1. #2311
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Hihi. Ik wil je wel... nee vandaag niet. Moving on.. Ik wil je wel. ... nee toch niet...

    Het welbekende koud warm spelletje. Works every time! Als je verliefd bent.

  2. #2312
    MVC Lid

    Reacties
    983
    25-01-2009

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Hihi. Ik wil je wel... nee vandaag niet. Moving on.. Ik wil je wel. ... nee toch niet...

    Het welbekende koud warm spelletje. Works every time! Als je verliefd bent.
    Wat een eikel.. heb je hem ontslagen?

  3. #2313
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Yes. Al is t soms nog zo pijnlijk... liefde overwint niet alles. Wederzijds respect is belangrijker. Ach ja een wijze les.

  4. #2314
    MVC Lid

    Reacties
    983
    25-01-2009

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Yes. Al is t soms nog zo pijnlijk... liefde overwint niet alles. Wederzijds respect is belangrijker. Ach ja een wijze les.
    lang geleden of nog Vers van de pers

  5. #2315
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Vers vd pers helaas. Maar maak t goed. Ik tel mn zegeningen hmdl. Heb er veel. Goede gezondheid, liefdevolle mensen in mn leven, leuke baan, mijn haar is Nog dik en gezond en wimpers groeien ook nog. Hihi

    Kan nog leren... en pik dingen snel op...

    Mijn grootste blessing heb beide ouders nog hmdl.

    Enige wat weer meer moet is dien. Ups en downs...

    Liefdesverdriet gaat vanzelf wel over als dien ook meer wordt. Geloof in bescherming van Allah swt. Dus dat contact is zeker met de juiste reden gestopt. Ook salat istighara verricht en echt 2x dromen gehad, waar duidelijk naar voren kwam dat hij t niet zou worden. Subhanallah. Whats youre story

  6. #2316
    MVC Lid

    Reacties
    983
    25-01-2009

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Vers vd pers helaas. Maar maak t goed. Ik tel mn zegeningen hmdl. Heb er veel. Goede gezondheid, liefdevolle mensen in mn leven, leuke baan, mijn haar is Nog dik en gezond en wimpers groeien ook nog. Hihi

    Kan nog leren... en pik dingen snel op...

    Mijn grootste blessing heb beide ouders nog hmdl.

    Enige wat weer meer moet is dien. Ups en downs...

    Liefdesverdriet gaat vanzelf wel over als dien ook meer wordt. Geloof in bescherming van Allah swt. Dus dat contact is zeker met de juiste reden gestopt. Ook salat istighara verricht en echt 2x dromen gehad, waar duidelijk naar voren kwam dat hij t niet zou worden. Subhanallah. Whats youre story
    Als ik je zo lees ben je er al overheen ..in de prullenbak. Mijn story? Dan heb ik 4 bladzijden nodig

  7. #2317
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Haha nee niet overheen

    Echt liefdesverdriet, maar leven gaat door. Even doorbijten en dan is t huilen voorbij...

    Ben benieuwd...

  8. #2318
    MVC Lid

    Reacties
    17
    07-10-2020

    Mannen komen nooit meer echt over hun relatiebreuk heen. In ieder geval niet zoals vrouwen, dat is evident.

  9. #2319
    MVC Lid

    Reacties
    17
    18-06-2011

    Citaat Geplaatst door Tenet Bekijk reactie
    Mannen komen nooit meer echt over hun relatiebreuk heen. In ieder geval niet zoals vrouwen, dat is evident.
    En stel hij houd van haar en was verliefd je was zn eerste liefde. ( trouwplanne. En hij zet uiteindelijk een punt door teveel aan een stuk door ruzies om kleine dingen.. hoe zit dat dan?

  10. #2320
    MVC Lid

    Reacties
    17
    18-06-2011

    Is er dan nog een mogelijke come back
    Van zyn kant

  11. #2321
    MVC Lid

    Reacties
    17
    07-10-2020

    Citaat Geplaatst door Maghrebia.- Bekijk reactie
    Is er dan nog een mogelijke come back
    Van zyn kant
    Ik ben geen orakel

  12. #2322
    MVC Lid

    Reacties
    17
    18-06-2011

    Nee goh een orakel is niemand. Maar een medelevende reactie zou wel op zn plek zijn geweest.

  13. #2323
    MVC Lid

    Reacties
    56
    08-06-2009

    Dat Van De slechTe Dromen na salaat alistighara klopt niet. Na salat moet je het doorzetten en als het een goede keuze is gaat alles makkelijk en als het niet goed is dan merk je dat alles moeilijker gaat.

  14. #2324
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Ah oki. Heb t aan de imam gevraagd. Maar wellicht dat jij een andere informatiebron hebt.

  15. #2325
    MVC Lid

    Reacties
    56
    08-06-2009

    Ik heb het van een shaykh. Die staat wel hoger aangeschreven dan de lokale imam.