1. #61
    Mamfakch

    Reacties
    23.095
    06-01-2012

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Fhamator Bekijk reactie
    Deze film is erger, hier komt ook nog oorlog in voor. Ik heb m opgenomen maar durf ik echt niet te kijken
    Hij is niet echt bloederig of zo. Geen Hollywood tactieken maar gewoon de rauwe werkelijkheid. En ook het einde is niet eens zo droevig, relatief gezien. Ik zou em echt wel kijken.

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    24.757
    29-04-2008

    Citaat Geplaatst door worldcitizen77 Bekijk reactie
    Hij is niet echt bloederig of zo. Geen Hollywood tactieken maar gewoon de rauwe werkelijkheid. En ook het einde is niet eens zo droevig, relatief gezien. Ik zou em echt wel kijken.
    Ik bedoel ook niet bloed maar onrecht en onmacht en het feit dat je gewoon weet dat dit het lot is van miljoenen mensen en iedereen kijkt de andere kant op. En een heleboel profiteren er zelfs van.
    Citaat Geplaatst door Drommel Bekijk reactie
    Wees gerust meid, dat hard-to-get houd je niet veel langer vol en dan geneest deze kaffir je wel van de Islam en zal ik je wel beschermen tegen de boze moslims. Er is dan geen enkele reden meer om bang te zijn.


  3. #63
    Mamfakch

    Reacties
    23.095
    06-01-2012

    MVC Premium MVC Premium
    Oh ja, een fles Sidi Roubini erbij houden. Je krijgt echt dorst van deze film.

  4. #64
    Mamfakch

    Reacties
    23.095
    06-01-2012

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Fhamator Bekijk reactie
    Ik bedoel ook niet bloed maar onrecht en onmacht en het feit dat je gewoon weet dat dit het lot is van miljoenen mensen en iedereen kijkt de andere kant op. En een heleboel profiteren er zelfs van.
    Het meisje ziet op een gegeven moment een vliegtuig overvliegen en dan vraagt ze aan haar vader: zouden ze ons kunnen zien?

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    24.757
    29-04-2008

    Citaat Geplaatst door worldcitizen77 Bekijk reactie
    Oh ja, een fles Sidi Roubini erbij houden. Je krijgt echt dorst van deze film.
    Een paar weken geleden moest ik een paar dagen de hoofdkraan afsluiten omdat ik zo nodig in mijn eentje een kraan wilde verwisselen. In plaats van mopperen, stond ik stil bij de zegen dat water is. En ook hoeveel water je verspilt met simpele dingen.
    Citaat Geplaatst door Drommel Bekijk reactie
    Wees gerust meid, dat hard-to-get houd je niet veel langer vol en dan geneest deze kaffir je wel van de Islam en zal ik je wel beschermen tegen de boze moslims. Er is dan geen enkele reden meer om bang te zijn.


  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    7.720
    26-01-2007

    Citaat Geplaatst door Fhamator Bekijk reactie


    Ik ben serieus, het helpt mij als ik Riffijns wil begrijpen dan verander ik een r in een l en denk ooooh ja. Dus voor jou is het andersom
    Magic! Dus niet. Allesbehalve. Rijst eten met eetstokjes zal mij altijd machtig blijven.
    Don't believe everything you think. Jihad.

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    24.757
    29-04-2008

    Citaat Geplaatst door Rataplan Bekijk reactie
    Magic! Dus niet. Allesbehalve. Rijst eten met eetstokjes zal mij altijd machtig blijven.
    ?
    Citaat Geplaatst door Drommel Bekijk reactie
    Wees gerust meid, dat hard-to-get houd je niet veel langer vol en dan geneest deze kaffir je wel van de Islam en zal ik je wel beschermen tegen de boze moslims. Er is dan geen enkele reden meer om bang te zijn.


  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    6.424
    04-04-2010

    Citaat Geplaatst door Fhamator Bekijk reactie
    Deze film is erger, hier komt ook nog oorlog in voor. Ik heb m opgenomen maar durf ik echt niet te kijken
    ik ook niet. ik ga eens kijken hoeveel buurmeisjes ik kan verzamelen om het samen te kijken.. van t weekend of zo.
    "Our Lord! Bestow on us from our spouses and our offspring who will be the comfort (Literally: the coolness) of our eyes, and make us leaders for the righteous" - Surat Al-Furqān 25:74

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    7.720
    26-01-2007

    Citaat Geplaatst door Fhamator Bekijk reactie
    ?
    Dat jouw L-R trucje voor mij niet werkt
    Don't believe everything you think. Jihad.

  10. #70
    Mamfakch

    Reacties
    23.095
    06-01-2012

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Ken je dat stukje als hij tegen da hmad gaat zingen "immout igdi n hmad adelayli, ar itamzz ischouran ard i fou l7al"

    Igh tgam 40, hati ankni inga 80. Hhh.

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    24.757
    29-04-2008

    Citaat Geplaatst door Rataplan Bekijk reactie
    Dat jouw L-R trucje voor mij niet werkt
    Je probeert het niet eens. Als Oushen het verstaat, moet jij het ook verstaan.
    Citaat Geplaatst door Drommel Bekijk reactie
    Wees gerust meid, dat hard-to-get houd je niet veel langer vol en dan geneest deze kaffir je wel van de Islam en zal ik je wel beschermen tegen de boze moslims. Er is dan geen enkele reden meer om bang te zijn.


  12. #72
    Mamfakch

    Reacties
    23.095
    06-01-2012

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Fhamator Bekijk reactie
    Je probeert het niet eens. Als Oushen het verstaat, moet jij het ook verstaan.
    Wij gebruiken iets meer medeklinkers dan het noorden. Oushen zn dialect lijkt een stuk meer op soussia.

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    24.757
    29-04-2008

    Citaat Geplaatst door worldcitizen77 Bekijk reactie
    Wij gebruiken iets meer medeklinkers dan het noorden. Oushen zn dialect lijkt een stuk meer op soussia.
    Dezelfde uitspraak inderdaad, ik bedoel de woordenschat die wij gemeen hebben spreken we ook hetzelfde uit. Bij het Riffijns worden dezelfde woorden anders uitgesproken. Batataiqren heb ik nooit begrepen tot gisteren, batata iqlen, patates frites
    Citaat Geplaatst door Drommel Bekijk reactie
    Wees gerust meid, dat hard-to-get houd je niet veel langer vol en dan geneest deze kaffir je wel van de Islam en zal ik je wel beschermen tegen de boze moslims. Er is dan geen enkele reden meer om bang te zijn.


  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    7.720
    26-01-2007

    Citaat Geplaatst door Fhamator Bekijk reactie
    Je probeert het niet eens. Als Oushen het verstaat, moet jij het ook verstaan.
    Sorry, ik heb het vaak genoeg geprobeerd maar er valt geen touw aan vast te knopen. Oushen noemt zichzelf niet zomaar een Oushen.
    Don't believe everything you think. Jihad.

  15. #75
    Mamfakch

    Reacties
    23.095
    06-01-2012

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Fhamator Bekijk reactie
    Dezelfde uitspraak inderdaad, ik bedoel de woordenschat die wij gemeen hebben spreken we ook hetzelfde uit. Bij het Riffijns worden dezelfde woorden anders uitgesproken. Batataiqren heb ik nooit begrepen tot gisteren, batata iqlen, patates frites
    Hhh, dat wist ik niet. Weer wat geleerd.
    Citaat Geplaatst door LalaM Bekijk reactie
    Notif.
    wat is daar de bedoeling van?