1. #31
    Dag El Mani

    Reacties
    39.373
    26-10-2005

    Fierl... ideetje met kaarten leek mij ook wel iets. Vraag jij Djeen even?

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    6.424
    04-04-2010

    Citaat Geplaatst door Djeny Bekijk reactie
    Ik vind het een heel lief initiatief.

    Vandaag heb ik een wat betere dag gehad en heb de energie wat te typelen en te lezen.
    Bij deze aan alle lieve schatten die gereageerd hebben: ik ben gek op jullie en dat doe ik al jaren. Thx voor jullie lieve woorden.

    Een aantal weet de reden van mijn ziekzijn via via..zo gaat dat en is ook niet erg.
    Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest op MNL. Dat komt door een rotziekte die ik heb gekregen sinds vorig jaar.

    Die ziekte is een kanker die via de slijmvliezen in het lichaam zich uitbreidt. Hij wordt ook wel de silent ladykiller genoemd.
    Aanvankelijk zag het er goed uit en leek ik weer gezond te zijn geworden...tot voor een maand terug..de ziekte is in alle hevigheid teruggekomen en zit overal,in de buik op de organen..ik heb ook veel pijn en ben heel erg snel moe, ben geen 1derde van wat ik was....medisch gezien heb ik niet lang meer te leven, het ziet er allemaal niet best uit en kan niet meer genezen..

    Jullie weten allemaal dat ik in een Levende God geloof en dat Hij uiteindelijk gaat over mijn leven. Ik bid en er wordt veel voor me gebeden voor herstel/genezezing, beter worden.Dus op die gebeden kan God ook nog een wonder voor mij/ons doen.
    Maar als het anders is dan heb ik daar ook vrede mee, hoe moeilijk dat ook is..

    Zo af en toe ,als het me gegeven wordt zal ik komen lezen en mss wat schrijven.


    Ik heb nog nooit tranen gekregen om iemand hier maar jij bent gewoon mijn cyber vriendinnetje & i love you, ik vind het zo erg en ik wou dat ik wat voor je kon doen maar in dit leven hebben we een pad die we allemaal alleen moeten bewandelen. En God geeft je niet iets wat je niet aan kunt, je bent een sterke vrouw Djeny. Ik zie je gewoon als mijn virtuele wijze zus met wie ik altijd een babbeltje kan maken over luchtige zaken en over zaken die ons het hart aan gaat.

    Geniet van je familie en vrienden want zelfs met je moeheid weet ik dat je zoveel warmte uitstraalt en zij zullen ook die warmte aan jou geven zodat je je beter voelt. Weet dat ik van je houd en er voor je ben als je me nodig bent. Super bedankt dat je de moeite nam om ons te groeten xoxo JuztMe
    "Our Lord! Bestow on us from our spouses and our offspring who will be the comfort (Literally: the coolness) of our eyes, and make us leaders for the righteous" - Surat Al-Furqān 25:74

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    6.424
    04-04-2010

    Citaat Geplaatst door _Dramaqueen_ Bekijk reactie
    Ooit hoop ik ook als Djeny te zijn....
    me2 en insha allah lukt dat ons.. ooit..
    "Our Lord! Bestow on us from our spouses and our offspring who will be the comfort (Literally: the coolness) of our eyes, and make us leaders for the righteous" - Surat Al-Furqān 25:74

  4. #34
    Limburger

    Reacties
    11.681
    05-08-2003

    Ik hoop je toch nog af en toe hier tegen te komen Djeen.
    Vreemd ... dat dit soort dingen ook op het forum kunnen gebeuren.
    Dit soort topics.
    Voor mensen die je toch een beetje kent...
    j'ai vu ta lumière dans ma jante

  5. #35
    Dag El Mani

    Reacties
    39.373
    26-10-2005

    Citaat Geplaatst door _Dramaqueen_ Bekijk reactie
    Ooit hoop ik ook als Djeny te zijn....
    Pfffff zo lief... insha'Allah!

  6. #36
    Dag El Mani

    Reacties
    39.373
    26-10-2005

    Citaat Geplaatst door IVAN Bekijk reactie
    Ik hoop je toch nog af en toe hier tegen te komen Djeen.
    Vreemd ... dat dit soort dingen ook op het forum kunnen gebeuren.
    Dit soort topics.
    Voor mensen die je toch een beetje kent...
    Klopt IV... het is misschien voor buitenstaanders vreemd maar je kent elkaar hier al jaren en geeft om elkaar.
    Ik heb vanmiddag gehuild na het lezen van haar bericht en ik huil niet eens om sommige mensen die heel dicht bij me staan.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Truebeauty Bekijk reactie
    Haha... klopt!

    Ik ben jaloers op zoveel discipline om vriendelijk te blijven tegen de grootste kotsbrokken hier.
    Dat geldt overigens ook voor Gitaantje.
    :

    Ontopic : Ik las dus over Djeny en heb dus meteen deze topic opgezocht, ik heb tranen in mijn ogen..... lieve Djeny ik wens je heel veel sterkte, je bent een pracht meid, zo vreselijk lief.... dikke van mij....

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    24.757
    29-04-2008

    Citaat Geplaatst door Djeny Bekijk reactie
    Ik vind het een heel lief initiatief.

    Vandaag heb ik een wat betere dag gehad en heb de energie wat te typelen en te lezen.
    Bij deze aan alle lieve schatten die gereageerd hebben: ik ben gek op jullie en dat doe ik al jaren. Thx voor jullie lieve woorden.

    Een aantal weet de reden van mijn ziekzijn via via..zo gaat dat en is ook niet erg.
    Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest op MNL. Dat komt door een rotziekte die ik heb gekregen sinds vorig jaar.

    Die ziekte is een kanker die via de slijmvliezen in het lichaam zich uitbreidt. Hij wordt ook wel de silent ladykiller genoemd.
    Aanvankelijk zag het er goed uit en leek ik weer gezond te zijn geworden...tot voor een maand terug..de ziekte is in alle hevigheid teruggekomen en zit overal,in de buik op de organen..ik heb ook veel pijn en ben heel erg snel moe, ben geen 1derde van wat ik was....medisch gezien heb ik niet lang meer te leven, het ziet er allemaal niet best uit en kan niet meer genezen..

    Jullie weten allemaal dat ik in een Levende God geloof en dat Hij uiteindelijk gaat over mijn leven. Ik bid en er wordt veel voor me gebeden voor herstel/genezezing, beter worden.Dus op die gebeden kan God ook nog een wonder voor mij/ons doen.
    Maar als het anders is dan heb ik daar ook vrede mee, hoe moeilijk dat ook is..

    Zo af en toe ,als het me gegeven wordt zal ik komen lezen en mss wat schrijven.


    Heftig, ik wens je veel sterkte.


    Citaat Geplaatst door Drommel Bekijk reactie
    Wees gerust meid, dat hard-to-get houd je niet veel langer vol en dan geneest deze kaffir je wel van de Islam en zal ik je wel beschermen tegen de boze moslims. Er is dan geen enkele reden meer om bang te zijn.


  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    4.016
    06-10-2011

    Jeetje Djeen, ik wist van niks.. Wat vreselijk allemaal, arm lief mens..
    Weet gewoon echt niet wat ik moet zeggen..
    Voor jou een mooi gedicht, moge God jou en je naasten bijstaan en we nog heel lang van je genieten op deze site..
    Love you


    Ik droomde eens en zie
    ik liep aan 't strand bij lage tij.
    Ik was daar niet alleen,
    want ook de Heer liep aan mijn zij.

    We liepen samen het leven door,
    en lieten in het zand,
    een spoor van stappen; twee aan twee,
    de Heer liep aan mijn hand.

    Ik stopte en keek achter mij,
    en zag mijn levensloop,
    in tijden van geluk en vreugde,
    van diepe smart en hoop.

    Maar als ik het spoor goed bekeek,
    zag ik langs heel de baan,
    daar waar het juist het moeilijkst was,
    maar één paar stappen staan.

    Ik zei toen "Heer waarom dan toch?
    Juist toen ik U nodig had,
    juist toen ik zelf geen uitkomst zag,
    op het zwaarste deel van mijn pad..."

    De Heer keek toen vol liefde mij aan,
    en antwoordde op mijn vragen;
    "Mijn lieve kind, toen het moeilijk was,
    toen heb ik jou gedragen..."
    Een Jood kijkt in de spiegel en zegt: "Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is het mooiste van het land?" Waarop de spiegel antwoord: "Jij hebt geen land..."

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    10.551
    16-06-2007

    Weet je Marieke, ik heb de laatste dagen ook nogal eens moeten denken aan mijn favoriete gedicht.

    Verraadt ons aller angst zich niet
    In wie het leven weerloos liet?

    De glasglans stemt de blazer mild.
    De kaarsvlam vormt de hand tot schild.

    De krokus wijst beton zijn grens.
    Hoe kostbaar is een kostbaar mens.

    (het is overigens van de hand van Okke Jager, een gereformeerd theoloog, dus daar moet Djeny toch in ieder geval een beetje mee uit de voeten kunnen...)

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    1.205
    10-07-2009

    Citaat Geplaatst door Djeny Bekijk reactie
    Ik vind het een heel lief initiatief.

    Vandaag heb ik een wat betere dag gehad en heb de energie wat te typelen en te lezen.
    Bij deze aan alle lieve schatten die gereageerd hebben: ik ben gek op jullie en dat doe ik al jaren. Thx voor jullie lieve woorden.

    Een aantal weet de reden van mijn ziekzijn via via..zo gaat dat en is ook niet erg.
    Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest op MNL. Dat komt door een rotziekte die ik heb gekregen sinds vorig jaar.

    Die ziekte is een kanker die via de slijmvliezen in het lichaam zich uitbreidt. Hij wordt ook wel de silent ladykiller genoemd.
    Aanvankelijk zag het er goed uit en leek ik weer gezond te zijn geworden...tot voor een maand terug..de ziekte is in alle hevigheid teruggekomen en zit overal,in de buik op de organen..ik heb ook veel pijn en ben heel erg snel moe, ben geen 1derde van wat ik was....medisch gezien heb ik niet lang meer te leven, het ziet er allemaal niet best uit en kan niet meer genezen..

    Jullie weten allemaal dat ik in een Levende God geloof en dat Hij uiteindelijk gaat over mijn leven. Ik bid en er wordt veel voor me gebeden voor herstel/genezezing, beter worden.Dus op die gebeden kan God ook nog een wonder voor mij/ons doen.
    Maar als het anders is dan heb ik daar ook vrede mee, hoe moeilijk dat ook is..

    Zo af en toe ,als het me gegeven wordt zal ik komen lezen en mss wat schrijven.


    Wat verschrikkelijk

    Ik had geen idee dat je ziek was, tot eergister. Ik wist ook niet van deze topic af.

    Ik wens jou en jouw dierbaren heel veel sterkte toe!

  12. #42
    La Ilaha Ila Allah

    Reacties
    14.947
    04-10-2005

    Djeni

    Ik wens je veel sterkte toe in deze moeilijke tijden, ik wou dat ik wat voor je kon doen
    Wees geduldig en spendeer zoveel mogelijk tijd met je naasten.
    Je was altijd een rustige en lieve lid hier. Ik kon altijd met je praten, je was altijd lief, leuk en respectvol
    Love you djeni
    “...het kan zijn dat jullie afkeer van iets hebben, terwijl het goed is voor jullie; en het kan zijn dat jullie van iets houden, terwijl het slecht voor jullie is. En Allah weet, terwijl jullie niet weten.”
    (Soerat al-Baqarah: 216)

  13. #43
    © One of a kind

    Reacties
    20.308
    04-10-2008

    Lieve allemaal, dank weer voor de lieve dingen die jullie hebben gezegd, geplaatst,en de bezorgdheid die jullie hebben geuit. Moest er wel van huilen.

    Ik probeer ook leuke dingen te bedenken en hoop dat het weer wat beter blijft dan kan ik ook wat meer naar buiten. Door de pijn in mijn lichaam kan ik niet lang staan en lopen maar wel kleine stukjes met een rustpuntje er tussen gelast.

    Wat ik nog kan ervaar ik als een Zegen en ben er dankbaar voor.

    Een fijne dag en hopelijk tot een volgend keertje

    Een dikke knuf
    Peace. it does not mean to be in a place where there is no noise, trouble or hard work. it means to be in the midst of those things and still be calm in your hart.

  14. #44
    Limburger

    Reacties
    11.681
    05-08-2003

    Knuf trug
    j'ai vu ta lumière dans ma jante

  15. #45
    ❤️❤❤️❤

    Reacties
    14.283
    08-05-2009

    Een dikke knuffel terug lieve Djeny , en hopelijk gaat die rotpijn weg Ik denk aan je...