Poll resultaten: Ik ..

Stemmers
125. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ben een stille lezer.

    99 79,20%
  • Reageer altijd.

    26 20,80%
  1. #151
    Valar morghulis.

    Reacties
    10.250
    14-09-2012

    Citaat Geplaatst door Youssratjes Bekijk reactie
    Uppaaaa hahahaha zakaria met zijn rode jurk ga gauww verder ik kick op meer
    Die Zakaria spoort ook niet he Youssra
    Citaat Geplaatst door Koningin.H Bekijk reactie
    Uppppp
    Citaat Geplaatst door nadorina16 Bekijk reactie
    Prachtigg meidd. Ga gauw verder..

    Citaat Geplaatst door Mells Bekijk reactie
    Is al goed
    En ik snap je volkomen!!!


    En ik blijf het zeggen:

    Rachida ----> Taylor Swift

    Vooral toen je het over een rode jurk had....
    Haha ja? Ik heb een hele andere beeld van Rachida

    Bedankt schat!
    "Esse quam videri."

  2. #152
    Valar morghulis.

    Reacties
    10.250
    14-09-2012

    Citaat Geplaatst door nadorina16 Bekijk reactie
    Prachtigg meidd. Ga gauw verder..
    Citaat Geplaatst door firdaous33 Bekijk reactie
    Thank youuuuu !!!!!!!!!
    Citaat Geplaatst door LOVExCOEKIES Bekijk reactie
    Upssssss xxx
    Citaat Geplaatst door mariam105 Bekijk reactie
    UUppiiweee!
    Bedankt dames! En jij bedankt mop!
    "Esse quam videri."

  3. #153
    Valar morghulis.

    Reacties
    10.250
    14-09-2012

    Citaat Geplaatst door _Fadoua_ Bekijk reactie
    Bah, vergelijk Rach aub niet met Taylor Swift. Rach is vele, vele beter!
    Citaat Geplaatst door marokaantje2010 Bekijk reactie
    Geweldig verhaal! Up !
    Citaat Geplaatst door disfruta Bekijk reactie
    Whoopwhoop

    Citaat Geplaatst door Lieve-ikram Bekijk reactie
    uppss uppss uppss uupss uupss uppss uuppss uupss uupppsss uuppsss uuupsss uuuppssuuupss uuuppsss uuuppss uuuuupsss uuuupppssss uuuppsss uuuupppsss uuuupppsss uuuuuuppppsss uuuuuuppppssss uuuupppsss uuuuuuupppsss uuupppss uuuuuppppssss uuupppsss uuuupppss uuuuup[pppppss/
    tog wel genoeg voor een vervolgje?? kga voor de zkrheid ff doorr.
    uuuuupssss uuuuuuuppss uuuuuuuuppsss uuuuuuuuuppppsssss uuuuuuuuuuupppps
    uuuuupss uuuuuuupss uuuuuuuuuupsss uuuuuuuuupsss uuuuuuuuup uuuuuuuuuupss uuuuupss.
    Bedankt dames!

    Haha en zeker genoeg! Bedankt Ikramtje! Allemaal bedankt!
    "Esse quam videri."

  4. #154
    Valar morghulis.

    Reacties
    10.250
    14-09-2012

    Citaat Geplaatst door marmita15 Bekijk reactie
    upppppppppppsaaaaaaaaa nieuwe fan meld zich aan
    Citaat Geplaatst door misskharbach Bekijk reactie
    upppppppppppppppppppppp wanneer krijgen we nog een vervolgje . PLEAS PLEAS
    Citaat Geplaatst door _TetOuaniia_ Bekijk reactie
    Uppp
    Bedankt dames! Welkom Marmita

    Er komt zo meteen een vervolgje voor jullie lady's
    "Esse quam videri."

  5. #155
    MVC Lid

    Reacties
    1.199
    01-02-2013

    Citaat Geplaatst door _Fadoua_ Bekijk reactie
    Ik had het over innerlijk, gedrag, etc.
    Daar moet ik je groot gelijk ingeven !!!


    Citaat Geplaatst door Tranen Bekijk reactie

    Die Zakaria spoort ook niet he Youssra




    Haha ja? Ik heb een hele andere beeld van Rachida

    Bedankt schat!
    Owjaa?? Vertel!!!
    Citaat Geplaatst door Wrote_ Bekijk reactie
    MELLS
    Wat houd ik toch van je.
    File #519131: Unpredictable

  6. #156
    MVC Lid

    Reacties
    161
    23-12-2012

    ben ann het wachten om je geweldige vervolg te lezen

  7. #157
    Valar morghulis.

    Reacties
    10.250
    14-09-2012

    Hoofdstuk 12.

    Ze verschool haar gezicht in haar handen. Zakaria was de contact gaat ondertekenen. Dina en Rachida moesten buiten wachten. Dina pakte haar telefoon te voorschijn. ‘Wat ga je doen, Dina?’

    Dina grijnsde naar haar. Maar haar wangen waren rood. ‘Ik ga Monsif bellen.’ Ondeugend grijnsde Rachida terug. Dina ging lachen naar het einde van de gang. Rachida keek naar de andere kant op.

    Foto’s die mooi ingelijst waren. Ze stond op en liep naar een van die foto’s. Een grote foto trok haar aandacht. Zakaria en een brunette die samen aan het lachen waren. Ze kneep haar ogen fijn.

    Hier straalde Zakaria met de schoonheid aan zijn arm. Zijn andere arm was over haar schouder heen geslagen. De schoonheid leek op een Marokkaanse, dacht Rachida in haar zelf. Zakaria and Ghizlane for ever. 21-05-2010.

    Ze keek weer naar de ondertekening. Ze keek weer naar boven en keek in de ogen van Zakaria. In de ogen van Zakaria, maar alleen in een foto. ‘Wie is dat?’ vroeg ze zichzelf hardop.

    ‘Dat is Ghizlane.’ Met een ruk draaide Rachida om. Ze kijkt in de ogen van Zakaria. Dit keer in de echte ogen van Zakaria. Zijn ogen stonden donker. Er is een frons tussen zijn wenkbrauw.

    ‘Dat kan ik lezen. Is het je vriendin?’ vroeg Rachida. Zakaria gromt. ‘Nee. Het is mijn vriendin niet. waarom wil je alles weten?’ vroeg hij geïrriteerd. Rachida raakte geïrriteerd door zijn gedrag tegenover haar.

    ‘Waarom denk je Tahir? Wat is mijn baan ook alweer? Ik ben nieuwsgierig ja. En jij. Jij bent bloed irritant!’ Boos draaide ze zich om. Hij trok haar pardoes tegen zichzelf aan. ‘Luister, sorry van net. Ik bedoelde het niet zo en..- ‘

    ‘Monsif doet jullie de groeten!’ riep een glimlachende Dina. Zakaria keek nog één keer nar Rachida. Rachida keek Zakaria aan. hij keek haar strak terug. Beiden waren boos. Geïntimideerd door de welzijn van elkaar.

    ‘Doe hem de volgende keer de groeten terug,’ zei Rachida glimlachend. Ze besloot om Zakaria te laten. Ze had geen zin in een ruzie met die klootzak. Zakaria merkte het. Hij keek weer naar de grond. Hij dacht weer aan de tijd toen hij werd voorgelogen. Toen hij naïef was.

    Flashback:

    Lachend kijkt hij haar aan. ondeugend kijkt ze hem aan. ‘Je wilt het! Geef het maar toe!’ Zakaria keek Ghizlane grijnzend aan. ‘Ik wil een kus van jou!’ Ghizlane deed alsof ze moest nadenken. ‘Hm. Nee ik denk het niet, Zaka.’

    Hij trok haar met een grom naar zichzelf toe. ‘Het moet schoonheid. Je hebt niks te willen.’ Hij plantte zijn lippen op de hare. Hij wist niet dat schijn bedroog. Dat het meisje tegenover hem, hem de tegendeel zou bewijzen..


    ‘Zakaria, ze is het niet waard,’ zei Dina fluisterend. Zakaria omhelsde zijn nichtje. Rachida zag dat. Hij peilde de reactie van Rachida. Ze keek naar de andere kant. Hij zag haar tranen. Hij had de neiging om haar te omhelzen.

    Om haar te zeggen dat het goed zou komen. maar in plaats van dat zei hij: ‘Waarom ben je nieuwsgierig, Rachida? Ben je altijd zo een irritante bemoei al.’ Ze keek droog terug. Ze keek daarna weer naar de andere kant.

    Hij kreeg spijt van zijn woorden. ‘Tahir! Vriend hoe gaat het met je!’ Zakaria bleef Rachida aankijken die haar blik van hem had afgewend. Hij keek zijn vriend weer aan. ‘Het gaat goed met mij Rico! Ik heb je lang niet gesproken!’

    Rachida keek voor zich uit. Ze miste haar zus. Ze miste haar moeder. Haar moeder zou tegen haar zeggen:’ Geniet ervan lieverd! We zijn er voor je.’ Een traan rolt weer uit haar ooghoek. Ze haat het om emotioneel te zijn.

    Dina trok aan de arm van Rachida. ‘Wat doe je?’vroeg Rachida lachend. Dina keek haar ondeugend aan. ‘We gaan iets leuks doen. Alleen wij twee.’ Rachida grijnsde en volgde Dina. Naar een onbekende plek..
    "Esse quam videri."

  8. #158
    MVC Lid

    Reacties
    1.054
    05-11-2012

    Verder verder verder!
    Tunsia

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    161
    23-12-2012

    prachtigggg

  10. #160
    Valar morghulis.

    Reacties
    10.250
    14-09-2012

    Citaat Geplaatst door SaarG Bekijk reactie
    Verder verder verder!
    Citaat Geplaatst door Mells Bekijk reactie
    Daar moet ik je groot gelijk ingeven !!!




    Owjaa?? Vertel!!!
    Een meisje met donker gekrulde haar. Bruine ogen hihi. Een vriendin van mij.
    Citaat Geplaatst door firdaous33 Bekijk reactie
    ben ann het wachten om je geweldige vervolg te lezen
    Citaat Geplaatst door firdaous33 Bekijk reactie
    prachtigggg
    Bedankt dames! Als het me lukt, plaats ik er nog eentje voor jullie!
    "Esse quam videri."

  11. #161
    Rotterdam/Berkane

    Reacties
    79
    20-04-2012

    uppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppp

    ~ Morrocan Soldier. In the Heart of Europa. Stolen from Africa. Brought to Hollanda. Fighting on Arrival. Fighting for Survival


  12. #162
    MVC Lid

    Reacties
    1.199
    01-02-2013

    Citaat Geplaatst door Tranen Bekijk reactie


    Een meisje met donker gekrulde haar. Bruine ogen hihi. Een vriendin van mij.


    Bedankt dames! Als het me lukt, plaats ik er nog eentje voor jullie!
    Ow hahaha ik had taylor in mijn hoofd omdat rachida blond was en jaaaa plaaaatttsss eeeerrrrr noooooggggg eeeennnnn!!!!

    Citaat Geplaatst door Wrote_ Bekijk reactie
    MELLS
    Wat houd ik toch van je.
    File #519131: Unpredictable

  13. #163
    Valar morghulis.

    Reacties
    10.250
    14-09-2012

    Citaat Geplaatst door Mells Bekijk reactie
    Ow hahaha ik had taylor in mijn hoofd omdat rachida blond was en jaaaa plaaaatttsss eeeerrrrr noooooggggg eeeennnnn!!!!

    Haha nee nee ik heb mijn vriendin in mijn hoofd hahaha.
    Ewa als het lukt zal ik plaatsen. Jij moet ook plaatsen!
    "Esse quam videri."

  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    1.199
    01-02-2013

    Citaat Geplaatst door Tranen Bekijk reactie

    Haha nee nee ik heb mijn vriendin in mijn hoofd hahaha.
    Ewa als het lukt zal ik plaatsen. Jij moet ook plaatsen!
    Ben bezig
    Citaat Geplaatst door Wrote_ Bekijk reactie
    MELLS
    Wat houd ik toch van je.
    File #519131: Unpredictable

  15. #165
    Valar morghulis.

    Reacties
    10.250
    14-09-2012

    Citaat Geplaatst door Mells Bekijk reactie
    Ben bezig
    Ben benieuwd mop
    "Esse quam videri."