1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    7
    07-07-2012

    Goede kapperszaak Rotterdam West die ook kan epileren

    Hallo dames!

    Ik ben op zoek naar een goede kapper in Rotterdam West (het liefst natuurlijk alleen-dames kapsalon zonder mannen), waar je je haar zorgeloos kunt laten doen (knippen, verven). Ook epileren is belangrijk. En de mogelijkheid om afspraak te maken en je vaste kapper te hebben. Alvast hartelijk dank!

    Thuis kapsters zijn ook prima! Maar graag je ervaring delen, wat je hebt gedaan, was je tevreden en hoeveel je daarvoor hebt betaald.

    Ik zal ook mijn ervaringen plaatsen met kappers uit de buurt, wellicht handig voor de andere zoekende dames!
    Kapper Marconi. Dat was mijn eerste ervaring, en gelijk de slechtste. Ik werd geholpen door een jonge Turkse meid (25 jaar of zo). Ik zei heel duidelijk wenkbrauwen niet uitdunnen. Wat krijg ik? Ja, dunne wenkbrauwen! Sterker nog, eentje was dunner dan de andere. Epileren van bovenlip ging ook mis, aan de een kant had ik nog veel haartjes, maar ik had geen zin meer op terug te komen, dus ik moest het zelf doen thuis. Daarnaast heb ik daar ook mijn haar laten knippen (uit voorzorg gewoon puntjes laten knippen). En dat ging ook niet goed! Het is wel een goedkoop salon, maar toch is het geld niet waard. Plus er zitten altijd mannen bij, en ik voel me daar toch niet op mijn gemak.

    Kapper Erdal. Ik ben daar meerdere keren geweest voor epileren en een keer voor knippen. Het irritante aan Erdal is dat je geen afspraak kan maken voor knippen en geen vaste kapster hebt (misschien als jij ze kent, dan gaat het anders). Dus elke keer kreeg ik andere dame en ook andere wenkbrauwen. "Niet uitdunnen" begrijpen zij in deze zaak ook niet. Een dame was heel goed, haar had ik twee keer, maar daarna heb ik haar niet meer gezien. Knippen was verder ok, en als jij je haar wilt opsteken, moet je hier zijn en je haar laten doen door Erdal - hij is echt goed! Verder is er een aparte knipruimte voor dames met hijab beneden, wat heel prettig is voor hijab dragende onder ons. Hier betaal je 8 euro voor epileren (wenkbrauwen + bovenlip) en 15 (?) euro voor knippen, prima prijzen dus. En een grote plus voor aparte knipruimte!

    Maargoed, ik ben nog steeds niet tevreden,en mijn wenkbrauwen werden steeds dunner, dus ik ging naar Hayat. Ik heb veel negatieve berichten gelezen, maar ik dacht ik probeer het gewoon. Ik vond haar wel goed, eindelijk begreep iemand mij dat ik geen dunne wenkbrauwen wil! Zij heeft het netjes gedaan. Maar ik vond haar te duur, 14 euro voor wenkbrauwen en bovenlip als de andere kappers in de buurt 8 euro voor vragen vind ik echt te veel. Voor hijab vriendelijkheid krijgt deze dame wel een min van mij.

    Ik heb ook een rondje gelopen in Rotterdam Noord, dus ook gelijk een update. De Paparazzi is dicht (verbouwing denk ik), de gouden lok zag er zo slecht uit (zo'n afgesleten indruk heeft het gemaakt), dat ik niet eens naar binnen durfde stappen.

    Volgende zaak zal denk ik Class worden. Als er horror verhalen zijn, hoor ik die graag

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.743
    28-12-2011

    In West heb je kapperszaak Melody. De eigenaresse doet de wenkbrauwen, ze is heel populair daar. Heb de mijne daar ook een paar x laten doen en ze doet het echt goed.

    Power to the women


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    7
    07-07-2012

    Citaat Geplaatst door Smiraatje Bekijk reactie
    In West heb je kapperszaak Melody. De eigenaresse doet de wenkbrauwen, ze is heel populair daar. Heb de mijne daar ook een paar x laten doen en ze doet het echt goed.
    Waar zit het precies? Ik heb alleen over Melody in Zuid gehoord.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.743
    28-12-2011

    Citaat Geplaatst door bloemen_meisje Bekijk reactie
    Waar zit het precies? Ik heb alleen over Melody in Zuid gehoord.
    Oh shit, ik bedoel Zuid!

    Power to the women


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    7
    07-07-2012

    geeft niet, maar zuid is echt te ver voor mij (zonde van de tijd). Ik woon in West en ik werk in centrum, dus ik zoek iets tussenin. Maar toch bedankt

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    7
    07-07-2012

    Citaat Geplaatst door fa_riza Bekijk reactie
    kapperszaak A-Vera en dan bij Farrana, zij doet het super goed, ook alles
    Dankjewel! Heb jij zelf ervaringen met beide salons?

    A-vera heb ik al gevonden, die zit inderdaad in de buurt waar ik woon!

    Zelfs google kent Farrana niet . Waar zit het precies?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    7
    07-07-2012

    Dames, hebben jullie ook ervaringen met highlights? Waar kan ik mooie highlights laten zetten in rdam? Ik krijg al grijs haar, maar ik wil niet mijn hele haar verven, en highlights zou een beetje afleiden

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    7
    07-07-2012

    Nog even een up voor deze topic.

    Kapper Erdal heeft mijn wenkbrauwen volledig verpest moest echt janken gisteren. Ik zei niet dun, en ze heeft het ZOOO dun gemaakt, nou nog nooit waren mijn wenkbrauwen zo dun . En bij mij duurt het heel lang, ik schat 8 maanden dat ik weer volle wenkbrauwen krijg. 8 maanden!!!! Erdal zal mij nooit terug zien.

    Kapperszaak Class is tegenwoordig alleen maar voor heren.