1. #31
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Ik zal je nu laten, zei Mikos. Ga in je gedachte en vind wat je wilt leren, ga ontdekken.
    Je hoeft er alleen maar aan te denken en het zal manifesteren.
    En de stem van Mikos ebde weg.

    In mijn gedachte speelde natuurlijk Safia een centrale rol.
    Ik vroeg me af hoe het met ons zou vergaan.

    En ik was niet uitgedacht en ik zag Safia zes jaar later toen ze twintig was.
    Ze zag er gevaarlijk mooi uit. Ze werkte bij een bank. Dus haar economie studie kwam haar goed van pas. Ik vroeg me ook af of we kinderen zouden krijgen. En plots zag ik een holografisch beeld van haar met een mooi kindje.



    Ik vroeg me af hoe het leven van het kind zou lopen en ik zag hem, het was een jongen,
    aan het voetballen met vrienden.



    En dan dacht ik plots aan Naima, en ik zag haar mijn nek masseren.
    Ik schrok, zou ik dan vreemd zijn gegaan, dacht ik.



    Plots hoorde ik de stem van Mikos, je moet weten Zouraya dat wat je ziet zijn mogelijkheden.
    De toekomst bestaat niet uit een tijdslijn maar.
    Je toekomst bestaat uit oneindige mogelijkheden wat mogelijk wordt als je een bepaalde keus maakt.
    Als je er voor kiest om met iemand anders te trouwen dan krijg je een hele andere tijdslijn. Daarom heeft de mens een vrije wil gekregen. Je hele toekomst is aan jou om te kiezen en de gevolgen of uitkomst is inherent verbonden aan je keuzes.

    Oh daarom, bedacht ik me, zag ik mezelf met Naima. Dat is als ik er voor kies om met Naima te trouwen. Maar, zit de toekomst niet vast dan, vroeg ik.
    De toekomst moet je zien als treinsporen die naar verschillend bestemmingen gaan.
    De sporen staan vast, maar welke spoor je kiest bepaal je zelf.
    Wow, veel dingen worden me nu duidelijk.

    Maar hoe zit het met de mensen die de toekomst voorspellen dan?
    Het voorspellen van de toekomst is eigenlijk de energie lezen die op dat moment aanwezig is.
    Bepaalde dingen kan je voorspellen, bijvoorbeeld als je ziet dat je met 100 km/uur dicht op een muur afsteeft met je auto dan is de kans klein dat je die muur kan ontwijken.
    In die zin kan je met grote zekerheid zeggen dat je die muur gaat raken.
    Het is een moment waarneming maar je kan het nooit met zekerheid zeggen.
    Misschien gebeurt er een wonder en tilt een engel je auto op.
    Het valt allemaal tot de mogelijkheden en daarom bestaat er alleen waarschijnlijkheden,
    percentage kans dat iets wel of niet gebeurt.

    Er zijn bepaalde dingen die bepaald worden door Allah om te gebeuren en dat noemen we Nexus punten. Kruispunten waar je verschillende keuzes krijg om verder te gaan.
    Het is daarom niet erg wijs om de bibliotheek te gebruiken om te kijken wat er in de toekomst gaat of kan gebeuren maar om de geschiedenis en beschavingen te exploreren en daar levenslessen uit trekken.
    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  2. #32
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    En toen vroeg ik; Mikos, Wat bedoel je met Holle Aarde, je praat heel vaak over mensen van boven en mensen van onderen.

    Mikos: Onder Holle Aarde verstaan we de holte van de planeet Aarde, je moet weten Zouraya dat elke planeet hol is. En dat heeft te maken dat de planeten draaien. Wat gebeurt er met je kleren in een wasmachine als het draait? De kleren blijven door de vliedende kracht aan de zijkant plakken toch?
    Nu wel dat is precies hoe een holle planeet gevormd wordt.

    Op dat moment kreeg ik een tekening te zien van hoe de aarde er werkelijk uit zag:



    Mikos vervolgde, de aarde bestaat uit een mantel van 800 Mijl dik.
    Op de noordpool en zuidpool zijn ingangen van waaruit je de holle aarde kan bereiken.
    Het is niet voor niets dat je geen satelietbeelden mag opvragen van 6 graden boven de Noordpool.
    Jullie regering staan dat niet toe. Simpelweg om de mensen op de oppervlak in het ongewisse te laten zodat ze beter zijn te controleren. Want immers als iedereen wist van deze paradijs hieronder zou niemand bij jullie op de oppervlak willen wonen. Het is dus aan jou de taak Zouraya om dit aan de mensen boven te vertellen.

    En ik kreeg een film te zien hoe het gat van de holle Aarde eruit zag vanuit een ruimtestation:



    Mikos vervolgde: zoals je ziet zie je door de wolken een rode gloed.
    Die rode gloed is de harde kern van de aarde die een centrale zon vormt.
    Die centrale zon houdt ons hier beneden warm.
    En zoals je ziet zijn onze schaduwen niet zo scherp als bij jullie, het komt door de diffuse licht van onze centrale zon. Het geeft een zacht en plezierig vol spectrum zonlicht.

    Bekijk de tekening nog maar een keer heel goed, bestudeer het en als je vragen hebt; vraag!!
    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  3. #33
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Vertel me meer over de inwonder steden en leefomstandigheden hier in de holle aarde, vroeg ik.

    Mykos: De HOLLE AARDE WEZENS zijn zeer spiritueel ontwikkeld en technologisch gevorderd in hun ontwikkeling en ze wonen binnen de interne kern van onze Holle Aarde. Deze ontwikkelde beschavingen leven in vrede en broederschap in het Centrum van onze Aarde, met oceanen en bergen en zoals ik al eerder zei een Centrale Zon.

    De holte van de Holle Aarde is nog in oorspronkelijke staat omdat ze niet lopen of bouwen op hun land. Er zijn geen gebouwen, winkelcentra of snelwegen. Ze reizen met elektromagnetische voertuigen die een paar centimeter boven de grond zweven. Ze wandelen langs stromen, rivieren en oceanen en beklimmen bergen – maar dat is het uiterste van hun voet-contact met de grond. Ze laten de rest van hun land aan de natuur omdat dit ook het land van de natuur is.



    De hoofdstad in de Holle Aarde wordt Shamballa genoemd. Dit ligt in het centrum van de planeet en je kunt daar naar binnen door de openingen bij de Noord- of Zuidpool. De noordelijke en zuidelijke lichten die we in onze hemel zien zijn feitelijk reflecties van de Binnenste Centrale Zon van onze Holle Aarde, die stralen naar buiten vanuit haar holle kern.



    Zij gebruiken vrije energie om hun steden, huizen en tunnels te verlichten. Ze gebruiken kristallen, gekoppeld aan elektromagnetisme, die een kleine zon opwekken met vol-spectrum licht dat een half miljoen jaar meegaat en hen alle power geeft die ze nodig hebben.

    De korst van de Aarde is ongeveer 1200 km dik van de buitenste tot de binnenste oppervlakte. Doordat onze Aarde hol is en geen dichte bol, zit het centrum van de zwaartekracht niet in het centrum van de Aarde, maar in het centrum van de korst en dat is rond 600 km onder de oppervlakte.
    De zwaartekracht van de Binnenste Aarde is de helft van de buitenste oppervlakte en dat kan dus een verklaring zijn voor de grotere lengte van de mensen, planten en bomen; sommige van hun Redwoods bereiken meer dan 300 meter hoogte.

    De bron van Aarde’s magnetisch veld is een mysterie geweest. De Binnenste Zon in het centrum van de Aarde is de mysterieuze krachtbron achter Aarde’s magnetisch veld.
    Er zijn overal op Aarde ingangspelonken waar uitwisselingen plaats kunnen vinden. Alleen een paar zijn tegenwoordig nog open. Nikola Tesla, het genie, de uitvinder van elektrische technologie woont nu in de Holle Aarde.

    Hij begon informatie te ontvangen in het laatste deel van het jaar 1800 en ontdekte dat `elektrische kracht overal aanwezig is in onbeperkte mate en die kan de machinerie van de wereld aandrijven zonder de noodzaak van kolen, olie, gas of een ander algemene brandstof.`
    In de dertiger jaren werden ingangen en passages afgesloten door de bewoners van de Holle Aarde omdat “corporaties” in die tijd Tesla’s technologie misbruikten om ingang te verkrijgen in de Binnenste Aarde.

    De twee belangrijkste Portalen van de Holle Aarde zijn de openingen bij de Polen, die gesloten werden in het jaar 2000 omdat onze regeringen ontploffingen gereed maakten bij de Polen om de ingangen naar hun wereld te openen. Zij hebben een magnetisch krachtveld rond de poolopeningen van de Aarde geïnstalleerd om de ingangen verder te camoufleren.

    Op die manier worden de openingen beschermd om door lucht of via land zichtbaar te zijn. In het verleden waren er op de oppervlakte ingangen naar de Bibliotheek van Porthologos. Een van die ingangen was de ingang in de Bibliotheek van Alexandria, die door vuur verwoest werd in AD 642.

    Er is meer landmassa in de Aarde (3/4 land en ¼ water) en het land is meer geconcentreerd dan dat van ons. Alles in de Holle Aarde is zeer nauwgezet gehandhaafd om het ecologisch systeem van alle levensvormen die hier leven in evenwicht te houden.

    Er zijn enige miljoenen Catharianen/Agarthanen die heden in de Holle Aarde wonen. Er zijn Catharianen die als mensen op de oppervlakte zijn geïncarneerd. Er zijn ook Catharianen die op de planeet Jupiter wonen.

    De gemiddelde Cathariaan is 15 feet = 4.50 m lang, en soms nog meer tot 23 feet = 6.90 m en dat is zeker zo met de Meesters. Er zijn ook 36.000 mensen van onze buitenste oppervlakte die nu in de Aarde wonen. In de laatste 200 jaren gingen 50 oppervlakte mensen naar binnen om daar te wonen; maar, in de laatste 20 jaren gingen er maar 8 naar binnen om er te wonen.

    Maar genoeg nu ove de holle Aarde zei Mikos, je moet nu terug in je lichaam.
    In de toekomst zal je vaker hier komen om je kennis bij te spijkeren.
    Plotseling voelde ik alles om me heen verdwijnen en ik lag weer wakker in mijn bed.
    Ik keek op de klok en ik zag dat het al 9:30 uur s’ ochtends was, gelukkig is het zondag anders was ik nu al laat om naar school te gaan.

    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  4. #34
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Ik voelde me heerlijk op deze ochtend. Ik stond op vol energy.
    Ik hoorde tante neuriёn in de keuken. En ik rook de geur van na3na thee en gebakken ei.
    Ik kleedde me en rende naar de badkamer. Ik verfristte me, poetste mijn tanden en ik huppelde blij naar de keuken. Salam tante, zei ik en ik gaf haar een kusje op haar wangen.
    Jij bent vrolijk, zei tante.

    Ja-a, ik voel me heerlijk. En het komt door u en het heerlijke geur van ontbijt.
    En ik gaf haar nog een kusje op haar wangen.
    Ze glimlachtte van oor tot oor en zei, je bent een gek kind.
    En ik begon te lachen.
    Waar zijn de meiden, vroeg ik.
    Oh die liggen nog op bed, die luie donders, zei tante.

    Ik hupelde weer blij de keuken uit en ging door de gang direkt naar de slaapkamer van Safia.
    De deur opende ik voorzichtig want die zette ze gelukkig niet op slot.
    Ik keek in haar slaapkamer en zag dat die slaapkop diep aan het snurken lag.
    Ik glipte naar binnen en gaf haar een zachte kusje op haar wangen.
    Ze reageerde er niet op en toen gaf ik haar een kusje op haar mond.

    Ze bewoog even met haar hoofd en met een reflex sloeg ze met haar armen om zich heen.
    Worrrrddt wakker prinses, zei ik zacht.
    Plots knipperde ze met haar ogen. Ze opende haar ogen wagenwijd toen ze me voor haar zag.

    Ze glimlachtte en gebaarde me om dichterbij te komen.
    Ik kwam dichtbij met mijn hoofd en ze gaf een tikje op mijn wangen.
    Hier, mompelde ze, dat is omdat je me wakker hebt gemaakt.

    En toen pakte ze met haar beide armen om mijn hoofd en trok me op haar in bed.
    Ze gaf me een dikke knuffel en een kus op mijn mond.
    En dit is omdat ik van je hou, zei ze nu glimlachend.

    Ik lachtte terug en fluisterde, kom tante heeft lekker ontbijt voor ons gemaakt.
    Hmmm even, eventjes met je knuffelen, mompelde ze.
    Ik gaf haar nog even een stevige knuffel en met een behendige beweging stond ik op.
    Ik pakt haar handen vast. Kom luie donder sta op het is een mooie dag, zei ik vrolijk.

    Wat ben je vervelend vrolijk op zo een vroege ochtend mompelde ze.
    Ik zei glimlachend, ik ga alvast naar binnen anders zal tante zich afvragen waar ik ben.
    Ze gebaarde met slappe armen; ga maar. En ze dook met haar hoofd onder de dekens.
    Ik liep langs Iman’s kamer en ik klopte. Kom slaapkop we gaan ontbijten, riep ik.
    Ik hoorde haar onverstaanbaar mompelen en ik liep richting de woonkamer.

    Ik weet hoe ik hun wakker ga krijgen, dacht ik.
    Ik liep naar de stereo apparaat en en zette het liedje “Mon blad van Mohamed Lamine”.



    En ik ging naar de keuken en nam plek aan tafel waar de tafel heerlijk gedekt was met lekkere baghrir, na3na, brood en ander lekkernijen. Het leek net de Ramadan dacht ik.



    Hmm tante u verwent ons, zei ik.
    Tante glimlachtte, ach ik was vroeg op en ben naar de winkel geweest.
    Ik dacht laten we genieten van de dag, zei ze lachend.

    Plots zag ik Safia dansend de keuken binnenkomen en ze stopte een dadel in haar mond.
    Heb je al gewassen, zei tante. Nee, zei ze.
    Ga snel wassen viezerik, zei tante en gaf haar een tik op haar rug.
    En ze ging weer dansend richting de badkamer.
    Ik hoorde haar bonken op de badkamerdeur.
    Ga weg, zei Iman, ik zit hier.

    En ongestoord ging ze verder dansen in de woonkamer.
    Even later kwam Iman uit de badkamer en ze dook toen zelf de badkamer in.

    Toen ze klaar waren kwamen ze ook beide aan tafel en we hebben heerlijk ontbeten en gezellige gesprekken gehouden. Ik vertelde hun nog niet over mijn zogenaamde levende dromen.
    Die bewaar ik voor later op de dag als ik alleen met Safia ben want Iman gaat me vast niet geloven, bedacht ik me.
    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  5. #35
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Nadat we klaar waren met het onbijt, zei Safia; laten we straks naar het strand gaan.
    Iman zei; het is heerlijk weer en ik kan inderdaad wat frissen lucht gebruiken na het hard studeren gisteren. Ze keken me beiden aan, want ze wisten dat tante alleen akkoord zou gaan als ik met hen mee ging.

    Ik weet het niet, zei ik mompelend. En ik dacht gelijk aan het feit dat Safia in haar bikini op het strand zou liggen en dat nu ze een tiener is en haar lichaam wat vrouwelijker is en dat het niet echt gepast zou zijn.

    Ik moest even slikken, want ik bemerkte nu al een soort jaloezi in mijn gedachte.
    Ik denk dat we beter naar het centrum kunnen gaan, winkelen en zo, zei ik.
    Neeee, zei Safia, ik wil heerlijk mijn haren laten uitwaaien in de wind en trouwens de binnenstad is op dit moment veel te heet.

    Iman zei, ja dat vind ik ook, kom Nordin geen pretverpester zijn.
    Ze keken me allemaal zo overtuigend aan dat ik geen nee kon zeggen.
    Uhm oke, zei ik.

    Safia begon te huppelen van blijdschap en ze keken tante glimlachend aan.
    En tante kon niets anders dan hun toestemming geven.
    Maar jullie mogen alleen gaan als jullie een beetje bij Nordin in de buurt blijven, zei tante.
    Lachend en juichend liep Safia naar haar kamer om haar strandkleding en handdoek te halen.
    Iman deed hetzelfde en ik liep schoorvoeten naar mijn kamer.
    Jeetje dacht ik, die meiden weten weer hun zin te krijgen.



    Zo gezegd zo gedaan, we kregen nog wat gesmeerde boterhammen en wat lekkernijen mee van tante en we zwaaiden haar uit bij het naar buiten gaan.

    In de straat, zei Iman, kom we gaan eerst Naima halen.
    Ik schrok even bij het horen van Naima’s naam.
    Safia protesteerde, nee he, ze gaat weer vervelend doen op het strand, zei ze tegen Iman.
    Doe niet gek zeg, zei Iman, ze is ons nicht en als we met velen zijn vallen de jongens ons ook niet zo lastig.

    Dat klonk goed in de oren, dus ik stemde ook in mee.
    Safia keek me aan... En als blikken konden doden...
    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  6. #36
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    De strand van Agadir; Het was vandaag extra druk zo te zien.
    We waren dus niet de enige met het idee om zon zee en strand op te zoeken.



    Naima liep over het strand alsof ze kind aan huis was.
    Ze liep uitdagend en vol zelfvertrouwen.
    Ik kon het niet helpen om naar haar te kijken en ik slikte even.



    Safia had haar bikini aangetrokken en ze keek niet echt vrolijk.
    Ik vroeg me af waar dat aan zou liggen...

    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  7. #37
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Het was niet alleen Naima dat veel bekijks gaf,
    Ik had heel veel moeite om niet te kijken naar al die vrouwelijke schoon.
    Dit is nou precies de reden dat ik niet zo van de strand hou.
    Als man blijft er niet zo veel van je Iman over na een dagje strand, dacht ik bij mezelf.



    We legden onze handdoeken op de grond en lagen met zijn vieren naar de massa mensen te kijken die volop genoten van de zon.



    Naima ging naast me liggen en Safia ook.
    Iman lag naast Naima.
    En... vond je het nou geen goed idee om hier te komen, zei Iman vrolijk.
    Ik zei met gemengde gevoelens, uh j-ja!

    Safia was verontrustend stil.
    Ik probeerde haar een beetje op te vrolijken; alles goed met je Safiatje van me?
    Ze bleef serieus en mompelend, ja.

    Nou, wat een grafstemming hier jongens, zei Naima.
    Kom we gaan een beetje plezier maken, zei ze.
    Ze haald uit haar tas een CD speler en zette wat rai muziek op.
    Ze stond blij op en zei, kom Nordin we gaan dansen.
    Ik zei, nee ik geniet wel van het aanzicht van de zee en zo...
    Ik keek wel uit om met haar te gaan dansen, Safia was al niet te genieten laat staan als ik op Naima’s avances in ging.

    Naima begon vrolijk te dansen.
    Zij had echt geen schaamte.
    Ik geneerde me een beetje maar Safia begon weer een beetje te glimlachen.



    Iman zei, Naima joh, doe niet zo gek zometeen trek je de aandacht van die vervelende jongens daar.
    Ik keek en zag verderop een groep jongens voetballen.



    Naima, stopte met dansen en trok Iman aan haar armen.
    Komt laten we gaan zwemmen, ik krijg het warm van het dansen in deze hete zon, zei ze.
    Ze trok Iman mee en ze gingen beide in het water.

    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  8. #38
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Ik bleef achter met Safia.
    Safia keek me aan en zei fluisterend, masseer mijn voeten.
    Ik glimlachtte naar haar en ik zou normaal zeggen dat het me niet gepast leek maar ik was al blij dat ze met me sprak.

    Dus ik ging aan het einde van haar voeten zitten en ze begon haar voeten en benen te masseren.
    Hmm, je hebt veel verborgen talenten zei ze plagend.
    Ik glimlachtte naar haar.
    Ik voelde een enorme opluchting dat ze weer normaal met me sprak.
    Ik begon de onderkant van haar voeten te masseren en kneedde haar voeten op een subtiele wijze.
    Hmmm, ga hoger zei ze nu plagend.



    Ik begon haar schenen te masseren en langzaam onder haar knieholte en streek een hand over haar dijen. Ze reageerde met haar voeten iets terug te trekken.
    Ze keek me gefronst maar lachend aan en zei fluisterend, Nordiiin, doe nou nieeet anders bespring ik je zometeen.

    Ik glimlachtte en zei plagend, misschien is dat wel de bedoeling.
    Ze lachtte ondeugend en kroop dichter tegen mij aan en legde haar benen over mijn schoot.
    Oeoe, kijk je uit dat Iman ons zo niet ziet, zei ik.
    Nou en, net of me dat wat kan schelen zei ze.

    Ik bedacht me dat Safia met de dag onvoorzichtiger werd met haar liefdesuiting naar me.
    Het kon best raar uitpakken als Iman achter zou komen dat ik met Safia meer met elkaar deelden dan een zogenaamde “broer zus” relatie. Het idee beangstigde me.
    Maar ja strikt gesproken heb ik geen enkele bloedband met geen van beide,
    dacht ik bij mezelf om mijn geweten te sussen.

    Plots werd mijn aandacht abrupt naar de zee getrokken.
    Ik zag dat er een jongen met Naima aan het flirten was in het water.
    Ik keek bezorgd, ik wou immers niet dat die jongen ook Iman zou lastig vallen.
    Maar ik maakte het me wijs dat ik meer bezorgd was voor Iman dan Naima.
    Maar stiekem werd ik ook jaloers toen die jongen met Naima flirtte.

    Kijk kijk, zei ik tegen Safia, Iman en Naima worden lastig gevallen door een jongen.
    Laat hun nou maar, zei Safia, die meer bezorgd was dat ik bij haar vandaan zou gaan.
    Nou ik wil niet dat die gozer die meisjes lastig valt, zei ik met een valse verantwoordelijkheidsgevoel.
    Ik ga er wat van zeggen, zei ik.
    Doe nou niet, ze Safia, die gozer is een kop groter dan jou.

    Nou en, zei ik stoer. Tante heeft me verantwoordelijk gesteld voor jullie.
    En met grote trotse stappen liep ik richting de zee.
    Safia wou niet alleen zijn en liep bezorgd achter me aan.

    Ik zag dat die gozer tegen Naima zat te schuren en op een of andere manier werd ik daar agressief van. Heeee, riep ik. Die gozer keek op en Naima moest lachen.


    Wat moet je daar zei ik, tegen hem.
    Die gozer keek me met ongeloof aan en zei, Wat wat, wat moet je?
    Blijf af van mijn nicht, zei ik met een luide stem.

    Iman keek plots heel bang en besefte dat dit nog op ruzie uit kon komen.
    Ik riep Iman om bij me te komen staan. En ze kwam achter me staan.
    Maar Naima bleef in de armen van die gozer en keek me ondeugend aan.
    Alsof ze bewust mijn jaloezie wou uitlokken.

    De gozer begon te lachen en greep nu Naima bij haar billen en zei;
    En hoe wou je me tegenhouden, ukkie?!
    Toen ik zag dat hij brutaal aan haar billen zat en me uitdaagde werd ik furieus en stapte ik op die gozer af. Iman begon te schreeuwen, Nordin niet doen!!!

    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  9. #39
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Ik sprong op die gozer af die aan Naima zat en drukte hem met één arm tegen het zand en
    die gozer schrok van mijn lef en hij probeerde zich los van het zand te maken maar het lukte hem niet om mijn hand van zijn borst te krijgen. De krachten wat ik in me voelde was bovenmenselijk.

    En met de andere hand had ik een vuist gemaakt om hem in het gezicht te slaan.



    Plots verscheen mijn sprituele gids voor me.
    Zouraya, doe het niet!! Doe het niet want als je hem slaat verbrijzel je zijn gezicht want je krachten staan ver boven die van de gewone mensen.

    Ik zat vol woede en mijn vuist trilde. Maar bij het zien en horen van mijn spirituele gids liet ik die jongen los. Ik pakte Naima en Iman bij hun armen en zei streng; komen jullie twee mee.
    Iman stond met grote ogen te kijken en kon niet geloven dat haar jonge neefje zo een kracht vertoonde en ze kon al helemaal niet geloven dat ik hun zo commandeerde. Dat was ze niet van me gewend.

    Naima, keek glunderend naar me. Maar ik had op dat moment geen oog voor haar, mijn bloed kookte.
    Safia begon te huilen en liep achter ons aan.
    Plots schreeuwde Safia; kijk uit Nordin!!!!
    In een reflex liet ik de meiden los en dook opzij.
    Die jongen sprong en viel hard met zijn gezicht in het zand.
    Hij was van plan om me van achteren te pakken.

    Hij begon te schreeuwen dat hij zijn tanden had gebroken.

    Kom meiden, zei ik en we liepen met snel weg richting onze handdoeken en spullen die ik en Safia in alle haast hadden achter gelaten. In de verte zagen we mensen op de jongen aflopen om te kijken wat er aan de hand was.

    Kom, kom laten we hier gauw weg gaan zei Iman, straks komt de politie er nog bij.
    In stilte pakten we onze spullen en we liepen van de strand.
    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  10. #40
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    We liepen over de stoep richting de straten die naar ons huis leidde.
    Naima begon hard te lachen en zei, neefje wat een vertoon van echte mannelijkheid.
    Ik draaide boos om en wees met mijn vinger in haar gezicht en zei; en jij, ik heb geen woorden voor jou, het is allemaal jou schuld!!!

    Ja maar.., stamelde ze.
    Kop dicht!! En loop door zei ik woedend tegen haar.
    Ze keek me met grote ogen aan en liep door zonder iets te durven zeggen.
    De andere meiden durfden ook niks te zeggen, want ze hadden me nog nooit in zo een staat gezien.

    Toen we voor de deur van ons huis aankwamen, zei Iman; alsjeblieft Nordin zeg niks tegen mama wat er is gebeurd want ze laat ons niet meer naar de strand gaan.
    Ik mompelde, instemmend en we gingen met zijn vieren ons huis binnen.
    Mama we zijn er weer, riep Iman.

    Maar we kregen geen antwoord.
    Iman liep naar de keuken en kwam terug met een briefje.
    Oh, zei Iman, mama heeft een briefje achter gelaten dat ze naar tante Laila is gegaan.
    Gelukkig dacht ik, want ze zou vast aan mijn gezicht gezien hebben dat ik boos was.
    En dan hadden we haar moeten uitleggen wat er gebeurd was.
    Ik ploft op de bank van vermoeidheid.
    Safia ging naast me zitten en ze veegde wat zand van mijn gezicht.
    Ze keek me liefkozend aan en mijn hart begon te smelten.
    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  11. #41
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Naima zat op de tweezitsbank tegenover ons met Iman.
    Ze keek me nog schuchter aan.
    Ik hoop dat ze zich schuldig voelde, dacht ik bij mezelf.
    Ik bleef serieus maar mijn woedde was al weg geёbd door de zachtheid van Safia die me probeerde te troosten.

    Laat me gewoon even, zei ik tegen Safia.
    Safia trok zich terug en zei, ik ga me omkleden in mijn kamer.
    En ze ging naar haar slaapkamer toe.
    Iman, zei tegen Naima, ik kom zo, ik ga me even opfrissen.

    Naima bleef achter op de bank en keek stiekem naar me.
    Ik deed net of ik niet zag dat ze keek.
    Maar zodra de andere meiden de kamer uit waren ging ze snel naast me zitten.

    Ze fluisterde, gaat het neef?
    Ik mompelde, laat me met rust.
    Ze begon gekke gezichten te trekken om me aan het lachen te krijgen.
    En haar kennende; ze zou daar nog in staat zijn ook.

    En om te voorkomen dat ik ging lachen zei ik, ik ga naar mijn kamer om af te koelen.
    Ik stond snel op en liep mijn kamer in en deed de deur achter me dicht.
    In mijn kamer liet ik me op mijn bed vallen en ik tuurde naar het plafond.
    Jeetje, wat heb ik me zonet boos gemaakt zeg, dacht ik bij mezelf.

    Plots ging de deur met een zwaai open.
    Naima sloop snel naar binnen en deed de deur achter zich dicht.
    Ik keek met grote ogen naar haar en zei, wat doe je hier!!
    Ze gebaarde me om stil te zijn met haar vinger op haar mond.
    Ze dook snel precies boven op me.
    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  12. #42
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Ze drukte haar hand op mijn mond.
    Ik keek haar aan met grote ogen.
    Ssssht, oh mijn god, Nordin volgens mij heb je me klaar laten komen op het strand.
    Ik wou wat zeggen maar ze drukte haar hand harder op mijn mond.
    Ze vervolgde, je hebt geen idee wat je met me deed. Je vertoonde zoveel kracht, mannelijkheid en volwassenheid dat ik bang ben dat ik verliefd op je ben geworden.



    Ik schrok en keek haar met grote ogen aan.
    Ik zou zo een kind van je willen, zei ze.
    Ik schrok van haar woorden en ik wou mijn mond vrij krijgen om haar te zeggen dat ze uit mijn kamer moest gaan.

    Maar ze haalde snel haar handen van mijn mond en zoende me midden op mijn lippen.
    Ik bevroor, want dit had ik niet verwacht.
    Ze drukte zich tegen mijn kruis aan en zonder dat ik het wist werd ik opgewonden.
    Een stem in mijn hoofd, schreeuwde van neeee...

    Hmm, ik voel je tussen mijn benen Nordin, kom ik weet wat je voor me voel.
    Waarom denk je dat je die gozer een pak slag gaf, voor niemand anders dan voor mij.
    En dat was zooooo romantisch, ik hou van je Nordin, ik hou van je...

    Mijn hoofd begon te tollen en ik kon niet meer straight denken.
    Ze drukte zich nu nog harder tegen mijn kruis aan.
    Al zoenend bewoog ze haar heup. Hmmfff, ik voel al hoe hard je bent, kom Nordintje van me, ik weet heel goed wat je voor me voelt, kreunde ze.

    Mijn hoofd was helemaal in de war, al die emoties. Woede gemengd met opwinding.
    Ik kon het niet meer dragen. Ik wou aan de ene kant me loswrikken maar aan de andere kant wou mijn lichaam nergens anders zijn dan waar ik lag.

    Vreemd, ik had de kracht om een gozer die een kop groter dan mij was op de grond te drukken maar ik had geen kracht om een vrouw van me af te duwen. Vrouwen maken me bang want ik verlies me in hun. Vrouwen hebben meer macht dan ze zich zelf durven geven, bedacht ik me. Aardse vrouwen zijn gevaarlijk.

    Ik probeerde een list verzinnen om op te staan.
    Maar plots voelde ik een enorme opwelling vanuit mijn kruis naar mjn hoofd stijgen.
    De emoties werden me teveel. Met een enorme uitbarsting die elk atoom van mijn lijf tot een enorme explosie van gevoelens bracht voelde ik mijn short nat worden.

    Naima’s ogen werden groter en liet haar mond los van de mijne.
    Ze begon te lachen. Ze moest haar hand voor haar mond zetten want ze was op het punt om heel hard te gaan lachen.

    Je bent in je broek klaargekomen, sukkel hihi.
    Ik keek geschrokken en ik geneerde me enorm.
    Dat gevoel herinner ik me toen ik een natte droom kreeg.

    Ik stond verbijsterd op en zei, ga weg, ga weg uit mijn kamer.
    Lachend rende Naima mijn kamer uit.

    Ik deed mijn klerenkast open en ik paktte een nieuwe short en t-shirt.
    Ik rende naar de badkamer, maar de deur stond op slot.
    Iman riep, ik ben nog even bezig, kom straks maar terug!!

    Ik greep in mijn kruis en voelde me doorweekt.
    Naima liep snel de gang in en begon stiekem te lachen en fluisterde, ik heb je lekker klaar laten komen hihi.



    Mijn hoofd werd rood van de schaamte.
    Plots hoorde ik Safia me roepen.
    Nordin, Nordiiiin, kom eens.
    Ik schrok en Naima begon nog harder te lachen.
    Je moest je gezicht nu eens zien, zei ze lachend.

    Oh mijn God, Safia roept me maar in deze staat kan ik niet naar haar toe gaan.
    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  13. #43
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Jaaa, ik kom zo Safia, riep ik.
    Ik keek Naima verschrikt aan en ze zag de paniek in mijn ogen.
    Ze begon nog harder te lachen.
    Plots kwam Iman uit de badkamer met een grote handdoek om.
    Ik keek haar paniekerig aan en rende snel de badkamer in.



    Ze keek Naima aan en zei, nou zeg die heeft geen geduld zeg.
    Naima begon nu nog veel harder te lachen.
    Wat is er nou weer met jou, vroeg Iman.
    Nordin... ha ha ha... Nordin is gewoon grappig, zei ze melig.

    Iman haalde haar schouders op en ging naar haar slaapkamer om zich om te kleden.
    Ondertussen in de badkamer had ik me snel gewassen.
    Ik had geen tijd om een hele douch te nemen want Safia had me geroepen.
    En als ik te lang wegbleef zou ze raar gaan denken.
    Immers Naima is in de buurt.

    Ik trok een schone short en t-shirt aan.
    Ik trok de rest van mijn kleren aan en snelde uit de badkamer.
    Ik liep vlug naar de kamer van Safia.
    Ik klopte...
    Binnen, zei Safia.

    Wat is er Safia, vroeg ik.
    Ze lag op bed en keek me met een glimlach aan.
    Kom, kom naast me op bed zitten, zei ze.
    Ik ging naast haar zitten en zij lag onder de dekens.

    Ze keek me ondeugend aan en zei, je was zo sexy vandaag op het strand.
    Ik glimlachtte zenuwachtig.
    Ik moest niet aan het strand denken... ik kan nog steeds niet geloven wat ik gedaan had.
    Waarom vond je dat zo sexy, vroeg ik.

    Nou.., ze bleef even stil en keek me verliefd aan.
    Nou, je was zo... zo zeker van jezelf, zo krachtig en dominerend.
    Je kreeg zelfs Iman stil, zei ze.
    Ik keek haar aan en ik bemerkte een hele andere gelaatsuitdrukking dat ik nooit eerder bij haar had gezien. Kom... kom onder de dekens met mij, zei ze.
    Ze lichtte de deken op en ik zag dat ze alleen maar een bh en een witte string aan had.
    Mijn hart ging zwaar tekeer.
    Ik ging net als op automatisch piloot onder de dekens en ik ging op haar liggen.
    Ik herinner niet dat ik normaal zo brutaal ben geweest.

    Ze glimlachtte en zonder te aarzelen plantte ze haar lippen op de mijne.
    We begonnen zo te vrijen alsof onze levens vanaf hingen.
    Ze bracht mijn hoofd op hol.
    En plots zag ik flitsen van de tafereel met Naima in mijn slaapkamer.
    Ik probeerde er niet aan te denken maar de gedachte alleen bracht mijn bloed aan de kook.

    Ze zoende me zo intens en het gevoel begon samen te smelten met het gevoel dat ik had toen Naima haar lippen op de mijna ongevraagd had geplant.De emoties versterkten elkaar.
    Op een gegeven moment voelde ik dat al de adrenaline die vandaag door mijn lijf gierde zijn tol begon te eisen. Ik had toch een koude douche moeten nemen want mijn lichaam kon zich niet bedaren.

    Plots werd op de deur geklopt.
    Een stem zei, tante is er, tante is er...!!!

    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  14. #44
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Ik schrok. Mijn hart ging tekeer.
    Safia ging opzij en ik checkte de lakens.
    Godzij dank geen bloed.

    Ik kleedde me heel snel aan en liep naar de deur om te kijken hoe ik daar zo snel mogelijk vandaan kon komen. Ik deed de deur op een kier en ik zag Naima daar staan.
    Wwaar is tante fluisterde ik tegen Naima.

    Naima bleef stil en observeerde me.
    Nou..., zei ik.
    Je moest je gezicht eens zien, volgens mij was je met hele stoute dingen bezig, zei Naima.
    Vertel me, wat was je binnen aan het doen met Safia, vroeg ze met een ondervragend blik.
    Je zweet helemaal, neefje. Je hebt aan Safia gezeten he? Zeg me eerlijk.

    Ik keek haar paniekerig aan en vroeg, is tante in de woonkamer?
    Ze bleef me stil aankijken.
    En mijn hart ging tekeer.

    Ha ha ha ha ha. Ze begon hard te lachen.
    Ik keek haar verontwaardigd aan.
    Je gaat me toch niet vertellen dat je aan het liegen ben he, vroeg ik geirriteerd.

    Yeps, het was allemaal een grapje, tante is nog niet gekomen joh.
    Ik keek haar nu boos aan.
    Wwat, wat kijk je me aan, jij bent daar gekke dingen aan het doen met Safia, zei ze beschuldigend.
    Ik moestt nu denken dat ik Safia zo verdrietig in haar slaapkamer had achtergelaten.
    Een woedde kwam in me op dat Naima me zo in de maling had genomen, met “Tante is er”.

    Ik werd woeddend bij de gedachte en ik greep haar met een hand op haar schouders en duwde haar tegen de muur. Ze keek geschrokken maar geamuseerd.
    Ze fluisterde, kom neem me hier tegen de muur aan, neem me Nordin.
    Ik weet dat je me wilt, zei ze hijgend.
    Ze stak haar tong uit haar mond en likte mijn gezicht.



    Ik schrok en liet haar los. Naima is onverbeterlijk, ze is te erg voor woorden.
    Ik ga geen tijd aan jou verspillen, zei ik tegen haar.

    Ze keek nu zielig naar me.
    En ze begon haar lippen te trillen net alsof ze ging huilen.
    Mijn hart kon het niet verdragen. Ssorry, stamelde ik, sorry zo bedoelde ik het niet.

    Ik begon te huilen en voelde een enorme spijt van alles.
    Ach gossie, zei ze, kom hier.
    En ze omhelsde me. Kom maar hier hoor baby van me, je hebt ook zo een zacht eitje van een hart.
    En plots deed ze haar benen open en drukt me tegen haar aan.
    Ik schrok en liet haar nu los.

    Ha ha, begon ze weer lachen, je bent ook een sukkel zeg, dacht je echt dat ik verdrietig werd omdat je geen tijd aan me wilt verspillen? Je bent ook zo een baby, ha ha ha.
    Ik keek haar met ongeloof aan en ik draaide me om en liep de kamer van Safia weer binnen.
    Ik deed de deur voor de zekerheid deze keer op slot.

    Ik hoorde haar nagels over de deur strijken.
    Nordiiin, Nordintje van me.., zei ze nog plagend.
    Ik liep naar het bed van Safia en ging bij haar liggen.
    Ik omhelsde haar en kuste haar wangen en haar haren.

    Ik zag nog een traan uit haar ogen rollen.
    Sorry liefje, vergeef me. We lagen in lepeltjes stand tegen elkaar.
    Ik aaide haar haren en ze bleef stil.
    En af en toe zag ik weer een traan uit haar ogen rollen.
    Het deed me zo een enorme pijn om haar zo te zien.



    Ik hou van je, fluisterde ik, ik hou van je wist je dat.
    Ik had me niet zo moeten laten gaan, dat gaat nooit meer gebeuren, ik beloof het je.

    Plots mompelde ze, Naima is gek op jou he.
    Ik schrok van haar woorden.
    Doe niet zo gek, Naima is gestoord dat weet je toch, zei ik verdedigend.
    Ze bleef weer stil.
    Toen zei ze, je kan beter gaan want mama komt zo.
    Ik bleef nog even haar haren aaien en ik besefte dat ze een goed punt maakte.
    Ik gaf haar nog een kusje op haar wang en ik stond op.

    Plots zei ze, ik ben nog steeds maagd, voor zover je het wilt weten.
    Ik bleef stil en voelde een opluchting die ik in stilte met mezelf deelde.

    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036

  15. #45
    Stouterd

    Reacties
    1.322
    08-08-2005

    Ik liep de kamer uit en ging naar de woonkamer.
    Iman zat daar met Naima aan het praten.
    Iman keek me aan en vroeg, wat is er met Safia aan de hand?

    Uh, ze uhm, ze is nog ondersteboven van de situatie.
    Oh ok, zei Iman in de veronderstelling dat ik de strandgevecht bedoelde.
    Ik bedoelde natuurlijk de situatie van ons daarnet maar ik laat het begrip aan haar over,
    Ik heb in ieder geval niet gelogen, dacht ik bij mezelf.

    Naima keek me aan van, wacht maar...
    Ze maakte me gewoon bang dat kind.
    Ik plofte op de bank tegenover hun.
    Plots stond Iman op en zei, ik ga even kijken naar mijn kleine zusje.
    Ze stond op en liep naar de slaapkamer van Safia.

    Ik schrok, want ze liet me weer alleen met Naima.
    Naima keek me ondeugend aan.
    Ze had een kort rokje en ging bewust gezakt op de bank liggen en deed haar benen open.
    Ze deed het zo open dat ik haar slipje kon zien onder haar rok.



    Ik wist al hoe laat het was. Ze was weer van plan om me gek te maken.
    Maar dit keer ga ik het niet toelaten, dacht ik bij mezelf.
    Ik stond snel op. Ze keek me aan en stond ook gelijk op.
    Ik zette het op een sprinten naar mijn slaapkamer.
    Ik wou net de deur achter me dicht doen en ze zette haar voet tussen de deur.
    Ik duwde harder, en ze zei, auw, auw, auw.

    Ik was bang dat ik haar pijn deed en liet de deur weer los.
    Ze stormde snel mijn slaapkamer binnen en deed de deur achter haar dicht.
    Ik dacht oh nee, deze keer gaan we gewoon vechten.
    Ga opzij, zei ik tegen haar.
    Ze keek me glunderend aan en zei, doe je best.
    Nu begreep ik hoe Adam de paradijs uit werd getrapt.



    Ik heb het gehad met je bulshit, zei ik.
    Ik tilde haar op en zette haar achter me neer.
    Oeoe, wat ben je lekker sterk, zei ze plagend.
    Ik deed de deur open en liep de gang op.
    Naima kwam achter me aan en ik zag Safia en Naima naar ons toe lopen.

    Safia keek mij en Naima aan en ze vertok haar gezicht.
    Ik dacht oh oh, dit is foute boel.
    Iman, keek Naima lachend aan en zei wat waren jullie twee in de kamer aan het doen?
    Ik lachtte zenuwachtig. Ik begreep dat Iman een grapje maakte maar ik begreep dat het voor Safia een serieuze zaak was.

    Safia keek me niet eens aan en liep naar de woonkamer.
    Kom Naima, zei Iman we gaan lekker buiten wat luchtje scheppen voordat mama weer thuis komt.
    Anders zijn we weer genoodzaakt om weer binnen te blijven.
    Ik ga met jullie mee, zei Safia met een zachte stem.

    Naima vroeg, bewust hard; Nordintje ga je met ons mee?
    Safia keek even achter zich en ik wist dat ik maar beter thuis kon blijven.
    Ik zei met een schuchtere stem, uh nee ik blijf thuis, ik ben moe.
    Ok, zoals je wilt zei Naima uitdagend.

    De drie meiden gingen de deur uit.
    De deur sloot achter hun dicht en ik bleef alleen achter.
    Mijn hoofd tintelde.
    En ik had een enorme zin om hard te schreeuwen van frustratie.

    Check mijn ander verhaal Liefde en Mijn Schoonzussen:

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5701036