1. #1

    Reacties
    19.258
    21-02-2006

    Salaheddine onderzoekt hoe goed Marokkanen en Turken elkaar kennen.

    I don`t care if your black, white, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you`re nice to me, all be nice to you, simple as that...

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    28.180
    27-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Die turken zijn leuk

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.811
    17-07-2009

    pickwick thee
    De posts die geplaatst worden op deze gebruikersnaam kunnen persiflerend, satirisch of parodiërend van aard zijn. De poster behoudt zich het recht voor stijlmiddelen te gebruiken die, ondanks dat de intentie daartoe bij de poster ontbreekt, ertoe kunnen leiden dat lezers zich geschokt, beledigd of gekwetst voelen. Poster aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor materiële of immateriële schade ontstaan door geplaatste reacties.

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    28.180
    27-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    hij is echt leuk

  5. #5

    Reacties
    19.258
    21-02-2006

    Citaat Geplaatst door BoraSita Bekijk reactie
    Die turken zijn leuk
    ja he. dat Turks accentje erbij...
    die Turken weten meer over ons dan andersom...

    Citaat Geplaatst door Zouhet Bekijk reactie
    pickwick thee
    hahahaha ik ging ook stuk om dat
    I don`t care if your black, white, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you`re nice to me, all be nice to you, simple as that...

  6. #6

    Reacties
    19.258
    21-02-2006

    hahahaha hoofdstad van Marokko: Nador...

    andere grote steden in Marokko: Nador???? hahahaha

    die Turken kunnen wel Berbers, waauw!
    I don`t care if your black, white, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you`re nice to me, all be nice to you, simple as that...

  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    28.180
    27-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    die poolse jongen of wat het ook is is zo grappig

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    5.811
    17-07-2009

    ja nador de hoofdstad, mli7 mli7, het is wel duidelijk dat de berbers de boel domineren
    De posts die geplaatst worden op deze gebruikersnaam kunnen persiflerend, satirisch of parodiërend van aard zijn. De poster behoudt zich het recht voor stijlmiddelen te gebruiken die, ondanks dat de intentie daartoe bij de poster ontbreekt, ertoe kunnen leiden dat lezers zich geschokt, beledigd of gekwetst voelen. Poster aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor materiële of immateriële schade ontstaan door geplaatste reacties.

  9. #9

    Reacties
    19.258
    21-02-2006

    Citaat Geplaatst door BoraSita Bekijk reactie
    die poolse jongen of wat het ook is is zo grappig
    hahaha volgens mij heeft hij alleen maar Marokkaanse vrienden....Ik dacht eerst dat hij berbers was

    Citaat Geplaatst door Zouhet Bekijk reactie
    ja nador de hoofdstad, mli7 mli7, het is wel duidelijk dat de berbers de boel domineren
    hahahaha...vooral toen Salahedinne vroeg of hij 2 grote steden in Marokko kon noemen, kwam hij met Nador
    I don`t care if your black, white, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you`re nice to me, all be nice to you, simple as that...

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    28.180
    27-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    hij kon voor beide partijen spelen. Turks en mocro

  11. #11
    mijn meisje.

    Reacties
    15.273
    20-04-2004

    turken wisten meer over marokkanen haha.
    Degenen die het meest beproefd worden zijn de profeten en daarna de rest van de mensen afhankelijk van hun goedheid. Een persoon wordt beproefd aan de hand van zijn geloof. Hoe sterker zijn geloof is, des te meer hij beproefd wordt. En hoe zwakker zijn geloof is, des te minder hij beproefd wordt. En het beproeven van een persoon duurt voort en laat hem niet los totdat hij rondloopt en niets van zijn zonden meer met zich meedraagt.”

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    863
    16-03-2010

    Mooie jongen die met dat rode jasje

    Meerdere gebruikers!


  13. #13
    -

    Reacties
    1.610
    25-09-2009



    Deze is echt grappig gwn

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    16.896
    23-05-2008

    Dit zijn wel leuke Turken ja..

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    514
    28-01-2009

    hahhahhahaha ik ga altijd stuk om zijn filmpjes!