1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.205
    15-04-2010

    vreselijk!!!!!!!!!!!!!! inchallah zullen ze de daders snel vinden en dat de politie hun ook zwaar gaan martelen!! miskiena echt zielig!!
    36 weken bevallen van me twins op 12 juli 2011 el hamdoelilah!! url=http://lilypie.com]

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.909
    16-12-2009

    Citaat Geplaatst door Boney Bekijk reactie
    Allah alwatan almalik
    idd daarmee is alles gezegd
    "echte liefde is dat jij je partner in de ogen kunt aan kijken en zegt: Al Hamdoelilah ya Allah dat U mij deze partner heeft gegeven"
    http://www.youtube.com/watch?v=faf_0DoBb6g Lala Yamma : Agraf 2013 (haal de zakdoeken maar tevoorschijn...)

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    3.242
    27-02-2005

    En als iemand een kind wil adopteren, of eeb dakloos kind in huis wil nemen met goede bedoelingen, word degene zou uitgehoord en uitgekleed dat diegenen er een trauma aan overhoud i.p.v, een kind.
    Rare werled...
    Dan kiezen ze er liever voor het kind dakloos te klaten.
    Liberty!

    Een gevangenis heeft niet altijd tralies en een gesloten deur...

  4. #19
    Hamdoelilah

    Reacties
    2.353
    05-04-2011

    Ze lijkt nog heel jong meskiena als zij dat is op die foto. Waarschijnlijk nog maar pas haar eerste periode gehad en nu al meteen zwanger. Vieze honden die haar dit hebben aangedaan. Indd castreren die handel Tfoe dikke roggelspuug op hun lelijke hoofden

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    4.949
    22-09-2012

    Citaat Geplaatst door mele3youn2 Bekijk reactie
    Zo erg meskiena. Ze had helemaal niemand. Begrijp niet hoe mensen zo een klein meisje op straat laten leven.

    http://nieuws.marokko.nl/25988/daklo...lijk-misbruik/
    triest.. je moet geen hart hebben om zo een knap meisje op straat te gooien en nog te misbruiken!!!! ophangen die gasten!!!!!

    er gebeuren genoeg gekke dingen in marokko...als je geld hebt dan kom je er makkelijk vanaf!
    "If someone hurts you, betrays you ,or breaks you heart,forgive them. For they have helped you learn about trust and the importance of being cautious to who you open your heart to….."

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    4.949
    22-09-2012

    Citaat Geplaatst door mecho Bekijk reactie
    En als iemand een kind wil adopteren, of eeb dakloos kind in huis wil nemen met goede bedoelingen, word degene zou uitgehoord en uitgekleed dat diegenen er een trauma aan overhoud i.p.v, een kind.
    Rare werled...
    Dan kiezen ze er liever voor het kind dakloos te klaten.
    de hersens van mannen liggen tegenwoordig tussen hun benen...dus elke meid/vrouw die ze zien willen ze nemen....bah alla7oed fihoem el haq!
    "If someone hurts you, betrays you ,or breaks you heart,forgive them. For they have helped you learn about trust and the importance of being cautious to who you open your heart to….."

  7. #22
    anti NOS en P&W

    Reacties
    10.724
    19-11-2002

    ik heb pas geleden een programma gezien over verkrachtingen in maroc het echt erg daar kijk zelf maar
    zelfs een vrouw van 80 is slachtoffer
    http://www.2m.ma/Programmes/Magazine.../node_1065/212

  8. #23
    Bezet&Bezeten door A

    Reacties
    2.497
    09-01-2010

    Als ik dit soort dingen lees dan heb ik echt de neiging om dat meisje op te zoeken en op te nemen in ons gezin.

    .................................................. .......... Live, Love & Laugh .................................................. ..................................

  9. #24
    -

    Reacties
    1.610
    25-09-2009

    Verschrikkelijk vind ik dit.Ik las het een paar uurtjes terug.
    Arme ziel meskiena.
    wie zet zo een jong kind nou op straat.
    Hartloze mensen wollah hoe kan een mens zoiets doet

    Dan laten ze altijd zien dat weeshuizen altijd kinderen helpen.

    Je hebt die tehuizen maar ja wie brengt zo een kind er heen.
    Daar zijn sommige marokkanen te hartloos voor

    moge allah ta3ala die klootzakken straffen die er misbruikt hebben.

    Een hele domme regel van marokko is ook dat een verkrachter die een meisje of vrouw zwanger maakt met er moet trouwen,om zijn straf ongedaan te maken.Welke meisje of vrouw wil nou met er verkrachter trouwen.Echt zo een domme wet.

    in marokko gebeuren de ergste dingen de laatste tijden !

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    2.930
    11-09-2012

    in marokko hebben die mannen daar gewoon een heel andere mentaliteit, ze zijn heel hard en meedogenloos, medelijden kennen ze niet. elke buurt of dorp heeft wel van die groepjes jongens die alleen slechte dingen doen en elkaar aansporen tot slechte dingen, zoals mensen uit hun graf halen om te verkrachten of jonge meisjes lastigvallen ofzo echt harteloos zijn die mensen daar.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.824
    28-04-2008

    Citaat Geplaatst door mocro_riffia Bekijk reactie
    Verschrikkelijk vind ik dit.Ik las het een paar uurtjes terug.
    Arme ziel meskiena.
    wie zet zo een jong kind nou op straat.
    Hartloze mensen wollah hoe kan een mens zoiets doet

    Dan laten ze altijd zien dat weeshuizen altijd kinderen helpen.

    Je hebt die tehuizen maar ja wie brengt zo een kind er heen.
    Daar zijn sommige marokkanen te hartloos voor

    moge allah ta3ala die klootzakken straffen die er misbruikt hebben.

    Een hele domme regel van marokko is ook dat een verkrachter die een meisje of vrouw zwanger maakt met er moet trouwen,om zijn straf ongedaan te maken.Welke meisje of vrouw wil nou met er verkrachter trouwen.Echt zo een domme wet.

    in marokko gebeuren de ergste dingen de laatste tijden !
    Inderdaad, echt zo'n domme kronkel in de hersens van degene die die wet heeft gemaakt, wordt het dan opeens legaal verklaard ofzo??? Begin steeds meer een afkeer te krijgen van dat land. Hoeveel erge dingen daar gebeuren.

    Moge Allah dit meisje bijstaan, meskiena.







  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    448
    10-07-2012

    ze was tog prostituee?

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    620
    25-01-2006

    mijn god dat iemand dat zo maar kan doen zo,n jong mijsje herhaaldelijk verkrachten , geen woorden voor

  14. #29
    Hamdoelilah

    Reacties
    2.353
    05-04-2011

    Citaat Geplaatst door zina_inou Bekijk reactie
    ze was tog prostituee?
    Dus.... wat wil je hier ze3ma mee zeggen?

    Ik bedoel ook al was ze prostituee niemand vraagt erom verkracht te worden... Denk na je bent notabene zelf een vrouw

  15. #30
    Hamdoelilah

    Reacties
    2.353
    05-04-2011

    Citaat Geplaatst door 704903 Bekijk reactie
    in marokko hebben die mannen daar gewoon een heel andere mentaliteit, ze zijn heel hard en meedogenloos, medelijden kennen ze niet. elke buurt of dorp heeft wel van die groepjes jongens die alleen slechte dingen doen en elkaar aansporen tot slechte dingen, zoals mensen uit hun graf halen om te verkrachten of jonge meisjes lastigvallen ofzo echt harteloos zijn die mensen daar.
    meen je dit nou, zoiets belachelijks heb ik nog nooit gehoord