1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    34
    13-01-2013

    My secret life story

    Zo makkelijk gezegd, als ik tegen iedereen zeg dat ik weet dat ik het kan! Maar de uitvoering blijft een uitdaging. Diep in mijn hart weet ik dat ik het in mij heb zitten.... Maar om het naar buiten te brengen... Ik zucht heel diep. Met een sobere gezicht neem ik plaats op mijn geliefde bed en staar uit het raam. De prachtige sterren in de donkere lucht, het ruisende wind dat door de bomen waait en het gezang van de kat van de beuren belemmeren mijn focus. Ik moet me nu echt gaan bewijzen... maar hoe moet ik het doen? Mijn gedachten confronteert mijn wil. In mijn hoofd kan ik het niet, in mijn hart wil ik het wel. Waarom moet mij dit nou over komen?

    Alles wat ik zo graag wil, word mij mis gunt. Verdien ik het nou niet? Gunt niemand mij het? Of past het dan toch niet bij mij? Maar waarom zegt mijn hart dan... 'dit wil ik!' Ik schreeuw van depressie. Ik voel me moe, zwak en verwaarloosd. Wie wil er nou naar mijn mening luisteren? Wie begrijpt er nou wat ik voel! NIEMAND. Alle mensen in mijn omgeving zijn alleen te druk met hun eigen leven. Wat maakt het nou uit wat ik wil? Wat maakt het uit hoe het met mij gaat?

    Soms zit ik er zo diep doorheen... dat ik geen uitweg meer zie. Geen toekomst of vooruitgang. Het voelt zo deprimerend dat ik alsmaar bergafwaarts ga. Treurend. En niemand die me ziet. Soms is het fijn maar soms wil ik ook wel gezien worden. Ze moeten me snappen. Maar het kan niet. Niemand begrijpt wat ik door maak. En niemand zal zich ook in me kunnen plaatsen. Me geweten worstelt met mijn kracht. Ik ben te agressief om tot rust te komen. Het knaagt aan me, diep in me, het vreet aan me en ik weet niet wat!!!

    AAARGH! Boos knal ik het plastice bekertje, wat op me nachtkastje ligt, tegen de muur. Waarom gaat het nou niet zoals IK het wil. Snel ga ik in een kleermakertje zitten om mijn aandacht op mijn ademhaling te brengen. Me adem is me anker en daar moet ik mee starten.

    Adem in, adem uit... heel diep.. me adem is me anker... blijf ik tegen mezelf zeggen....

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    24
    16-12-2012

    wat een schrijftalent!!!