1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    910
    07-03-2012

    Jij bent hoogopgeleid maar hij of zij niet?

    Stel jij hebt een universitaire of hbo diploma behaald. Zou jij dan met iemand kunnen trouwen, die alleen een mbo niveau 2/3 diploma heeft?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    327
    23-01-2011

    yup, advies van me begeleidster op me onderzoeksstage.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.957
    15-06-2007

    Citaat Geplaatst door MP123 Bekijk reactie
    Stel jij hebt een universitaire of hbo diploma behaald. Zou jij dan met iemand kunnen trouwen, die alleen een mbo niveau 2/3 diploma heeft?
    Eerlijk gezegd denk ik dat de meeste mannen daar niet zo'n probleem van zullen maken. Voor vrouwen zal het waarschijnlijk wel vaker iets uitmaken.
    Wie zonder zonden is, werpe de eerste steen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    910
    07-03-2012

    Citaat Geplaatst door security Bekijk reactie
    wat een dom topic
    Dat vind jij.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    910
    07-03-2012

    Citaat Geplaatst door myhypothese Bekijk reactie
    Eerlijk gezegd denk ik dat de meeste mannen daar niet zo'n probleem van zullen maken. Voor vrouwen zal het waarschijnlijk wel vaker iets uitmaken.
    Ja daar heb je denk wel gelijk in. Zou het voor jou wat uitmaken?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    500
    10-08-2010

    Jaaaaaaa,, totaaaaaal geen problemen mee




    Als hij maar cute is

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    910
    07-03-2012

    Citaat Geplaatst door KamergezochtRot Bekijk reactie
    yup, advies van me begeleidster op me onderzoeksstage.
    hoe bedoel je?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    910
    07-03-2012

    Citaat Geplaatst door s_maroc Bekijk reactie
    Jaaaaaaa,, totaaaaaal geen problemen mee




    Als hij maar cute is
    Hahaha oke duidelijk

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.590
    31-08-2011

    Geen probleem.
    .
    Citaat Geplaatst door Rohff Bekijk reactie
    Het werkt niet. Het zal ook nooit werken. Wedstrijdje als.. wie appt elkaar als eerst? Zelfs wanneer een vrouw of man fout zit en weten van hunzelf dat ze fout zitten... toch zo'n enorme ego hebben om hun trots bij neer te leggen en toe te geven dat ze hun fout bekennen. Als een man zegt: 'Dit gaat zo niet werken' waarop een vrouw antwoord: 'Als jij dat denkt.' of 'Als jij dat wilt.'

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    106
    24-10-2009

    Citaat Geplaatst door security Bekijk reactie
    wat een dom topic
    Vind ik niet... Een opleidingsniveau zegt wel al iets over een persoon; hoe deze denkt etc. Als het niveau hierin te veel verschilt, kan dit voor spanningen zorgen. Ik kan wedden dat het voor diegene die universiteit heeft gedaan het belangrijk is dat zijn/haar kinderen verder studeren en ambitieus zijn en niet stagneren op het MBO. MBO kandidaat denkt dan, waar maak jij je druk om, ik heb toch ook alleen MBO gedaan.
    Beetje vaag verhaal, maar wat ik bedoel te zeggen, het heeft degelijk wel invloed op het huwelijk. Dat je dat geen probleem vindt, is een ander verhaal.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    327
    23-01-2011

    Citaat Geplaatst door MP123 Bekijk reactie
    hoe bedoel je?
    me begeleidster is zlef universitair opgeleid en getrouwd met een universitair iemand. Je hebt het beide echt druk dat je elkaar alleen in de avonden ziet. Dus ze gaf mij als advies om lekker een slager of icter te trouwen.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    500
    10-08-2010

    Citaat Geplaatst door Elmoslimah Bekijk reactie
    Vind ik niet... Een opleidingsniveau zegt wel al iets over een persoon; hoe deze denkt etc. Als het niveau hierin te veel verschilt, kan dit voor spanningen zorgen. Ik kan wedden dat het voor diegene die universiteit heeft gedaan het belangrijk is dat zijn/haar kinderen verder studeren en ambitieus zijn en niet stagneren op het MBO. MBO kandidaat denkt dan, waar maak jij je druk om, ik heb toch ook alleen MBO gedaan.
    Beetje vaag verhaal, maar wat ik bedoel te zeggen, het heeft degelijk wel invloed op het huwelijk. Dat je dat geen probleem vindt, is een ander verhaal.

    Ik vind van niet, misschien wel positieve invloed. Als je bij elkaar past pas je gewoon bij elkaar. wtf is opleidingsniveau genoeg op het mbo die beter zijn ontwikkeld dan iemand op de uni of hbo. Je moet t gewoon leuk vinden om te stampen en ja sommige hebben daar nix mee.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    910
    07-03-2012

    Citaat Geplaatst door Elmoslimah Bekijk reactie
    Vind ik niet... Een opleidingsniveau zegt wel al iets over een persoon; hoe deze denkt etc. Als het niveau hierin te veel verschilt, kan dit voor spanningen zorgen. Ik kan wedden dat het voor diegene die universiteit heeft gedaan het belangrijk is dat zijn/haar kinderen verder studeren en ambitieus zijn en niet stagneren op het MBO. MBO kandidaat denkt dan, waar maak jij je druk om, ik heb toch ook alleen MBO gedaan.
    Beetje vaag verhaal, maar wat ik bedoel te zeggen, het heeft degelijk wel invloed op het huwelijk. Dat je dat geen probleem vindt, is een ander verhaal.

    Ik vind dat jij wel een goed punt hebt.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    910
    07-03-2012

    Citaat Geplaatst door KamergezochtRot Bekijk reactie
    me begeleidster is zlef universitair opgeleid en getrouwd met een universitair iemand. Je hebt het beide echt druk dat je elkaar alleen in de avonden ziet. Dus ze gaf mij als advies om lekker een slager of icter te trouwen.
    Oke duidelijk

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    4.279
    05-07-2010

    Welke film?
    Life is life.