1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Meiden die alleen op vakantie gaan... WTF?

    Citaat Geplaatst door Oinki
    .

  2. #2
    prrrt.

    Reacties
    1.145
    05-12-2014

    Citaat Geplaatst door sirena_ Bekijk reactie
    Kan gwn, Brazilië, Mexico, Singapore, Tokyo..
    Allemaal aanraders.
    colombia ook , vergeet niet een sateliet telefoon mee te nemen , in geval dat je wordt ontvoerd.

  3. #3

    Reacties
    15
    19-02-2014

    Ik vlieg alleen naar Marokko omdat iedereen 1 dag van te voren gaat

    Maar buiten Marokko naar je familie gaan vind ik persoonlijk een schande
    Eres el amor de mi vida ♡

  4. #4
    Amsterdam 1828

    Reacties
    17
    31-03-2015

    Citaat Geplaatst door sirena_ Bekijk reactie
    Je moet daar natuurlijk niet showen met geld en in de beveiligde gebieden vertoeven. Ben in die regio 2 keer in Venezuela, 2 keer Brazilië, 1 keer Trinidad & Tobago, 2 keer Curacao en 1 keer Suriname geweest. Niets ergs aan..
    Congratsss, nu ben je een goed opgevoede, gemanierde, eervolle, respectvolle en vooral niet te vergeten STOERE zuster fi deen! Je hebt het nu officieel bekend gemaakt. Jij bent DÉ zuster van Marokko.nl

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    517
    14-09-2016

    Citaat Geplaatst door sirena_ Bekijk reactie
    Je moet daar natuurlijk niet showen met geld en in de beveiligde gebieden vertoeven. Ben in die regio 2 keer in Venezuela, 2 keer Brazilië, 1 keer Trinidad & Tobago, 2 keer Curacao en 1 keer Suriname geweest. Niets ergs aan..


    Lijkt me prachtig om al die landen gezien te hebben. Ik zou de hele wereld willen zien

  6. #6
    Amsterdam 1828

    Reacties
    17
    31-03-2015

    Citaat Geplaatst door sirena_ Bekijk reactie
    Wat een haatvolle reactie. Die leg ik naast me neer als je dat niet erg vindt
    Haatvol? Zuster! Waarom zegt u dat? Ik vind het zeer vrouwelijk en eervol wat jij hebt gedaan! Mijn vrouw later moet en nadruk op MOET alle landen hebben bezocht zonder mahram anders huw ik haar niet! Absoluut niet! Ebeden!!

    Er is niets haatvol aan wat ik zeg, ma sha Allah.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    539
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door Oinki Bekijk reactie
    haha hier kan ik echt om lachen.
    mannen die alleen op vakantie gaan WTF

  8. #8
    Amsterdam 1828

    Reacties
    17
    31-03-2015

    Citaat Geplaatst door latifa.tah01 Bekijk reactie
    haha hier kan ik echt om lachen.
    mannen die alleen op vakantie gaan WTF
    Mannen moeten thuis blijven! Voor Maghreb binnen zijn, en een qamis dragen 24/7 alleen voor zijn vrouw mag hij zijn qamis uit trekken en zijn stoutste boxer aan.

    Vrouwen moeten voor geld regelen, voor de familie zorgen en natuurlijk moet ze alleen reizen. Dat volmaakt een vrouw, anders is het geen vrouw.

  9. #9
    Amsterdam 1828

    Reacties
    17
    31-03-2015

    Citaat Geplaatst door sirena_ Bekijk reactie
    Dat mag jij vinden. Jouw mening is slechts een mening en doet mij niet zoveel.
    Zodra jij weet hoe je bepaalde woorden moet gebruiken mag je dat nog eens zeggen.

    Bye feliciaaa!

  10. #10
    Amsterdam 1828

    Reacties
    17
    31-03-2015

    Citaat Geplaatst door sirena_ Bekijk reactie
    Jij weet niet wat een echte vrouw is. Trust me.
    Echt wel! Niet zo gemeen doen!! Jij bent een echte vrouw Jij bezoekt alle landen zonder mahram. Pff ik heb echt zo een vrouw nodig !!!!!

  11. #11
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door sirena_ Bekijk reactie
    Zo'n vrouw zou jij nooit in je leven kunnen bemachtigen.
    Hey BFF

    Samen op reis gaan?

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    9.807
    20-08-2012

    Citaat Geplaatst door sirena_ Bekijk reactie
    Kan gwn, Brazilië, Mexico, Singapore, Tokyo..
    Allemaal aanraders.
    Citaat Geplaatst door sirena_ Bekijk reactie
    Je moet daar natuurlijk niet showen met geld en in de beveiligde gebieden vertoeven. Ben in die regio 2 keer in Venezuela, 2 keer Brazilië, 1 keer Trinidad & Tobago, 2 keer Curacao en 1 keer Suriname geweest. Niets ergs aan..
    Citaat Geplaatst door sirena_ Bekijk reactie
    Ik houd van reizen. Je vindt jezelf wanneer je in contact komt met andere culturen en mentaliteiten. En sommige plaatsen laten je zo klein als een mier voelen. Azië is ook een aanrader, en Australië.. Tahiti is mijn favoriete bestemming.
    Ja heerlijk is dat inderdaad, en met je bikini's showen op stranden want er zijn toch geen Marokkanen, dus dan mag en kan het wel...
    En niet te vergeten the clubs in de avond...

    Enjoy!

  13. #13
    Amsterdam 1828

    Reacties
    17
    31-03-2015

    Citaat Geplaatst door sirena_ Bekijk reactie
    Zo'n vrouw zou jij nooit in je leven kunnen bemachtigen.
    Niet kunnen of niet willen Dat begrijp jij nog niet. Gelukkig zijn wij beide van een ander kaliber.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    9.807
    20-08-2012

    Citaat Geplaatst door latifa.tah01 Bekijk reactie
    haha hier kan ik echt om lachen.
    mannen die alleen op vakantie gaan WTF
    Jammer dat jij de woorden van Allah niet serieus neemt. Ik dacht dat jij beter wist gezien je reacties altijd....

  15. #15
    Amsterdam 1828

    Reacties
    17
    31-03-2015

    Citaat Geplaatst door Boeqelwa Bekijk reactie
    Ja heerlijk is dat inderdaad, en met je bikini's showen op stranden want er zijn toch geen Marokkanen, dus dan mag en kan het wel...
    En niet te vergeten the clubs in de avond...

    Enjoy!
    Wat zeg jij? Schaam je

    Ze gaat naar alle lezingen die ze kan bezoeken, al is het in China zou ze kosten wat het kost haar niqaab recht strijken om het bij te wonen.

    Vind het schandalig wat je zegt!