1. #31
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    Citaat Geplaatst door Nadorlady010 Bekijk reactie
    Jij vat het gewoon niet

    Sjonge ze hebben een ruzie gehad, betekent niet dat haar huwelijk gelijk op het spel zit en daar over moet na denken.
    zeg tegen haar in nijntjes taal: effe btot tien tellen in een andere kamer
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    4.532
    20-05-2007

    De slechtste vrouwen zijn zij die rond vertellen wat er zich thuis heeft gespeeld.

    Waarom moet iedereen weten dat jij ruzie hebt gehad met je man?

  3. #33
    <3

    Reacties
    19.583
    01-11-2008

    Citaat Geplaatst door Effe_serieus Bekijk reactie
    vergis je niet in die tip. waarom denk je dat engelen ene vrouw vervloeken gedurende hele nacht als ze haar man sex weigert zonder reden.
    Sowieso slapen met ruzie is geen doen.

    Mesha jouw tip bedoelde je anders dan gemeend.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    285
    21-01-2013

    Citaat Geplaatst door __Esmaatje__ Bekijk reactie
    Je moet sowieso je ruzie niet komen delen met m.nl leden.
    Citaat Geplaatst door ysf Bekijk reactie
    De slechtste vrouwen zijn zij die rond vertellen wat er zich thuis heeft gespeeld.

    Waarom moet iedereen weten dat jij ruzie hebt gehad met je man?
    Voor mij zijn jullie gewoon automatische dieren die praten, dus trust me; ik vertel niks rond. Jullie weten niet eens wie ik ben namelijk.

    You are my sun..


  5. #35
    <3

    Reacties
    19.583
    01-11-2008

    Citaat Geplaatst door Sunlight___ Bekijk reactie
    Voor mij zijn jullie gewoon automatische dieren die praten, dus trust me; ik vertel niks rond. Jullie weten niet eens wie ik ben namelijk.
    Laat maar meid. Vat het vooral negatief op.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    2.765
    21-11-2008

    je man moet ook een beetje begrip voor jou hebben nadat je zoiets ergs hebt meegemaakt. Het is natuurlijk ook erg voor hem maar voor een vrouw is het toch erger. Dus hij moet een beetje begrip opbrengen dat je af en toe niet jezelf bent

  7. #37
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    Citaat Geplaatst door Sunlight___ Bekijk reactie
    Voor mij zijn jullie gewoon automatische dieren die praten, dus trust me; ik vertel niks rond. Jullie weten niet eens wie ik ben namelijk.
    dat weten we wel Ch.....
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    2.418
    28-04-2009

    Kook lekker voor hem. De liefde van de man gaat door de maag! Ik garandeer jou succes.
    weg!

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    285
    21-01-2013

    Citaat Geplaatst door __Esmaatje__ Bekijk reactie
    Laat maar meid. Vat het vooral negatief op.
    Okidoki.
    Citaat Geplaatst door Karimavir Bekijk reactie
    je man moet ook een beetje begrip voor jou hebben nadat je zoiets ergs hebt meegemaakt. Het is natuurlijk ook erg voor hem maar voor een vrouw is het toch erger. Dus hij moet een beetje begrip opbrengen dat je af en toe niet jezelf bent
    Hij bedoelt het allemaal echt niet verkeerd. Ik moet me er gewoon een beetje overheen zetten.

    You are my sun..


  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    285
    21-01-2013

    Citaat Geplaatst door Effe_serieus Bekijk reactie
    dat weten we wel Ch.....
    Chirihan?

    Ja, dat ben ik.
    Citaat Geplaatst door Doornroosjeroos Bekijk reactie
    Kook lekker voor hem. De liefde van de man gaat door de maag! Ik garandeer jou succes.
    In de ochtend was ik zo boos dat ik niet eens het ontbijt wou opruimn van ons, en toen dacht ik; wie houdt ik nou voor de gek?

    You are my sun..


  11. #41
    Tatouzint

    Reacties
    2.469
    31-05-2004

    Citaat Geplaatst door Sunlight___ Bekijk reactie
    Dat zegt hij dus ook, en ik ben zoeen persoon die alles per direct goed wilt praten, terwijl hij gewoon denkt. 'dat doen we later'.
    Ik ben ook zo, maar hoe meer je het pusht om het uit te spreken, hoe erger het is. Je kan de ander niet veranderen, wat je wel kan is je aanpassen. Geef hem tijd en ruimte, alles komt goed als de liefde er nog is.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    285
    21-01-2013

    Citaat Geplaatst door Faisal_Mooiboy Bekijk reactie
    Sunlight, misschien lijkt het me verstandig om er met mij over te praten (face to face) onder het genot van een appelgebakje? Ik zal je respectvol behandelen, dat beloof ik.
    Als ik er met iemand face to face over wou praten dan had ik daar duizend en een mensen voor.

    You are my sun..


  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    285
    21-01-2013

    Citaat Geplaatst door Gedoezj Bekijk reactie
    Ik ben ook zo, maar hoe meer je het pusht om het uit te spreken, hoe erger het is. Je kan de ander niet veranderen, wat je wel kan is je aanpassen. Geef hem tijd en ruimte, alles komt goed als de liefde er nog is.
    Klopt.

    Vooral toen die belde met zijn pauze en ja, ikbegrijp wel dat die weer terug moet om te werken, maar dan zit je echt midden in zoeen ruzie en dan. HOWWWWW.

    You are my sun..


  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    4.532
    20-05-2007

    Citaat Geplaatst door Sunlight___ Bekijk reactie
    Voor mij zijn jullie gewoon automatische dieren die praten, dus trust me; ik vertel niks rond. Jullie weten niet eens wie ik ben namelijk.
    De engelen die opschrijven wat je rondbazuint weten wel wie je bent.

    Ik zie het nut niet van een topic waarin een getrouwde vrouw vertelt dat ze ruzie heeft gehad met haar man.

  15. #45
    Tatouzint

    Reacties
    2.469
    31-05-2004

    Citaat Geplaatst door Sunlight___ Bekijk reactie
    Klopt.

    Vooral toen die belde met zijn pauze en ja, ikbegrijp wel dat die weer terug moet om te werken, maar dan zit je echt midden in zoeen ruzie en dan. HOWWWWW.
    Gun hem de tijd om bij zichzelf na te denken, jullie hoeven niet elke minuut van de dag contact. Ga straks naar huis, kook voor hem en ga samen eten, zonder gelijk over die ruzie te hebben. Praat over koetjes en kalfjes, ga iets voor jezelf doen, hij kan misschien gaan sporten en zijn agressie en woede kwijt. Hij meldt het wel als hij het uti wil spreken, zoniet, dan kan je morgen rustig proberen om het een en ander aan te kaarten, zonder gelijk weer in de aanval te schieten.

    De kracht van een vrouw zit em in het weten wanneer je je man tijd en rust moet geven. Mannen zijn nou eenmaal agressiever en praten niet over hun emoties.