1. #31
    A new bitch is born!

    Reacties
    23
    23-02-2010

    Citaat Geplaatst door FORUMLID Bekijk reactie
    Je hebt deze preek vaak genoeg gehad maar nog zeg je geen shokran.

    Je wil liever iemand die je de afgang induwt. Ewa draai je om en ik duw je
    Waarom shokran? Hier heb ik niet om gevraagd. De mensen in m'n omgeving heb ik bedankt. Als jij me deze preek geeft om shokran te horen kan je hem in het vervolg beter bij je houden. Das niet de juiste intentie

  2. #32
    -

    Reacties
    343
    08-01-2010

    Citaat Geplaatst door Tandje21 Bekijk reactie
    Waarom shokran? Hier heb ik niet om gevraagd. De mensen in m'n omgeving heb ik bedankt. Als jij me deze preek geeft om shokran te horen kan je hem in het vervolg beter bij je houden. Das niet de juiste intentie
    Je hebt het verkeerd begrepen.
    Mijn fouten zijn mijn fouten, maar jij kan er voor zorgen dat ik die fouten niet meer maak. Wees mijn weerspiegeling en ik ben jou weerspiegeling.

  3. #33
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    Citaat Geplaatst door sharaf660 Bekijk reactie
    Je hebt het verkeerd begrepen.
    Dat denk ik ook
    I love myself


    Lees mijn verhaal "°°Verboden liefde°°° (af)

  4. #34
    -

    Reacties
    343
    08-01-2010

    Citaat Geplaatst door Lailaax3 Bekijk reactie
    Dat denk ik ook
    wazzz met jou.


    Grapje.
    Mijn fouten zijn mijn fouten, maar jij kan er voor zorgen dat ik die fouten niet meer maak. Wees mijn weerspiegeling en ik ben jou weerspiegeling.

  5. #35
    Dag El Mani

    Reacties
    39.372
    26-10-2005

    Citaat Geplaatst door Tandje21 Bekijk reactie
    Na 2 jaar, zijn we op een nare manier uit elkaar gegaan. Ik zit er echt mee. Ik wil echt nog een kans van hem, hoe kan ik dat het beste aanpakken?


    Thanx
    Ik mis je ex ook!

  6. #36
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    Citaat Geplaatst door sharaf660 Bekijk reactie
    wazzz met jou.


    Grapje.
    Dat was niet grappig
    I love myself


    Lees mijn verhaal "°°Verboden liefde°°° (af)

  7. #37
    A new bitch is born!

    Reacties
    23
    23-02-2010

    Nee hoor heb het heel goed begrepen

  8. #38
    NIET MEER ACTIEF

    Reacties
    1.243
    04-12-2011

    Citaat Geplaatst door Tandje21 Bekijk reactie
    Waarom shokran? Hier heb ik niet om gevraagd. De mensen in m'n omgeving heb ik bedankt. Als jij me deze preek geeft om shokran te horen kan je hem in het vervolg beter bij je houden. Das niet de juiste intentie
    Ho ho ho wacht even. Niet te hard van stapel gaan.. Overal heb ik een antwoord op.

    1, Je hebt hier niet om gevraagd maar je zegt net in je vorige reactie: ik vraag om advies hmmmmmmmm strange
    2. Jammer dat je niet zo snugger bent om te begrijpen wat ik met shokran bedoel. Denk je dat ik me beter ga voelen als jij shokran zegt? Daarmee bedoel ik dat ik je als medemens help en je juist blij moet zijn.. Maar nee.. jij ziet het als een aanval en gebruikt je sheitaan schild om het van je af te weren..!
    3. Over juiste intentie gesproken dus jij wil horen aah meid probeer het gewoon.. als je echt van hem houdt en hem niet uit je hoofd kan halen dan moet je er voor gaan.. dat is wat je wil horen.. vraag dan niet om advies maar vraag om een duwtje de afgang in. En dat doe ik nu wel voor je. Ga naar hem. Ga en word misbruikt.. geef je over aan hem terwijl hij in de tussentijd Allah mag weten hoeveel chicks heeft geregeld waarschijnlijk. Of nee je dacht natuurlijk hij zit thuis en leest deze topic en denkt Verrek! Ik denk precies het zelfde als zij!!

    en als laatst nog: sommige meisjes hebben niet eens deze kans om advies te krijgen van een ander.. die volgen hun opening(en) en doen alles wat Allah verboden heeft.. voor hen lijkt alles normaal.. omdat ze niet beter weten.. maar jij krijgt de kans nu.. en dan nog apprecieer je het niet..

  9. #39
    A new bitch is born!

    Reacties
    23
    23-02-2010

    Citaat Geplaatst door malena-21 Bekijk reactie
    Ik mis je ex ook!
    Dan kan je met me mee praten

  10. #40
    -

    Reacties
    343
    08-01-2010

    Citaat Geplaatst door malena-21 Bekijk reactie
    Ik mis je ex ook!
    Heb je daar speciaal een account voor aangemaakt?
    Citaat Geplaatst door Lailaax3 Bekijk reactie
    Dat was niet grappig
    Ja.
    Citaat Geplaatst door Tandje21 Bekijk reactie
    Nee hoor heb het heel goed begrepen
    Oké. Itaki allah.
    Mijn fouten zijn mijn fouten, maar jij kan er voor zorgen dat ik die fouten niet meer maak. Wees mijn weerspiegeling en ik ben jou weerspiegeling.

  11. #41
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    Citaat Geplaatst door FORUMLID Bekijk reactie
    Ho ho ho wacht even. Niet te hard van stapel gaan.. Overal heb ik een antwoord op.

    1, Je hebt hier niet om gevraagd maar je zegt net in je vorige reactie: ik vraag om advies hmmmmmmmm strange
    2. Jammer dat je niet zo snugger bent om te begrijpen wat ik met shokran bedoel. Denk je dat ik me beter ga voelen als jij shokran zegt? Daarmee bedoel ik dat ik je als medemens help en je juist blij moet zijn.. Maar nee.. jij ziet het als een aanval en gebruikt je sheitaan schild om het van je af te weren..!
    3. Over juiste intentie gesproken dus jij wil horen aah meid probeer het gewoon.. als je echt van hem houdt en hem niet uit je hoofd kan halen dan moet je er voor gaan.. dat is wat je wil horen.. vraag dan niet om advies maar vraag om een duwtje de afgang in. En dat doe ik nu wel voor je. Ga naar hem. Ga en word misbruikt.. geef je over aan hem terwijl hij in de tussentijd Allah mag weten hoeveel chicks heeft geregeld waarschijnlijk. Of nee je dacht natuurlijk hij zit thuis en leest deze topic en denkt Verrek! Ik denk precies het zelfde als zij!!
    I love myself


    Lees mijn verhaal "°°Verboden liefde°°° (af)

  12. #42
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    Citaat Geplaatst door sharaf660 Bekijk reactie
    Heb je daar speciaal een account voor aangemaakt?

    Ja.

    Oké. Itaki allah.
    Ik ga jou nu een hele domme vraag stellen maar kzie jou altijd itaki allah zeggen wat bedekend dat?
    I love myself


    Lees mijn verhaal "°°Verboden liefde°°° (af)

  13. #43
    Dag El Mani

    Reacties
    39.372
    26-10-2005

    Citaat Geplaatst door Tandje21 Bekijk reactie
    Dan kan je met me mee praten
    ik pest je maar lieve meid... liefdesverdriet is a bitch.
    Maar het is niet voor niks je ex toch?

    Succes ermee!
    Citaat Geplaatst door sharaf660 Bekijk reactie
    Heb je daar speciaal een account voor aangemaakt?
    .
    Haha... nee joh. Ik zag toevallig deze topic en was een beetje melig.

  14. #44
    A new bitch is born!

    Reacties
    23
    23-02-2010

    Citaat Geplaatst door FORUMLID Bekijk reactie
    Ho ho ho wacht even. Niet te hard van stapel gaan.. Overal heb ik een antwoord op.

    1, Je hebt hier niet om gevraagd maar je zegt net in je vorige reactie: ik vraag om advies hmmmmmmmm strange
    2. Jammer dat je niet zo snugger bent om te begrijpen wat ik met shokran bedoel. Denk je dat ik me beter ga voelen als jij shokran zegt? Daarmee bedoel ik dat ik je als medemens help en je juist blij moet zijn.. Maar nee.. jij ziet het als een aanval en gebruikt je sheitaan schild om het van je af te weren..!
    3. Over juiste intentie gesproken dus jij wil horen aah meid probeer het gewoon.. als je echt van hem houdt en hem niet uit je hoofd kan halen dan moet je er voor gaan.. dat is wat je wil horen.. vraag dan niet om advies maar vraag om een duwtje de afgang in. En dat doe ik nu wel voor je. Ga naar hem. Ga en word misbruikt.. geef je over aan hem terwijl hij in de tussentijd Allah mag weten hoeveel chicks heeft geregeld waarschijnlijk. Of nee je dacht natuurlijk hij zit thuis en leest deze topic en denkt Verrek! Ik denk precies het zelfde als zij!!

    en als laatst nog: sommige meisjes hebben niet eens deze kans om advies te krijgen van een ander.. die volgen hun opening(en) en doen alles wat Allah verboden heeft.. voor hen lijkt alles normaal.. omdat ze niet beter weten.. maar jij krijgt de kans nu.. en dan nog apprecieer je het niet..
    Jij hebt duidelijk frustraties...

  15. #45
    -

    Reacties
    343
    08-01-2010

    Citaat Geplaatst door Lailaax3 Bekijk reactie
    Ik ga jou nu een hele domme vraag stellen maar kzie jou altijd itaki allah zeggen wat bedekend dat?
    Vrees allah.
    Mijn fouten zijn mijn fouten, maar jij kan er voor zorgen dat ik die fouten niet meer maak. Wees mijn weerspiegeling en ik ben jou weerspiegeling.