Poll resultaten: Wat vond je van mijn verhaal?

Stemmers
42. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ik heb er van genoten en vond het een mooi verhaal

    38 90,48%
  • Ik las het enkel uit pure verveling

    1 2,38%
  • Het was een stom verhaal

    3 7,14%
  1. #16
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    Citaat Geplaatst door Lailaax3 Bekijk reactie
    -
    Sorry was vandaag niet thuis dus heb geen vervolg kunnen schrijven, morgen inshallah en anders maandag zeker!!!
    I love myself


    Lees mijn verhaal "°°Verboden liefde°°° (af)

  2. #17
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    Sorry had een vervolg geschreven maar weer werd ik uitgelogd en kon ik niet plaatsen, had een klein stukje gekopieerd maar ga dat inshallah straks afmaken want heb nu pauze nogmaals sorry
    I love myself


    Lees mijn verhaal "°°Verboden liefde°°° (af)

  3. #18
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    We staarde elkaar zo'n 10 seconden aan zonder een woord te zeggen. Hier heb je jou hoesje mevrouw... Meysa is mijn naam zei ik blozend terwijl ik mijn hoesje aannam. Aangenaam Meysa, ik ben Abdullah zei hij met een breede glimlach op zijn gezicht. Yassir toeterde vanuit Abdullah zijn auto. Abdullah begreep meteen de boodschap. Nou Meysa, ik moet maar eens gaan, was leuk jou te ontmoeten. Ja, tot de volgende zei ik zonder na te denken. Wat zeg ik nou, tot de volgende? Nu gaat hij denken dat ik met hem zit te flirten ofzo. Abdullah is dus zijn naam. Terwijl ik zat de dagdromen over Abdullah en niet doorhad dat ik nog op dezelfde plaats stond werd ik verstoord door Siham. ' Zo wat was dat allemaal Meysa?' Euhm wat bedoel je? 'Dat gedoe met die jongen Meysa?' Ow dat, hij gaf me mijn hoesje terug dat is alles. 'En dat moet ik geloven? Je vind hem leuk eh zei ze plagend.' Hou toch op Siham laten we terug naar school gaan. 'Je moest toch zo nodig naar de winkel?' Ow shit, ik voel me betrapt. Dat is niet meer nodig hoor, mijn ma heeft mij net gebeld dat het niet meer moet. 'Ow oke, laten we dan lekker lunchen.'


    Een half uurtje later kwam Yassir terug. Hij kwam bij ons zitten. In de verte hoorde ik Soraya verleidelijk lachen. Ik keek haar met een vieze blik aan. Ze ging op een auto af. Is dat niet de auto van Abdullah? Ik kon mijn ogen niet geloven ze ging gewoon op de auto van Abdullah zitten. Ze hard een kort rokje aan met een kort t-shirt. Wat is die meid van plan riep ik kwaad. 'Pff die meid spoort echt niet eh, zei Yassir kwaad.' Voor ik het wist liep ik kwaad Soraya haar kant op. Abdullah kwam op dat moment kwaad zijn auto uit. 'Ga van mijn auto af vuile ****.' Hoor je mij niet ofzo? Wil je dat ik jou eraf kom halen?' Doe maar, zei Soraya terwijl ze verleidelijk kauwde op haar kauwgom. 'Abdullah pakte woest zijn autosleutels en ging te voet weg.' Yassir kon zich op dat moment niet meer beheersen, hij ging op Soraya af nam haar bij haar arm en trok haar ruw van die auto af. 'Als jij nog één keer mijn vriend durft lastig te vallen ga je zien wat er met jou gebeurd, heb je dat begrepen? Soraya was helemaal in shock, ze rende kwaad weg. Op dat moment kwam Abdullah terug. Bedankt broeder dat je haar weg hebt gehaald, maar dat had je echt niet moeten doen. 'Sorry vriend, maar die meid maakte mij echt kwaad, ik kon mij niet meer in bedwang houden.' Ze is het niet waard Yassir, je gaat toch niet zondigen voor een **** door haar aan te raken. Weet dat het haraam is Yassir. Ik schrok een beetje van Abdullah's woorden. Dus dat was de reden waarom hij Soraya niet van zijn auto wilde halen. Masha'allah wat een goede jongen is hij toch.

    I love myself


    Lees mijn verhaal "°°Verboden liefde°°° (af)

  4. #19
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    Sorry dat het zo kort en saai is maar heb het vlug afgemaakt omdat ik een vervolgje had beloofd
    I love myself


    Lees mijn verhaal "°°Verboden liefde°°° (af)

  5. #20
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    Ik staarde uit het raam en zag die prachtige zon ondergaan. Wat was het toch een mooie uitzicht. In de verte hoorde ik de adhaan afgaan. Ik haaste mij naar mijn kast en pakte een handdoek en een marokkaanse huisjurkje en ging gelijk de badkamer in. Na een kwartiertje kwam ik eruit deed mijn hoofddoek om en ging de salaat verrichten. Nadat ik gedaan was met de salaat plofte ik neer op mijn bed en deed de laptop aan. Ik melde mij aan op msn en zag dat er iemand mij had toegevoegd. Wie zou dit zijn? Normaal voegt er nooit iemand mij toe. Ik accepteerde het maar en zag gelijk dat die persoon online was.

    (f)Meysa(f): Salaam alaykoem, mag ik jou vriendelijk vragen wie dat je bent?
    A.: Wa'alaykoem salaam Meysa, ik ben het Abdullah. Sorry dat ik jou zomaar heb toegevoegd maar heb jou e-mail van Yassir.
    (f)Meysa(f): Hoezo geef Yassir zomaar mijn e-mail weg? Ik dacht dat ik hem kon vertrouwen.
    A.: Om eerlijk te zijn heb ik die zelf genomen, hij weet hier niets over. Het spijt me maar als je liever wilt dat ik jou verwijder dan doe ik dat gewoon, heb er begrip voor.
    (f)Meysa)(f): Nee dat moet niet hoor, maar mag ik jou vragen wat de reden is dat je mij zomaar toevoegd?
    A.: Nou echt een reden heb ik niet nee.
    (f)Meysa(f): Voeg jij altijd zomaar meiden toe?
    A.: Ik heb nog nooit zomaar een meid toegevoegd jij bent de eerste. Ik vind jou echt leuk. Maar ik moet nu gaan. Beslama

    Dit was vreemd. Waarom voegt Abdullah mij zomaar toe? Hij leek mij zo'n masha'allah jongen. Ergens was ik blij maar ook weer diep teleurgesteld. Ik dacht dat hij anders was.

    De volgende morgen werd ik vrolijk wakker. Ik ging vlug een douche nemen en kleede mij om. Ik deed een witte hoofddoek aan met een lange beige hemdje en een jeansbroek. Ik pakte mijn schooltas nam vlug een ontbijtje en vertrok naar school. Na 20 minuten kwam ik op school aan. Ik rende als een gek naar Siham en Chaima. Ik gaf hun een stevige knuffel. In de verte zag ik Yassir uit de auto stappen. Abdullah kwam dit keer ook zijn auto uit. Er gingen weer vreemde gevoelens door mij heen. Ik schaamde me best een beetje na ons gesprek van gisteren. Hij kwam met Yassir onze kant op. Ik keek hem met een glimlach aan. Hij keek mij aan en keek meteen de andere kant op. Wat krijgen we nou? Waarom negeerde hij mij opeens? Eerst voegt hij mij hier zomaar toe en nu negeert die mij gewoon? In de verte hoorde ik Soraya luid lachen. Waarom lacht die tering wijf nou weer? Ze keek naar Abdullah en vervolgens naar mij. Wat vreemd het lijkt net alsof ze weet dat ik met Abdullah heb gesproken of zit hier meer achter?
    I love myself


    Lees mijn verhaal "°°Verboden liefde°°° (af)

  6. #21
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    Citaat Geplaatst door Mariam010 Bekijk reactie
    up
    Ik ga in het weekend proberen een vervolgje te schrijven inshallah
    I love myself


    Lees mijn verhaal "°°Verboden liefde°°° (af)

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    58
    25-06-2012

    Citaat Geplaatst door Lailaax3 Bekijk reactie
    Ik ga in het weekend proberen een vervolgje te schrijven inshallah
    shokran x

  8. #23
    Sayfeddine

    Reacties
    786
    09-11-2010

    Nieuwe fannetje,

    Heb het gevoel dat die bitch van soraya net deed alsof ze abdullah was, ga snel verder meid lijkt me een super leuk verhaal..

    XX
    **Liever brood met god dan kaviaar met de duivel**

  9. #24
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    Deze nacht had ik geen oog kunnen dichtdoen. De hele nacht zat ik met Abdullah in mijn hoofd. Dan viel ik eindelijk in slaap en werd ik weer wakker met hem in mijn hoofd. Onze msn gesprekken beginnen stilletjes aan stom te worden. Hij stelt mij van die meest irritante vragen. Dit is allemaal gewoon puur haraam. Ik ga een einde maken aan dit gedoe. Dit ga ik niet via msn doen maar in het echt! Hij loopt me altijd te negeren maar op msn zit hij wel met mij te flirten? Ik dacht dat hij anders was...

    In de verte zag ik Yassir met Abdullah. Zal ik nu op hem afstappen? Misschien kan ik toch maar beter wachten totdat hij alleen is. Yassir stapte op mij af. "Salaam alaykoem, hoe gaat het met jou Meysa?" Wa alaykoem salaam, het gaat goed hamdullilah en met jou? 'Hamdullilah, hadden we een taak te doen tegen vandaag?" Nee hoor hoe kom je daarbij? "Ow ik dacht dat ik die rare Soraya iets had horen zeggen." Euhm Yassir... mag ik jou iets vragen? "Tuurlijk mag dat". Zal ik hem over Abdullah vragen? Of is dat misschien toch niet zo'n goed idee? Die vriend van jou Abdullah, wat is dat van jou eigenlijk? " Abdullah? Zei hij met een brede glimlach op zijn gezicht. "Dat is mijn neef Meysa". Ow shit wat dom van me dat ik dat niet had kunnen weten. " Waarom vraag je dat Meysa?" Euhmm gewoon omdat ik jullie twee altijd samen zie. " Mijn neef Abdullah is een uitstekende persoon. Hij gaat van zijn werk naar huis en van huis naar de moskee. Je gaat het nooit zomaar op straat vinden als hij daar niets te zoeken heeft. Hij heeft masha'allah van een ouders. Zijn vader heeft grote kennis van de islam en is imaam in de moskee. " Is zijn vader degene die de adhaan verrichte de vrijdag? " Klopt, dat was hij." Wauw, hij heeft echt een prachtige stem masha'allah. Nu begon ik helemaal te twijfelen aan Abdullah, als hij uit een goede familie komt waarom voert hij dan vreemde msn gesprekken met mij? Hier klopt iets niet, ik ga uitzoeken wat hier aan de hand is.

    Het was half vijf en de school bel ging. Ik rende meteen de klas uit. 'Meysa, waarom heb je zo'n haast?" vroeg Yassir. Nou euhm echt haast heb ik niet maar wil gewoon graag vlug thuis zijn. " Mag ik even met jou meelopen?" Ja tuurlijk mag je dat, zie wel dat jou neef ons niet ziet eh. " Huh, hoezo wat bedoel je Meysa?" Omg waar zit ik toch met mijn domme hoofd? Wat moet ik nou weer gaan antwoorden? Nou in de islam is het toch haraam jongen en meisje dat zonde mahram samen lopen? " Ah zo ja dat klopt wel maar we lopen gewoon samen het schoolgebouw uit toch? Abdullah staat buiten op mij te wachten. Weer kreeg ik rare gevoelens in mijn buik. Waarom brengt Abdullah jou altijd naar school en haalt hij jou ook af? " We wonen in dezelfde straat weet je en hij werkt precies om het zelfde uur als wij school hebben hier in een zijstraatje en is precies om het zelfde uur weer gedaan. Nou eigenlijk werkt hij niet maar loopt hij daar 3 maand stage. Meysa, ik moet gaat tot morgen inshallah.

    Toen ik eindelijk thuis aankwam ging ik gelijk naar boven en deed mijn laptop aan. Rarara wie was er online? Je kan het al raden het was Abdullah.

    A.: Salaam Meysa, hoe gaat het met jou schatje?
    (f)Meysa(f) Sinds wanneer ben ik jou schatje?
    A.: Sinds de dag dat ik jou als eerst had gezien.
    (f)Meysa(f): En wanneer was die dag dan precies?
    A.: Sinds Yassir bij jou in de klas zit gekkie, weet je niet meer toen jij jou gsm liet vallen?
    Hij zat fout, helemaal fout. De eerste dag was de dag dat ik hem voor de moskee zag. Heeft hij mij nou niet herkend of doet hij alsof? Ik begin nu helemaal te twijfelen aan hem.
    A.: Meysa, zou je eens jou cam willen aandoen? Zo kan ik jou schoonheid nog eens bewonderen. Het zou nog leuker zijn als ik jou zonder hoofddoek mag zien
    Dit is Abdullah niet! Dit is Abdullah absoluut niet. Ik kreeg opeens een deja-vu. Mirjam!!!! Mirjam heeft ooit zoiets meegemaakt! Ze werd in het zak gezet door Soraya! Ze werd zo hard gepest dat ze na een zelfmoordpoging samen met haar familie verhuisd is naar Amsterdam. OMG ik had het kunnen weten, hoe stom kon ik nou niet zijn?
    (f)Meysa(f): Kijk eh Abdullah, ik heb jou in mijn msn gelaten omdat ik dacht dat jij anders was. Maar nu ik weet hoe jij in elkaar zit ga ik jou ook gelijk verwijderen. Het was fijn jou gesproken te hebben.
    A.: Nee wacht...
    Geblokkeerd en verwijderd! Wie denkt ze wel niet dat ze is? Ik ga haar dit betaald zetten, wees daar maar zeker van! Ze gaat hiervoor boeten!
    I love myself


    Lees mijn verhaal "°°Verboden liefde°°° (af)

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    58
    25-06-2012

    uiuupupuppupupu

  11. #26
    Bijna Lid

    Reacties
    232
    14-04-2013

    upppaaaa leuk verhaaal meysa moet dit aan abdullah vertekken en aan yassir

  12. #27
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    Abdullah

    Meysa, wat is dat toch een mooie naam voor een mooie dame. Sinds de eerste dag dat ik haar zag kon ik aan niets anders meer denken dan aan haar. Ze is een prachtige dame zowel van binnen als van buiten. Wat had ze toch zulke mooie grote ogen met lange donkere wimpers. Haar lippen waren zo mooi vol. Haar mooie witte huidskleur en haar prachtige lichaam, oef ik ben gewoon aan haar verkocht. Helaas moet ik tegen mijn gevoelens vechten. Ik ben een jonge man die zijn studies graag wil afmaken inshallah en trouwen gaat dus voor mij nog niet. Er zit me niets anders op dan dit gevoel te negeren en gewoon verder te gaan met mijn leven.

    Het was 16.25, ik had met Yassir afgesproken om samen naar de moskee te gaan. Ik ging de woedhoe verrichten trok mijn jelleba aan en vertrok naar Yassir. Toen ik voor zijn huis stond begon ik te toeteren. Yassir stond blijkbaar al klaar, hij kwam meteen naar buiten. 'Salaam alaykoem zei hij terwijl hij mij een stevige handdruk gaf.' Wa'alaykoem salaam wa rahmatullahi wa barakatuhu, hoe gaat het met jou?' 'Goed hamdullilah en met jou?' Hamdullilah heb niets te klagen.' Zo begonnen we over koetjes en kalfjes te praten totdat we aan de moskee kwamen. Voor de moskee zag je allemaal baardmannen met hun jelleba aan. Het gaf me altijd zo'n fijn gevoel. Wat is de islam toch zo'n mooie godsdienst.

    Na het asr-gebed ging ik gelijk de moskee weer uit. Ik vind het ongepast om nog een babbeltje te doen in de moskee, je komt er namelijk om te bidden. Toen ik eenmaal de moskee uitliep zag ik haar, dat prachtig meisje. Weer kon ik mijn blik niet neerslaan. Ze was gewoon veel te mooi. Ik staarde haar een lange tijd aan, totdat ze me betrapte. Ik voelde me zo rood als een tomaat worden.
    I love myself


    Lees mijn verhaal "°°Verboden liefde°°° (af)

  13. #28
    Unpredictable

    Reacties
    245
    14-10-2010

    Ga snel door meid !! Duurt best wel lang?

  14. #29
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    Citaat Geplaatst door Tabdarst010 Bekijk reactie
    Ga snel door meid !! Duurt best wel lang?
    Hmm ja sorry, maar heb best wel weinig fans, wou eigenlijk stoppen
    I love myself


    Lees mijn verhaal "°°Verboden liefde°°° (af)

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    747
    08-02-2013

    uppaaaaaaaaaaaaa
    nieuwe fan erbij

    schat je doet het echt heel goed niet stoppen alsjeblieft
    de fans komen wel