1. #76
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    Citaat Geplaatst door sweet_and_pure Bekijk reactie
    Gaat de liefde van de man niet door zijn maag? Dat is wat ik hier constant naar mijn hoofd geslingerd krijg.
    Sugar niet goed genoeg? Dan moet ze hem gewoon een konijn mar9a voorschotelen.. Toch?
    jij bedoelde iets heeeeeeeel anders met sugar ...stouterdje
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  2. #77
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    Citaat Geplaatst door Rebel666 Bekijk reactie
    Gewoon je benen spreiden, in de keuken staan en je mond verder houden.
    kijk dit is hoe het moet kort en krachtig
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  3. #78
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    4.681
    28-03-2011

    Citaat Geplaatst door Broken.Soul Bekijk reactie
    Komt met iets beters dan te beginnen over mijn nickname, das niet zo orgineel lady.(gaap).

    Btw mijn negatieve of positieve ervaringen zijn van mij, ik ben niet degene die het met heel m.nl deelt. Trouwens waar heb jij last van? voelde jij je aangesproken?
    Ik vond hem anders wel origineel,je komt idd heel gebroken over

    Ik dacht eerder dat jij je aangesproken voelde gezien jouw eerdere reactie dat man vreemd gaat na miskraam Blijkbaar kwam het allemaal weer naar boven,you broken soul
    Wat is het volgende keer? Wanneer man thuis een keer niet ontbijt gaat ie zeker ook vreemd want stel je is voor dat ie buitenshuis heeft ontbeten met vrouwelijke gezelschap

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    240
    31-01-2011

    Citaat Geplaatst door Nadorlady010 Bekijk reactie
    Nee hij moet zeker bij elke ruzie even zijn werkgever bellen dat ie wat later komt want heb even een conflict met vrouwlief.
    Man gaat niet zomaar weglopen na een ruzietje,mannen betreft zijn lang niet zo dramatisch als de vrouwen.Als de vrouw over het algemeen goed met hem is en hij echt van haar houdt blijft ie thuiskomen.
    Je eerste opmerking is dom en dat weet je dondersgoed jongedame. Bovendien had ik het niet, zoals de knucklehead eerder, over eventueel vreemdgaan, maar over het feit dat niemand weet of hij/ zij thuiskomt. Niemand zou dus eigenlijk met ruzie het huis uit moeten.. Of het nu je echtgenoot is of je mama.. Snap je?
    I have immortal longings in me

  5. #80
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    4.681
    28-03-2011

    Citaat Geplaatst door __Esmaatje__ Bekijk reactie
    Zij bedoelt eerder een auto ongeluk.
    Dan alsnog hou ik aan mijn eerdere reactie.Je kan niet altijd alles voorkomen soms gaan dingen eenmaal zoals ze horen te gaan.

  6. #81
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    4.681
    28-03-2011

    Citaat Geplaatst door sweet_and_pure Bekijk reactie
    Je eerste opmerking is dom en dat weet je dondersgoed jongedame. Bovendien had ik het niet, zoals de knucklehead eerder, over eventueel vreemdgaan, maar over het feit dat niemand weet of hij/ zij thuiskomt. Niemand zou dus eigenlijk met ruzie het huis uit moeten.. Of het nu je echtgenoot is of je mama.. Snap je?
    Get it mop.

  7. #82
    <3

    Reacties
    19.583
    01-11-2008

    Citaat Geplaatst door Nadorlady010 Bekijk reactie
    Dan alsnog hou ik aan mijn eerdere reactie.Je kan niet altijd alles voorkomen soms gaan dingen eenmaal zoals ze horen te gaan.
    Met een ruzie elkaar nooit meer terugzien is toch harder. Dat weet jij net zo goed als ik.

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    240
    31-01-2011

    Citaat Geplaatst door Effe_serieus Bekijk reactie
    jij bedoelde iets heeeeeeeel anders met sugar ...stouterdje
    No sir.. Ik zou niet durven. Get your mind out of the gutter..
    I have immortal longings in me

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    285
    21-01-2013

    Volg het niet eens meer.

    You are my sun..


  10. #85
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    Citaat Geplaatst door sweet_and_pure Bekijk reactie
    No sir.. Ik zou niet durven. Get your mind out of the gutter..
    iwa sweet en pure, hoe is het vandaag met jou.
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  11. #86
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    Citaat Geplaatst door Sunlight___ Bekijk reactie
    Volg het niet eens meer.
    niet nodig, duik de keuken en je lingeriekastje in en doe wat je moet doen
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  12. #87
    MVC Lid

    Reacties
    285
    21-01-2013

    Citaat Geplaatst door Effe_serieus Bekijk reactie
    niet nodig, duik de keuken en je lingeriekastje in en doe wat je moet doen
    Ik ga iets beters doen. Deze topic sluiten, en jullie de mond snoeren.


    Dank voor de tips lieve meiden!

    You are my sun..


  13. #88
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    Citaat Geplaatst door Sunlight___ Bekijk reactie
    Ik ga iets beters doen. Deze topic sluiten, en jullie de mond snoeren.


    Dank voor de tips lieve meiden!
    nou nou ik zal noooit meer sprkeen
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  14. #89
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    4.681
    28-03-2011

    Citaat Geplaatst door __Esmaatje__ Bekijk reactie
    Met een ruzie elkaar nooit meer terugzien is toch harder. Dat weet jij net zo goed als ik.
    Het leven is hard, zachter zal je hem niet kunnen maken. Het zou wat zijn dat je na elke ruzie idd de boel probeert te sussen en hem wilt afkoelen voordat ie weggaat en dat het een keer niet gebeurt en dan ineens pats boem. Tja dat is zeker hard, maar zo gaan die dingen nou eenmaal. Je kan niks voorkomen het gaat zoals het gaat.

  15. #90
    FM

    Reacties
    2.501
    26-08-2007

    Citaat Geplaatst door Sunlight___ Bekijk reactie
    Dat is precies het idee dat ik ook in gedachte had, en dan hopen dat ik mijn emoties in bedwang kan houden.

    Dank je wel.
    Niks van aantrekken. Mensen zeggen zo veel. Hou je hoofd koel en maak van die ruzie ook geen al te groot probleem. Laat het overwaaien als het iets onzinnigs is.

    You're welcome.
    Citaat Geplaatst door Rebel666 Bekijk reactie
    Gewoon je benen spreiden, in de keuken staan en je mond verder houden.
    Misschien is trouwen met een robot een optie voor jou? In Japan hebben ze vast wel een goede.

    Two people can look at the exact same thing and see something totally different.