1. #16
    MVC Premium

    Reacties
    1.758
    12-06-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Wana_meh_Lie Bekijk reactie
    aha... volgens mij had dat te maken met de wijze vanhet invullen van de partitie als je formateerd..... anyway... als je de kaart formateerd moet je geloof ik FAT32 kiezen oid....de wizzkids kunnen je vastwel verder helpen.
    Ik begrijp echt niet wat er staat..
    Citaat Geplaatst door Wana_meh_Lie Bekijk reactie
    en Zus... yek!

    Citaat Geplaatst door NadorinoCrysis Bekijk reactie
    Oh ok, las het verkeerd.
    Yek, ik ben een loser?
    Uuff

    The relationship between a husband and a wife is like the relationship between the hand and the eye.
    If the hand gets hurt, the eye cries.
    If the eye cries, the hand wipes its tears.

    Mama (L)


  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    156
    12-12-2012

    Citaat Geplaatst door mystery_fessia Bekijk reactie
    Ik begrijp echt niet wat er staat..

    Uuff
    ALs je een schijf of kaart gaat formateren, vraagd het programma altijd naa welke bestandssysteem geschereven moet worden. Om grote bestande te kunnen opslaan op je schijf of harddisk moet je FAT32 hebben of NTFS. En jij moet dus FAT32 kiezen.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    156
    12-12-2012

    voor alleduidelijkheid.....
    heb je de besanden die op de kaart stonden gewist (naar prullenbak)? of heb je geformateerd? er is namelkijk een heeel groot verschil

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    4.148
    20-10-2008

    Citaat Geplaatst door Wana_meh_Lie Bekijk reactie
    ALs je een schijf of kaart gaat formateren, vraagd het programma altijd naa welke bestandssysteem geschereven moet worden. Om grote bestande te kunnen opslaan op je schijf of harddisk moet je FAT32 hebben of NTFS. En jij moet dus FAT32 kiezen.
    Hmm, in mijn geval niet want ik heb een 32GB in mijn telefoon zitten en het moet NTFS zijn.
    Anders kan ik geen grote bestanden opslaan.
    Maar ja, ik weet niet of het ook echt NTFS is want het is echt bijna een jaar geleden dat ik me geheugenkaart heb.

  5. #20
    MVC Premium

    Reacties
    1.758
    12-06-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Wana_meh_Lie Bekijk reactie
    ALs je een schijf of kaart gaat formateren, vraagd het programma altijd naa welke bestandssysteem geschereven moet worden. Om grote bestande te kunnen opslaan op je schijf of harddisk moet je FAT32 hebben of NTFS. En jij moet dus FAT32 kiezen.
    Citaat Geplaatst door Wana_meh_Lie Bekijk reactie
    voor alleduidelijkheid.....
    heb je de besanden die op de kaart stonden gewist (naar prullenbak)? of heb je geformateerd? er is namelkijk een heeel groot verschil
    Oooohh.. Al sla je me dood..
    Mijn nichtje heeft eerst al mijn bestanden op haar laptop gedaan, zodat er niets mee kan gebeuren vervolgens heeft ze mijn kaart geformateerd.

    The relationship between a husband and a wife is like the relationship between the hand and the eye.
    If the hand gets hurt, the eye cries.
    If the eye cries, the hand wipes its tears.

    Mama (L)


  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    156
    12-12-2012

    Citaat Geplaatst door mystery_fessia Bekijk reactie
    Oooohh.. Al sla je me dood..
    Mijn nichtje heeft eerst al mijn bestanden op haar laptop gedaan, zodat er niets mee kan gebeuren vervolgens heeft ze mijn kaart geformateerd.
    ik zou zeggen doe nog maals het zelfde en kies dan FAT32 of NTFS (ik weet niet welke). als de een niet werkt dan nog een keer formateren met het ander.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    156
    12-12-2012

    Citaat Geplaatst door NadorinoCrysis Bekijk reactie
    Hmm, in mijn geval niet want ik heb een 32GB in mijn telefoon zitten en het moet NTFS zijn.
    Anders kan ik geen grote bestanden opslaan.
    Maar ja, ik weet niet of het ook echt NTFS is want het is echt bijna een jaar geleden dat ik me geheugenkaart heb.
    jouw 32GB word waarschijnlijk als een hardeschijf gezien..... vermoed ik!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    4.148
    20-10-2008

    Citaat Geplaatst door Wana_meh_Lie Bekijk reactie
    jouw 32GB word waarschijnlijk als een hardeschijf gezien..... vermoed ik!
    Geen idee. Maar zodra ik de telefoon aansluit aan de PC, dan kan de geheugenkaart niet gebruikt worden.
    Of eigenlijk, apps zien de geheugenkaart dan niet.

    Maar FAT32 is niet echt praktisch voor een 32GB.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    156
    12-12-2012

    Citaat Geplaatst door NadorinoCrysis Bekijk reactie
    Geen idee. Maar zodra ik de telefoon aansluit aan de PC, dan kan de geheugenkaart niet gebruikt worden.
    Of eigenlijk, apps zien de geheugenkaart dan niet.

    Maar FAT32 is niet echt praktisch voor een 32GB.
    weet ik niet... daarom mijn eerdere opmerking over de wizzkids....

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    4.148
    20-10-2008

    Citaat Geplaatst door Wana_meh_Lie Bekijk reactie
    weet ik niet... daarom mijn eerdere opmerking over de wizzkids....
    Wat pc's en laptop betreft, ben ik wel whizzkid, maar telefoons...
    Ik gebruik het slechts om mee te bellen en emails te lezen en echt heel soms youtube video's te bekijken.