar?

    Ze liep snel de kamer uit en rende snel naar Zakaria. ‘Wacht even,’ zei Rachida hijgend. Hij zei niks en liep door. Verbaasd keek ze hem aan. De man was net een puzzel. Een mysterie was hij. Ja, een mysterie, dacht ze..

    ‘Hier zijn jullie!’ riep Dina uit. Ze waren met de lift naar boven gekomen. Ze hadden elkaar niks meer gezegd. Gewoonweg omdat ze niks hadden om te zeggen, had ze gedacht. ‘Hoe gaan we het redden voor morgen?’ zei Dina.

    De modellen liepen de kamer in. Allemaal hadden ze iets anders aan. Rachida keek met grote ogen naar de kleren. De kleren zagen er prachtig uit. Precies mijn smaak, dacht ze dromend.

    Eén van de modellen kwam naar Dina toe. ‘Sorry ik kan niet meer verder. Ik voel me niet goed,’ zei de model met een bleek gezicht. Dina keek haar bezorgd aan en liep met de model naar de bank.

    ‘Wat is er aan de hand met je?’ vroeg Dina. Hun gesprekken verliep in het Engels. Dina stond op en liep naar Zakaria. De model liep weer terug naar de kleedkamers. ‘We hebben een model nodig.’

    ‘Hoe gaan we die dan vinden? er zijn geen modellen meer over. Iedereen heeft een modeshow in dit bedrijf,’ zei Dina. Zakaria keek Rachida even aan. Dina begreep het hint. ‘Rachida, wil jij ons helpen? Wil jij de kleren showen? ‘
    "Esse quam videri."

  13. #388
    MVC Lid

    Reacties
    496
    14-08-2012

    wauwwii meeer ik wil meerr!!!

  14. #389
    Meerdere Gebruikers.

    Reacties
    686
    08-01-2012

    IK WISSST DAT HIJ DIE VOOR HAAR GING KOPEN WOLLAAH! oeh oeh oeh
    No Regrets.

  15. #390
    Valar morghulis.

    Reacties
    10.250
    14-09-2012

    Citaat Geplaatst door gekkeyousra Bekijk reactie
    Uppppaaa
    Citaat Geplaatst door Rifiiiiaaaa Bekijk reactie
    Uppieee
    Citaat Geplaatst door marmita15 Bekijk reactie
    Upsaaaa (niet de Eigenaaresse)
    Citaat Geplaatst door marmita15 Bekijk reactie
    Uppppp
    Citaat Geplaatst door Youssratjes Bekijk reactie
    Upaaaa
    Citaat Geplaatst door marmita15 Bekijk reactie
    Upsaaaa
    Citaat Geplaatst door marmita15 Bekijk reactie
    Upsaaaaaaa
    Bedankt schatjes
    "Esse quam videri."