1. #61
    <3

    Reacties
    19.583
    01-11-2008

    Citaat Geplaatst door Broken.Soul Bekijk reactie
    Ik dacht voorkomen is beter dan genezen, na zo een miskraam zijn vrouwen te vaak erg bezig met hun zelf, en vergeten de man volkomen, tja een man is ook maar een mens, ik bedoel is die eindelijk getrouwd en komt hij nog niet aan zijn trekken.

    Ik zei nergens dat haar man vreemd ging, mijn reactie is gewoon een eye opener voor de dames die graag hun ogen dicht houden

    Btw deze advies is goud waard
    Zwijgen is goud waard.

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    285
    21-01-2013

    [QUOTE=Broken.Soul;113806786]
    Citaat Geplaatst door Deepintrouble Bekijk reactie
    Gelijk olie op t vuur gooien. Zij heeft geen enkele aanwijzing gegeven dat haar man vreemd zou kunnen gaan en toch kom je daarmee aankakken ?[/QUOTE

    Ik dacht voorkomen is beter dan genezen, na zo een miskraam zijn vrouwen te vaak erg bezig met hun zelf, en vergeten de man volkomen, tja een man is ook maar een mens, ik bedoel is die eindelijk getrouwd en komt hij nog niet aan zijn trekken.

    Ik zei nergens dat haar man vreemd ging, mijn reactie is gewoon een eye opener voor de dames die graag hun ogen dicht houden

    Btw deze advies is goud waard
    Niet gemeen bedoelt hoor, maar je ben wel echt naar de knoppen?

    You are my sun..


  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    285
    21-01-2013

    Citaat Geplaatst door Broken.Soul Bekijk reactie
    Als hij dat werkelijk doet, moet je niet komen janken, ik had je gewaarschuwd


    En nogmaals, volledig naar de knoppen.

    You are my sun..


  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    240
    31-01-2011

    Ik wil niet preken pop, maar je zou je man nooit de deur uit moeten laten gaan als jullie ruzie hebben.. Je weet immers nooit of hij uberhaupt terug komt. Soms moet je gewoon op je tong bijten en denken 'it's not worth the fight.'
    Maargoed.. De beste stuurlui staan altijd aan wal.. Wat weet een ongetrouwde nou van huwelijkszaken..
    Goodluck and give him some sugar..
    I have immortal longings in me

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    wijven die hun problemen met hun man hier bespreken...vervloekt zijn jullie
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  6. #66
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    Citaat Geplaatst door sweet_and_pure Bekijk reactie
    Ik wil niet preken pop, maar je zou je man nooit de deur uit moeten laten gaan als jullie ruzie hebben.. Je weet immers nooit of hij uberhaupt terug komt. Soms moet je gewoon op je tong bijten en denken 'it's not worth the fight.'
    Maargoed.. De beste stuurlui staan altijd aan wal.. Wat weet een ongetrouwde nou van huwelijkszaken..
    Goodluck and give him some sugar..
    waarom denk je dat een klontje suiker gaat helpen?
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    285
    21-01-2013

    Citaat Geplaatst door sweet_and_pure Bekijk reactie
    Ik wil niet preken pop, maar je zou je man nooit de deur uit moeten laten gaan als jullie ruzie hebben.. Je weet immers nooit of hij uberhaupt terug komt. Soms moet je gewoon op je tong bijten en denken 'it's not worth the fight.'
    Maargoed.. De beste stuurlui staan altijd aan wal.. Wat weet een ongetrouwde nou van huwelijkszaken..
    Goodluck and give him some sugar..
    Haha, had het ook niet graag gedaan, maar hij moest werken en het zou van de zotte zijn om ziek te melden en het daarna uit te kibbelen.
    It realy isn't worth the fight, maar dat laat ik hem wel om 5 uur merken.

    x

    You are my sun..


  8. #68
    FM

    Reacties
    2.501
    26-08-2007

    Citaat Geplaatst door Broken.Soul Bekijk reactie
    Offtopic.

    Ik wil je absoluut niet opsteken of op verkeerde gedachte brengen, ik zeg ook absoluut niet dat je echtgenoot zoiets doet, maar negen van de tien keer hoor je dat mannen vreemd zijn gegaan na dat hun vrouw miskraam hebben gehad. Misschien komt het inderdaad doordat de vrouwen meestal na die fase een beetje afstandelijk doen/reageren of teruggetrokken zoals jij hierboven beschrijft, wat eigenlijk heel erg begrijpelijk is. Ik weet dat het niet makkelijk is maar probeer irritaties uit de weg te lopen, je geeft immers zelf aan dat je niet van ruzie's houdt.

    Mohim blijf kalm, wens je veel sterkte.
    Hchouma, dat je dit post. Zo kun je el weswes omhoog brengen bij haar.

    @ Sunlight___: kook wat lekkers voor vanavond, ga dan eerst eten voordat de ruzie weer escaleert en jullie beide geen honger meer hebben en ga het dan rustig uitpraten als jullie dat beide willen. Met nadruk op rustig. Sterkte nog wat je miskraam betreft.

    Two people can look at the exact same thing and see something totally different.


  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    285
    21-01-2013

    Citaat Geplaatst door Freaky_moi Bekijk reactie
    Hchouma, dat je dit post. Zo kun je el weswes omhoog brengen bij haar.

    @ Sunlight___: kook wat lekkers voor vanavond, ga dan eerst eten voordat de ruzie weer escaleert en jullie beide geen honger meer hebben en ga het dan rustig uitpraten als jullie dat beide willen. Met nadruk op rustig. Sterkte nog wat je miskraam betreft.
    Dat is precies het idee dat ik ook in gedachte had, en dan hopen dat ik mijn emoties in bedwang kan houden.

    Dank je wel.

    You are my sun..


  10. #70
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    4.681
    28-03-2011

    Citaat Geplaatst door Effe_serieus Bekijk reactie
    waarom denk je dat een klontje suiker gaat helpen?

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    1.049
    24-10-2007

    [QUOTE=Broken.Soul;113806786]
    Citaat Geplaatst door Deepintrouble Bekijk reactie
    Gelijk olie op t vuur gooien. Zij heeft geen enkele aanwijzing gegeven dat haar man vreemd zou kunnen gaan en toch kom je daarmee aankakken ?[/QUOTE

    Ik dacht voorkomen is beter dan genezen, na zo een miskraam zijn vrouwen te vaak erg bezig met hun zelf, en vergeten de man volkomen, tja een man is ook maar een mens, ik bedoel is die eindelijk getrouwd en komt hij nog niet aan zijn trekken.

    Ik zei nergens dat haar man vreemd ging, mijn reactie is gewoon een eye opener voor de dames die graag hun ogen dicht houden

    Btw deze advies is goud waard
    Geen goud, platinum.

    Vooruitziende blik! Haar man is waarschijnlijk dag in dag uit aan het rollebollen op werk.
    "Als de Wilden uit het Noorden Hassan vergeten zijn, dan herinnert hij ze aan 1959."

    - Hassan II


  12. #72
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    4.681
    28-03-2011

    Citaat Geplaatst door sweet_and_pure Bekijk reactie
    Ik wil niet preken pop, maar je zou je man nooit de deur uit moeten laten gaan als jullie ruzie hebben.. Je weet immers nooit of hij uberhaupt terug komt. Soms moet je gewoon op je tong bijten en denken 'it's not worth the fight.'
    Maargoed.. De beste stuurlui staan altijd aan wal.. Wat weet een ongetrouwde nou van huwelijkszaken..
    Goodluck and give him some sugar..
    Nee hij moet zeker bij elke ruzie even zijn werkgever bellen dat ie wat later komt want heb even een conflict met vrouwlief.
    Man gaat niet zomaar weglopen na een ruzietje,mannen betreft zijn lang niet zo dramatisch als de vrouwen.Als de vrouw over het algemeen goed met hem is en hij echt van haar houdt blijft ie thuiskomen.

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    240
    31-01-2011

    Citaat Geplaatst door Effe_serieus Bekijk reactie
    waarom denk je dat een klontje suiker gaat helpen?
    Gaat de liefde van de man niet door zijn maag? Dat is wat ik hier constant naar mijn hoofd geslingerd krijg.
    Sugar niet goed genoeg? Dan moet ze hem gewoon een konijn mar9a voorschotelen.. Toch?
    I have immortal longings in me

  14. #74
    Master

    Reacties
    2.734
    07-12-2003

    Gewoon je benen spreiden, in de keuken staan en je mond verder houden.

  15. #75
    <3

    Reacties
    19.583
    01-11-2008

    Citaat Geplaatst door Nadorlady010 Bekijk reactie
    Nee hij moet zeker bij elke ruzie even zijn werkgever bellen dat ie wat later komt want heb even een conflict met vrouwlief.
    Man gaat niet zomaar weglopen na een ruzietje,mannen betreft zijn lang niet zo dramatisch als de vrouwen.Als de vrouw over het algemeen goed met hem is en hij echt van haar houdt blijft ie thuiskomen.
    Zij bedoelt eerder een auto ongeluk.