1. #136
    MVC Lid

    Reacties
    1.961
    05-11-2006

    vanmiddag meer inshallah xx
    *Wat bij elkaar hoort*
    --Valt niet uit elkaar te halen --
    (l) --A-- (l) 21-07-2010
    -*-*- Jij -*-*-

  2. #137
    MVC Lid

    Reacties
    450
    22-08-2010

    ik wil een xxxxxxxxxllll vervolg :-)

  3. #138
    MVC Lid

    Reacties
    1.961
    05-11-2006



    Daar stond ik dan voor de deur van Meneer John . Ik was zo zenuwachtig zo bang . Dit heb ik nog nooit van me leven gedaan . Ik wist niet eens hoe de moordenaar heet . En hoe moest ik beginnen als hij thuis was. Hoi ik kom het geld ophalen . Ik schudde me hoofd. Ik had spijt had ik het maar aan Alex of Zakaria verteld . Ik slaakte een diepe zucht en deed me chapuchon over me hoofd . Ik voelde aan me broek zak . Ik had toch geluisterd naar de man die me leven heeft afgepakt. Ik had voor me eigen veilligheid een zakmes meegenomen . De gedachte dat ik hem iets zou moeten aan doen maakte me nog banger dan dat ik al was. Het was precies 15.00 uur . Ik haalde voor de laatste keer diep adem en drukte op de bel . Ik hoopte zo erg dat hij niet thuis was. Ik drukte voor de tweede keer aan de bel. Toen weer niemand open deed . Wou ik weglopen . “ Miss Soulaina ? “ Ik draaide me met een ruk om en keek in de ogen van een man die net over de 40 was. Hij had een spijkerbroek aan en overhemd dat er niet ebpaald fris uit zag . “Mister John? “ Vroeg ik weer. Hij knikte. “Come in welcome my beauty , Mister B heeft me al verteld dat je langs zou komen . “antwoorde hij terwijl hij zijn blik over me lichaam liet glijden . Ik voelde me knieen niet meer . Hij hield de deur voor me open en deed een teken dat ik mee moest komen . “God sta me bij “ Fluisterde ik zachtjes . Ik liep naar binnen . Zijn huis was heel armoedig ingericht . Ik voelde me er niet op me gemak . “ Wil je wat drinken beauty ? “ Ik schudde snel me hoofd. “Ik kom voor het geld . “ “Wat voor geld ? “ vroeg hij zo normaal mogelijk . Ik zuchtte . “Het geld van Mister B . Je was hem nog geld schuldig, En ik kom het ophalen . “ Antwoordde ik koel . Hij stond op en deed een stap dichter bij . “ Voor wat hoort wat beauty. “ Ik keek hem vragend aan . “Hoe bedoel je ? Ik kom voor het geld , en niks meer als je nog wat hoort te krijgen dan connect je Mister B maar. “ Riep ik verontwaardigt. Hij kon enkel hard op lachen . Ik zag dat hij steeds wat stappen dichter bij deed. Ik was bang voor wat komen zal . En hield me hart echt vast . Ik deed me ogen dicht . Ik hoorde hoe hij naar de deur liep . Snel liep ik hem achterna . “Wat doe je ? “ vroeg ik paniekerig . “ De deur op slot draaien beauty . “ “ Doe open gek ! “ Schreeuwde ik . “Wat moet je van me ! “ Hij draaide zich weer naar me op. “ Jou , Soulaina was het toch ? Jou lichaam maakt elke man wel gek . En ik denk dat jou mooie volle lippen , door mij gekust willen worden . “ Ik voelde een rilling door heel me lichaam lopen . Hier stond ik dan oog in oog met John . Ik was bang daar twijfelde ik zeker niet aan . Hij was een stuk groter dan mij . “Laat me gaan toe “ smeekte ik . Hij keek me lachend aan . “ Sorry beauty maar ik kan je schoonheid niet aan .”Terwijl hij paar stappen dichterbij kwam deed ik paar stappen naar achter. Ik raakte in paniek niemand mocht aan me lichaam komen niemand. Ik wilde net naar boven rennen als ik voel hoe ik ruw terug word getrokken door John. Ik stond gevaarlijk dicht bij . “ Niet zo bang beauty ik zal voorzichtig zijn .” “Klootzak “ siste ik . Ik maakte me los . En rende naar boven . Hij was iets sneller. En trok me bij me been waardoor ik uitgleed. Hij trok me weer terug . En lag boven op me . “ Mister B , heeft me al verteld hoe knap je wel niet ben net zoals je moeder. “ “Rot op smeerlamp klootzak “ Gilde ik . Ik hoopte dat er een wonder zou gebeuren dat hij medelijden met me zou krijgen . Maar in plaats daarvan , wou hij zijn lippen op de mijne laten rusten . Met zijn ene hand hield hij me stevig vast en met de andere hand zocht hij een weg onder me truitje . Hoe dichter hij bij me kwam hoe kwader ik werd . Ik spuugde in zijn gezicht . “ Klootzak “. Hij was daar duidelijk niet van gedient en sloeg me recht in me gezicht . “ Bitch . “ siste hij . Hij sleurde me bij me haren naar een kamer. Ik raakte nog erger in paniek . Ik voelde snel in me zakken . En voelde me zakmes daar nog . Ik haalde weer adem . Voorzichtig pakte ik het . “ Hier klootzak voor jou. “ Ik steekte hem in zijn been . Hij verkromp van de pijn waardoor hij me haren los liet. Snel stond ik met pijn en moeite op . Ik pakte me zakmes en liet het rusten bij zijn keel .. “ En nu ga je me vertellen waar het geld ligt of het kan een pijnlijke dood voor je worden . “ Hij was verbaasd , geschrokken . Hij had het nooit verwacht dat Soulaina Jamali lef had om hem uberhaupt neer te steken. Hij dacht aan de woorden van Mister B. Hij vertelde hem dat ze nooit zo ver zou komen . Nooit zou ze het lef er voor hebben om hem te steken midden in zijn kamer. Mister B. Wou Soulaina nog meer pijn doen dan dat ze al had. “ Waar is het verdomde geld “. Schreeuwde ik boos. John keek nog steeds geschrokken naar haar. Ik drukte nog harder met het mesje bij zijn keel . “ Wil je dood ? “Vroeg ik hem . Hij schudde zijn hoofd. En wees naar het kastje tegen over me . “ Daar ? “ Vroeg ik . “ Jaa . “Ik stond voorzichtig op en rende naar het kastje toe . Ik opende het . Ik haalde opgelucht adem als ik koffertje zag met Mister B erop zag staan . Ik opende het voorzichtig en zag gelukkig het geld in liggen . Ik keek John even aan . Ik was nog steeds in shock. Ik heb hem zojuist gestoken . Zijn been bloedde erg . Snel pakte ik een me sjaal en drukte het tegen zijn wond aan . “ Waarom ? “ Vroeg hij verbaasd. “ Omdatt ik nog steeds een hart hebt . “ Ik drukte me sjaal nog harder op zijn wond. Zo dat hij niet te veel bloed zou verliezen. Vervolgens maakte ik een knoop erin . Ik deed het geld in me tas . Veegde me mond af , Ik had niet door dat ik ook een wondje had . Maar het boeide mij niet . Ik moest hier zo snel mogelijk weg . Ik keek nog even naar John ,. “Als ik hier weg bel jij de ambulance op begrepen?” Ik gooide zijn telefoon zijn kant op . En liep weg . Buiten aangekomen hapte ik naar adem . Ik geloofde het nog steeds niet . Ik voelde heel me lichaam trillen . Ik heb zojuist iemand neer gestoken … Herhaalde ik elke keer.. Ik voelde me telefoon trillen . Het was weer een sms .

    Gefeliciteerd, je eerste opdracht voldaan . Het geld kan je achterlaten bij een zwarte auto. Hij zal zo voor bij rijden . Leg het op de grond en loop weg . Je eerste tip :
    “Je vader” .


    Ik snapte het niet . “Je vader”. Las ik weer opnieuw. Wat heeft me vader in hemelsnaam hier mee te maken . Ik legde het koffertje op de grond en liep snel weg . Ik kon het huilen niet laten .. Weer voelde ik me telefoon trillen . Het was Rayan . Ik nam op . “ Verdomme Soulaina waar zat je toch heb je heel de dag proberen te bereiken. “ Ik was stil . “ Sou ? “ Ik barste in huilen uit. “Ik k .. rayannn” “Soulaina? Wat is er waar ben je?!” “Kommm Rayann , k heb je nodig”. “Waar zit je verdomme Soulaina”. Riep hij paniekerig.
    *Wat bij elkaar hoort*
    --Valt niet uit elkaar te halen --
    (l) --A-- (l) 21-07-2010
    -*-*- Jij -*-*-

  4. #139
    MVC Lid

    Reacties
    1.961
    05-11-2006

    Ik zal als ik thuis ben een afbeelding erbij toevoegen
    lees ze lieve dames x
    *Wat bij elkaar hoort*
    --Valt niet uit elkaar te halen --
    (l) --A-- (l) 21-07-2010
    -*-*- Jij -*-*-

  5. #140
    Tawayegetch♥

    Reacties
    47.539
    30-08-2008

    wauw moreeee
    Inspire Boutique

  6. #141
    MVC Lid

    Reacties
    1.961
    05-11-2006

    Straks meer inshallah xx
    *Wat bij elkaar hoort*
    --Valt niet uit elkaar te halen --
    (l) --A-- (l) 21-07-2010
    -*-*- Jij -*-*-

  7. #142
    MVC Lid

    Reacties
    824
    15-08-2012

    Citaat Geplaatst door miss_boyafagirl Bekijk reactie
    Aaahw dankjewell lieverd
    Doe me echt me best haha
    Shokran voor je lieve reactie
    Iemand moet het wel tegen je zeggen haha
    Dankjewel voor vandaag je vervolg en zal klaarstaan voor de volgende
    “Onderschat niet het minste van de goede werken, al is het maar het glimlachen naar je broeder/ zuster wanneer je hem tegenkomt.''♥♥♥

  8. #143
    MVC Lid

    Reacties
    1.961
    05-11-2006

    lieverds kan vandaag helaas geen vervolg typen ben niet thuis namelijk !
    Maar beloof morgen inshallah weer een spannende vervolg!!
    mijn excuses !! xxx
    *Wat bij elkaar hoort*
    --Valt niet uit elkaar te halen --
    (l) --A-- (l) 21-07-2010
    -*-*- Jij -*-*-

  9. #144
    GESTOORD XD

    Reacties
    289
    16-11-2012

    waaauuuwww je verhaal is echt mooi ik wil meeer UPUPUPUPUPUPUPUPUPUP
    Jij mag arrogant zijn, maar ik ben de bitch waar jij voor buigt.

  10. #145
    MVC Lid

    Reacties
    1.961
    05-11-2006

    Citaat Geplaatst door xRumeysa Bekijk reactie
    waaauuuwww je verhaal is echt mooi ik wil meeer UPUPUPUPUPUPUPUPUPUP
    Lievrrd haha dankjewelllll ben blij dat je het mooi vind
    Voor vandaag zal het me helaas niet lukken om een vervolg te plaatsen
    Maar morgen meeeer inshallah xxx
    *Wat bij elkaar hoort*
    --Valt niet uit elkaar te halen --
    (l) --A-- (l) 21-07-2010
    -*-*- Jij -*-*-

  11. #146
    MVC Lid

    Reacties
    1.961
    05-11-2006

    Citaat Geplaatst door marokkaantjuee Bekijk reactie
    Iemand moet het wel tegen je zeggen haha
    Dankjewel voor vandaag je vervolg en zal klaarstaan voor de volgende
    Dankjewel lieverd ! Morgen inshallah meeer
    Doet me goed dat het verhaal jullie bevalt xx
    *Wat bij elkaar hoort*
    --Valt niet uit elkaar te halen --
    (l) --A-- (l) 21-07-2010
    -*-*- Jij -*-*-

  12. #147
    MVC Lid

    Reacties
    545
    18-11-2011

    Verslaving

  13. #148
    MVC Lid

    Reacties
    24
    14-10-2012

    UPPPPPPP je hebt een nieuwe fannetje bij

  14. #149
    MVC Lid

    Reacties
    1.961
    05-11-2006

    Lievrrds spijt me zoooo ,
    Er is wat dringends tussengekomen
    Morgen ga ik echt verder inshallah

    Nieuwe lezeres shokran voor het leze en wrlkom lieverd xx
    *Wat bij elkaar hoort*
    --Valt niet uit elkaar te halen --
    (l) --A-- (l) 21-07-2010
    -*-*- Jij -*-*-

  15. #150
    MVC Lid

    Reacties
    824
    15-08-2012

    Uppaa
    Geeft niet we wachten wel.
    “Onderschat niet het minste van de goede werken, al is het maar het glimlachen naar je broeder/ zuster wanneer je hem tegenkomt.''♥♥♥