1. #2326
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Ah oki dank voor je antwoord. Ik zal het zeker meenemen. Alle nieuwe info is een win. Dank voor de toelichting!

  2. #2327
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Vers vd pers helaas. Maar maak t goed. Ik tel mn zegeningen hmdl. Heb er veel. Goede gezondheid, liefdevolle mensen in mn leven, leuke baan, mijn haar is Nog dik en gezond en wimpers groeien ook nog. Hihi

    Kan nog leren... en pik dingen snel op...

    Mijn grootste blessing heb beide ouders nog hmdl.

    Enige wat weer meer moet is dien. Ups en downs...

    Liefdesverdriet gaat vanzelf wel over als dien ook meer wordt. Geloof in bescherming van Allah swt. Dus dat contact is zeker met de juiste reden gestopt. Ook salat istighara verricht en echt 2x dromen gehad, waar duidelijk naar voren kwam dat hij t niet zou worden. Subhanallah. Whats youre story
    Het hoeven geen dromen te zijn. Jouw dromen kunnen bijv beïnvloed zijn door jouw nafs, de ervaring met die man en/of shaitaan.

  3. #2328
    MVC Lid

    Reacties
    45
    15-03-2018

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Hihi. Ik wil je wel... nee vandaag niet. Moving on.. Ik wil je wel. ... nee toch niet...

    Het welbekende koud warm spelletje. Works every time! Als je verliefd bent.
    Tnawies heeft hij

  4. #2329
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Mijn kant op niezen...
    A grateful heart is a magnet for miracles

  5. #2330
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Citaat Geplaatst door Khamisa Bekijk reactie
    Tnawies heeft hij
    Ja, daar kom je op de harde wijze achter...

  6. #2331
    MVC Lid

    Reacties
    45
    15-03-2018

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Ja, daar kom je op de harde wijze achter...
    Ik hoop dat je niet te veel tijd aan hem hebt verspild. Zou zonde zijn van je tijd

  7. #2332
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Citaat Geplaatst door Khamisa Bekijk reactie
    Ik hoop dat je niet te veel tijd aan hem hebt verspild. Zou zonde zijn van je tijd
    Ja joh, totaal 2 jaar. Contact ... 1 a 2 weken dan weer 2 tot 2 maanden niet... Hahah herhaling. Je weet wel echt leeg contact met loze beloftes... sprookje gewoon. NOT

  8. #2333
    MVC Lid

    Reacties
    45
    15-03-2018

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Ja joh, totaal 2 jaar. Contact ... 1 a 2 weken dan weer 2 tot 2 maanden niet... Hahah herhaling. Je weet wel echt leeg contact met loze beloftes... sprookje gewoon. NOT
    Te veel tijd verspild zo te lezen. Laat dit een les zijn. Tijd is kostbaar

  9. #2334
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Iedere seconde aan iemand waar geen toekomst in zit is een verspilde seconde. Maar ja dat is mosterd naar de maaltijd

  10. #2335
    MVC Lid

    Reacties
    45
    15-03-2018

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Iedere seconde aan iemand waar geen toekomst in zit is een verspilde seconde. Maar ja dat is mosterd naar de maaltijd
    Was je dan verblind door liefde of naiëf

  11. #2336
    MVC Lid

    Reacties
    1.585
    17-10-2016

    Citaat Geplaatst door Tenet Bekijk reactie
    Mannen komen nooit meer echt over hun relatiebreuk heen. In ieder geval niet zoals vrouwen, dat is evident.
    Helemaal niet man komt er juist heel snel door heen . De Vrouw juist niet , helemaal omdat ze ouder worden.
    pas met het zeggen van Godverdomme.
    Godverdomme is een vloek die je over jezelf uit spreekt letterlijk betekent het god verdoem mij.

  12. #2337
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door miladboy005 Bekijk reactie
    Helemaal niet man komt er juist heel snel door heen . De Vrouw juist niet , helemaal omdat ze ouder worden.
    Dat is helemaal afhankelijk van hoeveel van jezelf (je hart) je aan iemand hebt gegeven. Man of vrouw, vrouw is meestal ja drama gaat helemaal plannen maken en alles valt in duigen maar die mannen zijn er ook je leest het hier ook op mnl die spijt hebben en jaren laten nog aan denken.

    Anyway, ik weet van mezelf dat ik niet zo ben en dat is. Voor mij genoeg .
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  13. #2338
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Citaat Geplaatst door Khamisa Bekijk reactie
    Was je dan verblind door liefde of naiëf
    Haha super verliefd. Verliefdheid maakt blind en geloofde teveel in de oprechtheid van mensen.

    Heb alle leugens van hem gehoord

  14. #2339
    MVC Lid

    Reacties
    1.076
    09-12-2005

    Ik heb spijt en heb iemand wat aangedaan. Helaas wilt ze me nooit meer spreken mensen
    Ik ben bereid om alles voor haar te doen en voor haar te zijn en ben bereid om zelfs met haar te trouwen mesha ze wil me niet
    Wie uit Rotterdam-Zuid komt stuur bericht meshien dat iemand haar ken
    Gebruikers S&F

  15. #2340
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Schatteboutje Bekijk reactie
    Mij ineens ontzettend erg en opvallend negeren. Ik heb hem nooit echt laten blijken of verteld dat ik gek op 'm ben, maar op de een of andere manier had hij het door en hij wou dat dus blijkbaar niet. Dus heeft hij deze boodschap over laten brengen dat hij niets met me wilt, door mij erg te negeren, terwijl we normaal altijd leuk praatten, wanneer we elkaar tegenkwamen. Door deze boodschap werd alles voor me duidelijk, duidelijk over hoe hij over mij dacht... want heb dat nooit echt geweten.

    Ik heb diezelfde nacht niet eens meer geslapen, want ben zeker al meer dan 4 jaar verliefd op hem. Mijn vlammetje voor hem brandde meer dan 4 jaar heftig voor hem. Alleen heb ik dat nooit durven zeggen en ook niet tegen iemand anders, maar toch zag hij het wel aan me. Sindsdien heb ik mezelf voorgenomen om hier een punt achter te zetten, omdat ik nu zeker weet dat hij me niet wilt.
    4jasr op iemand verliefd zijn.... triest geval ben je dan ..... 4jaar van je leven weggegooid voor iemand die niet eens wist dat je verliefd op hem was !!!!!!!! Had hem dat gewoon de eeeste week laten merken dan had je 4 jaar de tijd om op iemand anders verliefd te worden .......



    Heb medelijden met mensnen zoals jiji ...