Poll resultaten: Wat vond je van mijn verhaal?

Stemmers
42. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ik heb er van genoten en vond het een mooi verhaal

    38 90,48%
  • Ik las het enkel uit pure verveling

    1 2,38%
  • Het was een stom verhaal

    3 7,14%
  1. #1
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    ''°°Verboden liefde°°''

    ''°°Verboden liefde°°''

    Hij glimlachte verlegen naar mij en liep in zijn djelleba de moskee binnen om de salaat te verrichten. Hij straalde Noor uit Mashallah. Na het gebed kruisden ons ogen elkaar weer. Hij liep met zijn autosleutels in zijn hand naar zijn auto. Hij plofte zich neer op de bank nam zijn quranboek en begon er zachtjes uit te reciteren. Na een paar minuten reed hij weg. Allerlei vragen gingen door mijn hoofd. Wie was deze jongen? Waarom kreeg ik zo'n naar gevoel in zijn buurt? Zijn lach, zijn houding, zijn manier van doen bewonderde mij echt. Het enige wat ik kon zeggen was mashallah.

    Inhoudopgave
    Hoofdstuk 1
    Hoofdstuk 2
    Hoofdstuk 3
    Hoofdstuk 4
    Hoofdstuk 5
    Hoofdstuk 6
    Hoofdstuk 7
    Hoofdstuk 8
    Hoofdstuk 9
    Hoofdstuk 10
    Hoofdstuk 11
    Hoofdstuk 12
    Hoofdstuk 13
    Hoofdstuk 14
    Hoofdstuk 15
    Hoofdstuk 16
    Hoofdstuk 17
    Hoofdstuk 18
    Hoofdstuk 19
    Hoofdstuk 20
    Hoofdstuk 21
    Hoofdstuk 23
    Hoofdstuk 24
    Hoofdstuk 25
    Hoofdstuk 26
    Hoofdstuk 27
    Hoofdstuk 28
    Hoofdstuk 29
    Hoofdstuk 30
    Hoofdstuk 31
    Hoofdstuk 32
    Hoofdstuk 33
    Hoofdstuk 34
    ~
    Hoofdstuk 35
    Hoofdstuk 36
    Hoofdstuk 37
    Hoofdstuk 38
    Hoofdstuk 39
    Hoofdstuk 40
    Hoofdstuk 41
    Hoofdstuk 42
    Hoofdstuk 43
    Hoofdstuk 44
    Hoofdstuk 45
    Hoofdstuk 46
    Hoofdstuk 47
    Hoofdstuk 48
    Hoofdstuk 49
    Hoofdstuk 50
    Hoofdstuk 51

    Hoofdstuk 52
    Hoofdstuk 53

    Hoofdstuk 54
    Hoofdstuk 55
    Hoofdstuk 56
    Hoofdstuk 57
    Hoofdstuk 58
    Hoofdstuk 59
    Hoofdstuk 60
    Hoofdstuk 61
    Hoofdstuk 62
    Hoofdstuk 63
    Hoofdstuk 64

    Hoofdstuk 65

    Hoofdstuk 66
    Hoofdstuk 67
    Hoofdstuk 68
    Hoofdstuk 69
    Hoofdstuk 70
    Hoofdstuk 71
    Hoofdstuk 72

    Hoofdstuk 73

    Lailaax3 Alle rechten voorbehouden. Niets uit deze opgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand, of openbaar gemaakt, in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen, of enige andere manier zonder voorafgaande toestemming van de auteur.




  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    121
    31-08-2011

    Het enige wat ik kan zeggen is; Masha'Allah <3
    Het is nooit te laat om te vechten voor iets wat echt belangrijk is in je leven.

  3. #3

  4. #4
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    De hele nacht zat ik met hem in mijn hoofd. Ik kon aan niets anders denken dan aan hem. Vreemde gevoelens gingen door mijn lichaam heen. Vanwaar kwamen deze gevoelens? Ben ik misschien verliefd? Nee dat kan niet, ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht. Ik probeerde deze gedachten van mij af te schudden en deed mijn witte hijab op. Ik trok een weide jeansbroek deed daar een lange witte hemd bij aan met een truitje erover heen. Ik pakte mijn boeken die ik vandaag nodig had en vertrok naar school. Terwijl ik ongeduldig op de tram wachtte kreeg ik een smsje van mijn beste vriendin Chaima dat ze vandaag niet naar school zou komen. Ik smste haar terug dat ik het niet erg vond. Weer schoot die jongen in mijn hoofd. In de verte hoorde ik een getoeter. Ik draaide me om en zag die masha'allah jongen voor me staan.

    Een jongen van ongeveer 1m75 met een opgeschoren kapsel stapte in zijn auto. Ze reden in volle vaart weg. Vreemde gevoelens gingen weer door me heen. In de verte zag ik mijn tram aankomen. Vanachter was er nog veel plek. Ik pakte een boek uit mijn tas en begon er grondig in te lezen. Het is een verhaal dat over twee geliefde koppels gaat die tegen hun gevoelens vechten. Ik verdronk helemaal in het verhaal. Dit is de derde keer dat ik het boek lees. Het verhaal is gewoon zo mooi geschreven. Mijn tel ging af een privé nummer belde mij. Vreemd, normaal gezien belt er nooit iemand mij privé op. Zonder verder te denken nam ik op. Hallo..? Het was stil aan de andere kant. Hallo, met wie spreek ik? Nog steeds was het stil aan de andere kant. Ga je nog wat zeggen of hoe zit dat..? Nog steeds kreeg ik geen antwoord terug. Dit zal waarschijnlijk een domme grap van iemand zijn. Ik deed mijn tel uit en stopte hem in mijn tas. Na 5 minuten kwam ik op school aan. Met alle trots liep ik op mijn vriendin Siham af. Ik begroeten haar met 4 kusjes. We liepen vrolijk samen de klas in. 'Jullie zijn net op tijd zei de docent met een brede glimlach'. Hij was een schat van een docent, hij had mij, Siham en Chaima heel erg graag. 'Beste leerlingen, ik wil even aankondigen dat jullie vanaf vandaag een nieuwe leerling in de klas hebben, namelijk Yassir. Er kwam een jongen de klas binnen. Ik kon mijn ogen niet geloven dit was de jongen met zijn opgeschoren kapsel dat samen met die masha'allah jongen de auto instapte.

  5. #5
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    Sorry voor de korte stukjes maar als ik dan eindelijk en vervolg schrijf komt er altijd iets tussen

  6. #6
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    Als ik nog enkele ups krijg schrijf ik een vervolg

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    74
    02-02-2013

    uppppsss! leuke beginnende verhaallijn!

  8. #8
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    Citaat Geplaatst door iiloveamal_ Bekijk reactie
    uppppsss! leuke beginnende verhaallijn!
    shoekraan

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    74
    02-02-2013

    Citaat Geplaatst door Lailaax3 Bekijk reactie
    shoekraan
    geen dank schat, ga snel verder!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3
    19-02-2013

    uupp uupp uupp uupp ga aub veder
    maschallah mooi verhaal wollah zit er helemaal in wollah

  11. #11
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    Citaat Geplaatst door moslimax2000 Bekijk reactie
    uupp uupp uupp uupp ga aub veder
    maschallah mooi verhaal wollah zit er helemaal in wollah
    Morgen inshallah meer

  12. #12
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    Nu ben ik dus echt kwaad Had een super grootte vervolg geschreven en net dat ik het wou plaatsen was ik opeens afgemeld had wel een stukje gekopieerd pff ga opnieuw beginnen.

  13. #13
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    Yassir ging van voor staan en stelde zich voor. Nou ik ben Yassir en ben 20 jaartjes oud zei hij blozend. Ik zag dat hij zich ongemakkelijk voelde. Als jullie vragen hebben mogen jullie die altijd stellen. Soraya greep haar kans en stelde haar onnozele vraag ' ben jij vrijgezel Yassir'? Ik zag dat Yassir nog harder bloosde. Nou zei hij ' ik ben vrijgezel en dat wil ik ook graag zo houden'. Soraya was duidelijk niet blij met zijn opmerking. Lekker voor haar, denkt ze nou echt dat ze bij elke jongen kans maakt? Yassir ging helemaal achteraan in de klas zitten naast Mounir. De docent ging verder met zijn les en begon over een proefwerk dat wij moeten maken. ' Jullie weten dat jullie dit jaar een groot proefwerk te wachten staat?' De klas moet in vier groepen worden verdeeld en jullie mogen jullie eigen groepje kiezen. Soraya luisterde niet naar de verdere uitleg en begon op te noemen wie dat er in haar groepje mocht. ' Nou, ik ga met Yousra, Miriam, Youssef en Yassir mag er ook bij zei met een brede glimlach op haar gezicht.' Als jou medeleerlingen dat goed vinden heb ik er geen enkele probleem mee zei de docent op een rustige toon. Yousra, Miriam en Youssef vonden dat een goed idee. Yassir, wil je er ook bij vroeg Soraya verleidelijk? Yassir werd dit keer helemaal rood en niet omdat hij verlegen was maar uit woede. Je kon aan zijn gezicht zien dat hij Soraya niet mocht. ' Nee ik wil niet bij jullie groepje zei kort af. ' Nou met wie wil jij dan Yassir?' Zodra de groepjes zijn gemaakt zal ik me wel bij een groepje zetten. 'Nou waar wachten jullie dan nog op? Kies jullie groep maar uit. Mounir rende als een gek naar ons toe. Nou dames ik hoor al zeker bij jullie groep. Ik zag dat iedereen zijn groep al had. Alleen Yassir bleef nog alleen. 'Zullen we hem vragen om bij ons te komen vroeg Siham.' Ik zal hem wel bij ons uitnodigen zei Mounir trots'. Hé maatje, riep Mounir luid door de klas. Kom je bij onze groep? Yassir knikte blij en kwam onze kant op. ' Is dit jullie volledige groep vroeg de docent?' Nou, nee zei ik Chaima hoord er ook nog bij alleen is ze afwezig vandaag.'

    Tijdens de middagpauze zaten we buiten als groep samen op een bank. Soraya kwam met veel kapsones langs ons. Nou, hier hebben we de drie sukkelaars., jammer dat de vierde afwezig is Met de drie sukkelaars bedoeld ze natuurlijk ik, Siham en Mounir. Ze lachte verleidelijk naar Yassir. ' Je hebt echt de grootste fout gemaakt Yassir. Je had bij mijn groepje kunnen horen maar nee je ging voor deze sukkelaars!' Yassir antwoorde kalm , is dit hoe jij omgaat met jou zusters en broeders? Ik zag dat hij Soraya had geraakt met deze woorden. 'Nou ben jij ook één van die hypocrieten mannen?' Waar slaat dit nou weer op zei Yassir op een boze toon. Ik stel jou één duidelijk vraag en jij komt met zo iets af? Soraya kon hier niet op antwoorde en ging boos weg. In de verte toeterde iemand. Dit deed me denken aan die masha'allah jongen toen hij Yassir een lift gaf. Ik draaide nieuwsgierig om. Daar stond die masha'allah jongen weer voor mij. Mijn hart begon weer sneller te kloppen. Yassir liep zijn kant op gaf hem een stevige handdruk en stapte zijn auto in. Toevallig stond Soraya naast de auto. Ze kon haar ogen niet van die masha'allah jongen afhouden.
    Ik pakte mijn tas en verzon een smoesje 'nou ik besef net dat ik nog naar de winkel moet gaan, zie jullie straks inshallah.' Ik loog tegen mijn beste vrienden, ik wou die masha'allah jongen van dichtbij zien. Dat was de reden waarom ik opeens naar de winkel moest. Net voordat voor zijn auto stond liet ik perongeluk mijn gsm vallen. Omg wat een afgang! Dit ging niet zoals gepland. Alle delen van mijn gsm vlogen uit elkaar. Met een knalrode hoofd raapte ik ze op. Enkel mijn hoesje ontbrak. Waar moet ik die nou vinden? 'Zoek je dit, zei een mannelijke stem.' Ik draaide me naar achter om en verdronk in zijn mooie bruine ogen. Eindelijk zag ik hem van dichtbij, die masha'allah jongen.


  14. #14
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    Citaat Geplaatst door LikeOWMYGOSJ Bekijk reactie
    Uppppppppppp
    Bedankt voor jou groen puntje Ik ga inshallah straks een vervolg schrijven anders is het voor morgen
    I love myself


    Lees mijn verhaal "°°Verboden liefde°°° (af)

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    403
    30-04-2011

    uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupppppppp pppppppppppppppp