1. #196
    MVC Lid

    Reacties
    9.573
    13-05-2010

    zit op mijn tel..
    als je googled naar hadith over geslachtsbepaling van een kindje zal hij er wel uit komen..

    het gaat erom dat het kindje lijkt op diegene die als eerste vocht afscheidt
    en wiens vocht het sterkste is bepaalt het geslacht..
    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=Nwvjm7T3MoA
    “De islam is vreemd begonnen en zal (in de toekomst) vreemd worden, zoals het begonnen is. Vrede en blijde tijdingen zijn dan met de vreemdelingen" ( Sahih Muslim.)
    Moge Allaah ons laten behoren tot de vreemdelingen

  2. #197
    MVC Lid

    Reacties
    634
    01-05-2009

    Slm, heb echt respect voor je dat je er na 4 nog echt om staat te springen om nog een kindje, ik heb er 2 en dat vind ik al een handvol

    Aangezien je er nog niet zo heel lang mee bezig bent en je ook al 4 gezonde kinderen hebt, zou ik gewoon niet stressen en blijven proberen, maar niet teveel mee bezig zijn, laat het op je afkomen en geniet van wat je al hebt. Probeer ook samen te werken met je man, want kreeg de indruk dat hij tevreden is met hoe de situatie nu is? Ga geen dingen forceren, want als je er niet samen de volle 100% achter staat dan komt strax alles alleen op jou neer. Gair inshallah

  3. #198
    MVC Lid

    Reacties
    10.800
    12-12-2010

    Citaat Geplaatst door BabyBling Bekijk reactie
    Slm, heb echt respect voor je dat je er na 4 nog echt om staat te springen om nog een kindje, ik heb er 2 en dat vind ik al een handvol

    Aangezien je er nog niet zo heel lang mee bezig bent en je ook al 4 gezonde kinderen hebt, zou ik gewoon niet stressen en blijven proberen, maar niet teveel mee bezig zijn, laat het op je afkomen en geniet van wat je al hebt. Probeer ook samen te werken met je man, want kreeg de indruk dat hij tevreden is met hoe de situatie nu is? Ga geen dingen forceren, want als je er niet samen de volle 100% achter staat dan komt strax alles alleen op jou neer. Gair inshallah
    ik dacht dat ik de enige was ik heb aan 2 ook genoeg heb al mijn handenvol vrij achterelkaar ook dus ook zwaar..hemdolilah.., maar als het komt is het natuurlijk welkom

  4. #199
    MVC Lid

    Reacties
    1.369
    24-07-2011

    Citaat Geplaatst door san_rayane Bekijk reactie
    Amien. Bijna alweer een jaar. Mijn man vind het goed zo. Hij zegt je bent gek als je de medische molen in gaat. Maar het knaagt toch aan mij en wil toch een poging wagen.
    ik denk niet dat ik de medische molen in zou gaan. Ik heb 5 jaar over gedaan voor een 2e en als er naasten dan zeiden waarom ga je de mm niet in dan zei ik altijd ik wacht nog altijd dat het natuurlijk komt en zo is het ook gebeurd. ik had het volste vertrouwen in dat het zou komen hmdl. en die gedachte had ik toen ik maar 1 kind had. en jij tbarkellah hebt al 4 vier. maar ja ieder mens is en denkt anders.

    inschallah word je gauw zwanger!

  5. #200
    GelukkigGetrouwd :-)

    Reacties
    5.298
    21-03-2009

    hoe oud is de jongste nu?
    kan begrijpen als je die wens hebt dat je er graag voor wil gaan, alles is mekteb..niet mee bezig zijn, veel dua doen en het komt goed.
    vertrouw op Allah.

  6. #201
    GelukkigGetrouwd :-)

    Reacties
    5.298
    21-03-2009

    Citaat Geplaatst door moslimaatjuh09 Bekijk reactie
    zit op mijn tel..
    als je googled naar hadith over geslachtsbepaling van een kindje zal hij er wel uit komen..

    het gaat erom dat het kindje lijkt op diegene die als eerste vocht afscheidt
    en wiens vocht het sterkste is bepaalt het geslacht..
    dit begrijp ik nu even niet...de Allah zegt toch IK schenk jongens aan wie IK wil, IK schenk meisjes aan wie IK wil en IK schenk beide aan wie IK wil...er staat toch niets over geslachtsbepaling?

  7. #202
    MVC Lid

    Reacties
    887
    21-10-2011

    MaschaAllah wat leuk vier zoontjes! Ik zou niet in de medische molen gaan. Je hebt alhamdoulillah vier kindjes! Alles heeft zijn reden dus dat je niet zwanger raakt heeft ook zo zijn redene. En eerlijk gezegd als je voor een 5e wilt gaan in de hoop dat het een meisje word zou ik helemaal niet aan beginnen. Allah subhana wa ta'ala geeft wat goed voor je is! Geniet van je gezinnetje.