Poll resultaten: Wat vond je van mijn verhaal?

Stemmers
42. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ik heb er van genoten en vond het een mooi verhaal

    38 90,48%
  • Ik las het enkel uit pure verveling

    1 2,38%
  • Het was een stom verhaal

    3 7,14%
  1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    197
    31-10-2012

    Nee ga verder meid, xx
    Uppaa!!
    Lees;
    ~Mijn reisje naar Marokko~♥
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4635702


  2. #32
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    Citaat Geplaatst door sarah44 Bekijk reactie
    uppaaaaaaaaaaaaa
    nieuwe fan erbij

    schat je doet het echt heel goed niet stoppen alsjeblieft
    de fans komen wel
    Welkom
    Citaat Geplaatst door ahlametjuh Bekijk reactie
    Nee ga verder meid, xx
    Uppaa!!
    I love myself


    Lees mijn verhaal "°°Verboden liefde°°° (af)

  3. #33
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    Meysa, ik hou van je fluisterde hij in mijn oor. Ik heb al een hele tijd een oogje op jou. De hele dag zit ik met jou in mijn hoofd. Ik kan aan niets anders meer denken dan aan jou. Eigenlijk dacht ik of hoop ik dat het van twee kanten komt.
    Ik staarde hem geschokkeerd aan, dit zag ik niet aankomen. Ik kon geen woord meer uitbrengen. "Maar euhm..." Zeg maar niets meer lieve schat zei hij terwijl hij zijn vinger tegen mijn lippen drukte. "Ik duwde zijn hand ruw van mijn weg. "Doe dat nooit meer, heb je mij begrepen?" In de verte zag ik Abdullah vol woede naar mij kijken. Shit wat moet hij nu wel niet van mij denken?" Huh? Meysa wat krijg je nou, zei Omar geïrriteerd?' Ik voel helemaal niets voor jou, ik snap niet waarom dat je dat denkt?" Meysa toch, je hoeft je echt niet schamen hoor, je mag het best gewoon toegeven." Ik voel helemaal niets voor jou en dat zal ik ook nooit doen! Wat begrijp je er toch niet aan? " Mij best zei hij terwijl hij kwaad weg liep ."
    Omar is een oude klasgenoot van me. Hij is altijd al een irritante persoon geweest die het bij elke meisje probeerd. Had nooit gedacht dat hij het ook bij mij zou gaan proberen.

    Ik stapte vol woede het schoolgebouw binnen. In de verte zag ik Siham zitten. Ik ging gelijk op haar af. "Salaam alaykoem schat, hoe gaat het met jou?" Goed hamdullilah en met jou lieverd?" Gaat wel hamdullilah." Is er iets lieverd, je kijkt zo bezorgd?" Nee hoor, niets aan de hand loog ik." Nou mooi zo, de bel gaat over een minuut zullen we al naar de les gaan?" Is goed laten we gaan. Meneer yovusku zat al in het klas lokaal. Hij is een aardige leerkracht van zweedse afkomst. "Goedemorgen dames, gaat u zitten." Ik en Siham namen van voor plaats. "Nou dames, ik weet niet of jullie het al weten maar jullie oude klasgenoot Omar is vanaf vandaag weer jullie klasgenoot." Er werd geklopt op de deur, alle hoofden draaiden zich om naar achter. Daar stond hij dan met zijn irritante hoofd. Hij gaf me een knipoog en nam achter mij plaats. Ieuw, kreeg opeens een kotsgevoel.

    Eindelijk ging de schoolbel, ik pakte al mijn spullen bij elkaar en rende het lokaal uit. "Wow, zo'n haast hoorde ik Yassir van achter roepen." Ja sorry, probeer gewoon een persoon te ontwijken." Nou, met mij in jou buurt zal dat best wel lukken hoor." In de verte zag ik Abdullah wachten op Yassir." Al snel merkte hij Yassir op en lachte hij vriendelijk naar hem maar eens hij mij zag veranderde zijn blik al snel. Hij keek mij kwaad aan en zei vervolgens iets tegen Yassir, ze keken me beide vreemd aan.
    I love myself


    Lees mijn verhaal "°°Verboden liefde°°° (af)

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    747
    08-02-2013

    Yesssssssssssssssssss
    je gaat verder
    een dikke UPPAAAAA voor jou
    je doet het goed

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    747
    08-02-2013

    UPPIEEEEEE ik wil vervolgjeeeee

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    747
    08-02-2013

    uppieeeeeeeeee

    Waneer vervolgje ?

  7. #37
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    Citaat Geplaatst door sarah44 Bekijk reactie
    uppieeeeeeeeee

    Waneer vervolgje ?
    Heb het wat druk met schoolwerk ga mijn best doen om er een in het weekend te plaatsen maar kan niets beloven
    I love myself


    Lees mijn verhaal "°°Verboden liefde°°° (af)

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    747
    08-02-2013

    Citaat Geplaatst door Lailaax3 Bekijk reactie
    Heb het wat druk met schoolwerk ga mijn best doen om er een in het weekend te plaatsen maar kan niets beloven
    Okeey meid doe maar rustig aan begrijp het wel

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    405
    18-01-2013

    Nieuwe fan meld zich aan .
    een pracht van een verhaaaaaaaaaaaaaal je kan mmooi schrijven machallah

  10. #40
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    Citaat Geplaatst door sarah44 Bekijk reactie
    Okeey meid doe maar rustig aan begrijp het wel

    Citaat Geplaatst door Naoual97 Bekijk reactie
    Nieuwe fan meld zich aan .
    een pracht van een verhaaaaaaaaaaaaaal je kan mmooi schrijven machallah
    Dankje wel liever
    I love myself


    Lees mijn verhaal "°°Verboden liefde°°° (af)

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    405
    18-01-2013

    Ga gauw verderr!

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    58
    25-06-2012

    upp ga verderr

  13. #43
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    De adhaan ging af. Ik wreef met mijn handen in mijn ogen en keek op mijn wekker. Tijd om het fadjr gebed te verrichten.
    ik nam een handdoek en vloog de badkamer in. Nadat ik de woedoe had gedaan, ging ik het fadjr gebed verrichten. Vervolgens ging ik een stukje uit de koran reciteren. Wat is het toch heerlijk om koran te reciteren na het fadjr gebed, dit geeft mij altijd een rustgevend gevoel.
    Na een half uur stopte ik de koranboek in de kast, en dook mijn bed in. Ik deed mijn whatsapp aan om te zien of ik berichtjes had.
    Algauw kreeg ik een berichtje binnen.
    "Slaapwel lieve schatje en droom lekker over mij. "
    Huh? Wie is dit, ken deze nummer niet? Ik besloot om het gewoon te negeren.

    "Yoehoeee!!! Opstaan slaapkop het is al half 10!" Mijn klein zusje Hafsa sprong op mij. "Ga nu meteen uit mijn kamer, nu!!"
    Wat haat ik het als iemand mij wakker maakt en vooral op deze manier. Normaal gezien doe ik altijd mijn deur op slot maar dit keer ben ik het blijkbaar vergeten.

    Bzz, bzz, bzz, een smsje kwam binnen. Ik klikte het gelijk open.
    Salaam Alaykoem Meysa,
    Hoe gaat het met jouw? Kan ik jou misschien ergens zien vandaag?

    Wie is dit nou weer?? Ik word hier helemaal gek van.
    Wa'alaykoem salaam, met mij gaat het goed hamdullilah en ik hoop met jou ook?
    Mag ik misschien weten wie dat je bent?

    Ik ben het Yassir, kan ik jou zien of niet?
    Waarom wil hij mij nou zien? Hij weet toch dat het niet kan meisje en jongen samen afspreken? Misschien wil hij mij vragen over gisteren? Abdullah heeft hem zeker alles verteld, hij keek mij tenslotte vreemd aan. Zal ik hem negeren of gewoon een duidelijk antwoord geven? Ik besloot om hem gewoon negeren. Ik ging een ontbijtje klaarmaken, nam mijn spullen bij elkaar en vertrok naar school. Voor het schoolgebouw zag ik Yassir zitten met Abdullah. Shit wat moet ik doen? Zal ik hem gewoon ontwijken? Hij gaat me anders toch vragen waarom ik zijn sms negeerde. Ik liep hem gewoon voorbij zonder een gedag te zeggen. "Nou kijk eens aan, zeggen we ookal geen goeiedag meer?" Ow sorry, maar ik heb een beetje haast." De les is pas over 20 minuten, dus ik zou niet weten waarom je zo'n haast hebt?" Moet dringend naar het wc loog ik." Uit mijn zijhoeken zag ik dat Abdullah mij nog steeds kwaad aankeek. " Waarom antwoordde je niet op mijn sms?" Vergeten, sorry." Weet je meisje, laat ook maar, ga je ding maar doen. " Is hij nou kwaad mij omdat ik niet antwoorde op zijn sms?
    Eenmaal de toilette binnen kreeg ik een sms. Het zal Siham wel zijn.

    " Dit had ik echt niet van jou verwacht Meysa, ik dacht dat jij een goede meisje was."
    Yassir.





    I love myself


    Lees mijn verhaal "°°Verboden liefde°°° (af)

  14. #44
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    Sorry heb vlug een vervolgje geschreven heb geen tijd om het na te lezen.
    I love myself


    Lees mijn verhaal "°°Verboden liefde°°° (af)

  15. #45
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    Citaat Geplaatst door mimmiej Bekijk reactie
    uuuuup uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup nieuwe fan erbij ga snel dooooor je bentbehw gfbckY zponjak djh3iqwjurjhxBSF uyevw cvjnv
    Welkom!
    I love myself


    Lees mijn verhaal "°°Verboden liefde°°° (af)