1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    31
    22-10-2010

    Dringend hulpp nodigggggg

    wie kan me helpen?? me vriendin haar geheugen kaart geeft nog steeds aan formatteren.. maar dan is ze alle foto's kwijt. aub help wie o wieeeeee

  2. #2
    Moderator PRO

    Reacties
    186
    06-03-2011

    Citaat Geplaatst door arabic_lady Bekijk reactie
    wie kan me helpen?? me vriendin haar geheugen kaart geeft nog steeds aan formatteren.. maar dan is ze alle foto's kwijt. aub help wie o wieeeeee

    Om wat voor geheugenkaart gaat het? en heeft ze alleen foto's erop of ook andere bestanden?

    Hoor van je.

    Gr.

    Elhabib



  3. #3
    ☑ IT Ingenieur

    Reacties
    546
    10-07-2010

    bij was dit probleem ook een keer opgedoken, alleen kan ik mij niet meer herinneren wat ik had gedaan. maar probeer is je sd kaart in andere apparaat te zetten en deze via een usb kabel te koppelen en daarvan uit de de foto's te kopiëren naar de computer en daarna kan je het weer er uithalen en in de computer zetten en formatteren

    Anders probeer dit http://www.partition-tool.com/resour...-formatted.htm

    Succes

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    31
    22-10-2010

    Citaat Geplaatst door Elhabib Bekijk reactie

    Om wat voor geheugenkaart gaat het? en heeft ze alleen foto's erop of ook andere bestanden?

    Hoor van je.

    Gr.

    Elhabib
    micro SD 4GB
    er staan foto's,muziek,video's en tekst bestanden op. hoop snel wat van je te horen.!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    31
    22-10-2010

    Citaat Geplaatst door achel7ey Bekijk reactie
    bij was dit probleem ook een keer opgedoken, alleen kan ik mij niet meer herinneren wat ik had gedaan. maar probeer is je sd kaart in andere apparaat te zetten en deze via een usb kabel te koppelen en daarvan uit de de foto's te kopiëren naar de computer en daarna kan je het weer er uithalen en in de computer zetten en formatteren

    Anders probeer dit http://www.partition-tool.com/resour...-formatted.htm

    Succes
    thanks.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    983
    25-01-2009

    Is het gelukt?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    is het gelukt?
    Offline