1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    555
    22-10-2009

    Citaat Geplaatst door Monarch Bekijk reactie
    En dat raakte je? Zo eeej, moest vast pijnlijk zijn geweest voor je.
    Hahah, als hij serieus met dat meid wou zijn, dan zou hij inderdaad zijn geraakt ja

  2. #32
    my love

    Reacties
    40
    17-10-2012

    Heb er zeker van geleerd, Hamdoulilah.

  3. #33
    -CaSa_MaRaKkEcH-

    Reacties
    306
    12-01-2013

    Citaat Geplaatst door Schatteboutje Bekijk reactie
    Mij ineens ontzettend erg en opvallend negeren. Ik heb hem nooit echt laten blijken of verteld dat ik gek op 'm ben, maar op de een of andere manier had hij het door en hij wou dat dus blijkbaar niet. Dus heeft hij deze boodschap over laten brengen dat hij niets met me wilt, door mij erg te negeren, terwijl we normaal altijd leuk praatten, wanneer we elkaar tegenkwamen. Door deze boodschap werd alles voor me duidelijk, duidelijk over hoe hij over mij dacht... want heb dat nooit echt geweten.

    Ik heb diezelfde nacht niet eens meer geslapen, want ben zeker al meer dan 4 jaar verliefd op hem. Mijn vlammetje voor hem brandde meer dan 4 jaar heftig voor hem. Alleen heb ik dat nooit durven zeggen en ook niet tegen iemand anders, maar toch zag hij het wel aan me. Sindsdien heb ik mezelf voorgenomen om hier een punt achter te zetten, omdat ik nu zeker weet dat hij me niet wilt.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    555
    22-10-2009

    Citaat Geplaatst door moker-joker Bekijk reactie
    ik dacht eindelijk heb ik een oprechte zuster gevonden waar ik mee kan trouwen, en jah hoor,
    Je mag zoeken waar je wilt je gaat ze niet vinden, net zo goed een Nederlandse meisje nemen en laten praktiseren

  5. #35
    my love

    Reacties
    40
    17-10-2012

    Citaat Geplaatst door moker-joker Bekijk reactie
    Helemaal gelijk, bro. Liever een blonde Chantal die bewust gekozen heeft voor de Islam, dan een schijnheilige hoererende hoofddoek Samira die de Islamitische maatschappij een zwarte naam geeft

    Er zijn er genoeg die de Islamitische maatschappij niet zwart maken. maar die vallen niet op. want meestal gaat de asndacht van jongens uit naar degenen die erg opvallen. terwijl er genoeg goede meiden zijn.

  6. #36
    *his wife -

    Reacties
    1.227
    05-11-2012

    Van iemand gehoord dat hij al getrouwd was toen we ff uit elkaar waren. Zo een steken in me hart had ik nooit gevoeld.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    555
    22-10-2009

    Citaat Geplaatst door moker-joker Bekijk reactie
    Helemaal gelijk, bro. Liever een blonde Chantal die bewust gekozen heeft voor de Islam, dan een schijnheilige hoererende hoofddoek Samira die de Islamitische maatschappij een zwarte naam geeft
    Hoofddoek moet je niet eens over beginnen die hoeren hebben de top 3 bereikt van Brazzers

    Van de week een hoofddoek gespot met neger de eerste dat ik het zag
    Hoor vaak van jongens die dat is echt irritant, maar wollah op het moment dat ik haar zag begon mijn bloed te stollen.
    Had die neiging gewoon om haar daar uit te trekken, wat een ke7baa

  8. #38
    my love

    Reacties
    40
    17-10-2012

    Citaat Geplaatst door moker-joker Bekijk reactie
    zal wel. die zijn wel extreem schaars op 1 hand te tellen.
    ik val juist op rustige typs die praktiseren, die aandacht makeup wijven met doekjes op kijk ik niet eens aan,
    ah oke, ga niet op zoek, laat t op je afkomen.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    555
    22-10-2009

    Citaat Geplaatst door Tiesje. Bekijk reactie
    Er zijn er genoeg die de Islamitische maatschappij niet zwart maken. maar die vallen niet op. want meestal gaat de asndacht van jongens uit naar degenen die erg opvallen. terwijl er genoeg goede meiden zijn.
    Genoeg goede meiden? er zijn meer afgelikte boterhammen dan verse boterhammen,
    Hoe kom jij uberhaupt op het idee dat er genoeg goede meiden?
    Meid 8 op de 10 hoofddoekjes laten jou denken dat ze gelovige zijn en goed zijn etc...

    Maar achterom zijn het hoeren van hoeren het is niet eens te beschrijven met woorden
    Ze zijn zwaar op hun hoofd gevallen en denken werkelijk dat wij jongens achterlijke zijn en hun nemen als vrouw.

    Ben je helemaal gek geworden ofzo
    Kijk hoe ze erbij lopen met hoofddoek om nog wel, deze wereld is bijna afgelopen
    Het wordt alleen maar gekker

  10. #40
    my love

    Reacties
    40
    17-10-2012

    Citaat Geplaatst door Rebel849 Bekijk reactie
    Genoeg goede meiden? er zijn meer afgelikte boterhammen dan verse boterhammen,
    Hoe kom jij uberhaupt op het idee dat er genoeg goede meiden?
    Meid 8 op de 10 hoofddoekjes laten jou denken dat ze gelovige zijn en goed zijn etc...

    Maar achterom zijn het hoeren van hoeren het is niet eens te beschrijven met woorden
    Ze zijn zwaar op hun hoofd gevallen en denken werkelijk dat wij jongens achterlijke zijn en hun nemen als vrouw.

    Ben je helemaal gek geworden ofzo
    Kijk hoe ze erbij lopen met hoofddoek om nog wel, deze wereld is bijna afgelopen
    Het wordt alleen maar gekker

    Ja ik zie ze ook hoor. Meiden waar ik gewoon van walg. Heb er ooit een aangesproken op straat, vond echt niet kunnen wat ze deed, en zij vond maar dat ik me er niet mee moest bemoeien en t haar leven is. Maar ik ken veel praktiserende dames. MashaAllah, allemaal ook nog jong en zo goed bezig met het geloof. Goede kleding, doen geen gekke dingen.

    Maar je hebt idd wel gelijk, die gekke dames die zijn in een meerderheid. Astagfirrulah, Moge Allah Swt hun op t goede pad brengen. Niet om aan te zien. Maar nogmaals, niet iedereen is zo

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    555
    22-10-2009

    Citaat Geplaatst door Tiesje. Bekijk reactie
    Ja ik zie ze ook hoor. Meiden waar ik gewoon van walg. Heb er ooit een aangesproken op straat, vond echt niet kunnen wat ze deed, en zij vond maar dat ik me er niet mee moest bemoeien en t haar leven is. Maar ik ken veel praktiserende dames. MashaAllah, allemaal ook nog jong en zo goed bezig met het geloof. Goede kleding, doen geen gekke dingen.

    Maar je hebt idd wel gelijk, die gekke dames die zijn in een meerderheid. Astagfirrulah, Moge Allah Swt hun op t goede pad brengen. Niet om aan te zien. Maar nogmaals, niet iedereen is zo
    Hun aanspreken heeft geen zin, als hun ouders er niks aan kunnen doen dan kan jij het al helemaal niet, wil je de **** uithangen ga je gang kan me letterlijk geen reet schelen haal ten minste die hoofddoek af, dat heeft niks met jou te maken maar met het geloof je maakt onze geloof ook zwart.

    Maar je hebt gelijk gelukkig is niet iedereen zo misschien ben jij wel slecht of misschien wel goed ik kan niet oordelen als ik die persoon niet ken, maar meestal is het te zien aan hun kledingstyle
    Dat zegt gelijk alles

  12. #42
    my love

    Reacties
    40
    17-10-2012

    Citaat Geplaatst door Rebel849 Bekijk reactie
    Hun aanspreken heeft geen zin, als hun ouders er niks aan kunnen doen dan kan jij het al helemaal niet, wil je de **** uithangen ga je gang kan me letterlijk geen reet schelen haal ten minste die hoofddoek af, dat heeft niks met jou te maken maar met het geloof je maakt onze geloof ook zwart.

    Maar je hebt gelijk gelukkig is niet iedereen zo misschien ben jij wel slecht of misschien wel goed ik kan niet oordelen als ik die persoon niet ken, maar meestal is het te zien aan hun kledingstyle
    Dat zegt gelijk alles
    Dat klopt. Meestal zegt kledingstijl wel wat over hoe jij bent.

  13. #43
    Foolish.

    Reacties
    13.619
    14-09-2010

    Citaat Geplaatst door Rebel849 Bekijk reactie
    Genoeg goede meiden? er zijn meer afgelikte boterhammen dan verse boterhammen,
    Hoe kom jij uberhaupt op het idee dat er genoeg goede meiden?
    Meid 8 op de 10 hoofddoekjes laten jou denken dat ze gelovige zijn en goed zijn etc...

    Maar achterom zijn het hoeren van hoeren het is niet eens te beschrijven met woorden
    Ze zijn zwaar op hun hoofd gevallen en denken werkelijk dat wij jongens achterlijke zijn en hun nemen als vrouw.

    Ben je helemaal gek geworden ofzo
    Kijk hoe ze erbij lopen met hoofddoek om nog wel, deze wereld is bijna afgelopen
    Het wordt alleen maar gekker
    Hoe kom jij op het idee dat 8 op de 10 meiden met een hoofddoek je laten denken dat ze een gelovige zijn?
    Hier klopt echt niets van. Maar toch trouwen zoveel Marokkaanse jongens met ontspoorde meisjes.
    M Till death do us part.

  14. #44
    Foolish.

    Reacties
    13.619
    14-09-2010

    Citaat Geplaatst door Rebel849 Bekijk reactie
    Hun aanspreken heeft geen zin, als hun ouders er niks aan kunnen doen dan kan jij het al helemaal niet, wil je de **** uithangen ga je gang kan me letterlijk geen reet schelen haal ten minste die hoofddoek af, dat heeft niks met jou te maken maar met het geloof je maakt onze geloof ook zwart.

    Maar je hebt gelijk gelukkig is niet iedereen zo misschien ben jij wel slecht of misschien wel goed ik kan niet oordelen als ik die persoon niet ken, maar meestal is het te zien aan hun kledingstyle
    Dat zegt gelijk alles
    Dus jij raad meisjes aan hun hoofddoek af te doen, want het heeft toch geen zin? Helemaal gek geworden jij.
    M Till death do us part.

  15. #45
    Foolish.

    Reacties
    13.619
    14-09-2010

    Citaat Geplaatst door Tiesje. Bekijk reactie
    Dat klopt. Meestal zegt kledingstijl wel wat over hoe jij bent.
    Hier ben ik het niet mee eens. Kledingstijl straalt niet uit hoe jij in werkelijkheid bent. Zo zijn er genoeg praktiserende zusters die jou maar vies aankijken en niet eens met je willen praten omdat je volgens hun "niet aan geloof voldoet". Er zijn ook schaarsgeklede dames die abnormaal lief, aardig en oprecht zijn. Dus eigenlijk zijn de rollen een beetje omgedraaid.
    M Till death do us part.