1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    132
    07-01-2013

    kijk Zo verdien je geld door niets te doen !

    maak de link open heb een printscreen gefixt aangezien foto uploaden niet ging.




    Dit is trouwens in 2 weken gedaan van 3,5 kop naar 15k + met leverage gerealiseerd. Leer handelen in aandelen jongens het is veel beter dan studeren of werken !

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    132
    07-01-2013

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    printers?
    printscreen, typte te snel

  3. #3
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Rothschild Bekijk reactie
    printscreen, typte te snel
    er staat printers geschreven in de link die je plaatst... op de foto

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    132
    07-01-2013

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    er staat printers geschreven in de link die je plaatst... op de foto
    dat is de naam van het paint document

  5. #5
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Rothschild Bekijk reactie
    dat is de naam van het paint document
    Ja maar op de foto zelf.... Er staat printers en daar rechts naast 3650 euro

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.090
    24-02-2012

    hoe begin je er aan als je geen verstand van hebt

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    132
    07-01-2013

    trouwens mensen,

    heb net een producet gevonden met een hefboom Short van 200+

    als de prijs van de onderliggende waarde met maar 80 cent daalt kun je een investering van 1000 euro in 7000 veranderen in 1 dag !

    daalt het 2 dollar dan maak je 15.000 euro op een investering van 1000 euro! of het een dag duurt of 4 dagen of 3 weken maak niet uit, als het maar niet te veel omhoog gaat anders stopt het product met bestaan en ben je alleen je 1000 euro kwijt.

    stel je voor dat je het met een investering doet van 5/10 kop dan kun je tienduizenden tot tonnen maken in een paar dagen !

  8. #8
    Bullshit.

    Reacties
    4.583
    11-02-2012

    In deze tijd zou ik beter niet doen.
    5/6 jaar geleden hebben echt veel mensen veel verdiend

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    132
    07-01-2013

    Citaat Geplaatst door ANSS070 Bekijk reactie
    In deze tijd zou ik beter niet doen.
    5/6 jaar geleden hebben echt veel mensen veel verdiend
    dat is wat ze je willen laten geloven, geloof mij het zijn criminelen die de mensen gewoon bang willen maken.

    de mensen die vorige week SHort gingen op TNT en POST Nl, hebben een vermogen gemaakt in 1 dag of 2 ! als ik zon product met een hefboom had gebruikt met een investering van 10 k dan hoefde ik nooit meer te werken in mijn leven man.

    Natuurlijk is timing, onderzoek en geluk heel belangrijk !

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    6.070
    02-07-2009

    via welke programma handel je?
    de koran & de sunnah volgens het begrip van de salaf as-saalih.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    132
    07-01-2013

    Citaat Geplaatst door Me25 Bekijk reactie
    hoe begin je er aan als je geen verstand van hebt
    begin te lezen en te kijken op youtube naar stocks, leverage, en kijk na de rijke investeerders niet naar die tv poppetjes die zelfs niets weten en zich economen of beursanalisten noemen. dat zijn arme stakkers die liegen op tv.

    na kennis te hebben opgedaan maak je een rekening open bij een broker bank, spaar wat geld en gebruik een deel voor het investeren wat je bereidt bent om te verliezen. voorbeeld je hebt 5000 euro, hou 3000 in je zak en begin met 2000 maar je moet er geen emotionele band mee hebben dat als je wat geld verliest gelijkt gek gaat worden.

    ga short of long met een hoge hefboom effect+ stoploss zodat je geen schulden maakt, het is veel interessanter dan een standaard aandeel kopen zonder zekerheid en je kunt heel veel geld verdienen in een korte tijd of je verliest het heel snel als je geen onderzoek hebt gedaan of op de verkeerde moment instapt

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    132
    07-01-2013

    saxobank/binck

    heel soms mijn huisbank als ik snel wil handelen en geen tijd wil verliezen met het overmaken van geld van bank naar broker account.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.090
    24-02-2012

    Citaat Geplaatst door Rothschild Bekijk reactie
    begin te lezen en te kijken op youtube naar stocks, leverage, en kijk na de rijke investeerders niet naar die tv poppetjes die zelfs niets weten en zich economen of beursanalisten noemen. dat zijn arme stakkers die liegen op tv.

    na kennis te hebben opgedaan maak je een rekening open bij een broker bank, spaar wat geld en gebruik een deel voor het investeren wat je bereidt bent om te verliezen. voorbeeld je hebt 5000 euro, hou 3000 in je zak en begin met 2000 maar je moet er geen emotionele band mee hebben dat als je wat geld verliest gelijkt gek gaat worden.

    ga short of long met een hoge hefboom effect+ stoploss zodat je geen schulden maakt, het is veel interessanter dan een standaard aandeel kopen zonder zekerheid en je kunt heel veel geld verdienen in een korte tijd of je verliest het heel snel als je geen onderzoek hebt gedaan of op de verkeerde moment instapt

    leer mij jij bent broeder dus leer mij

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    6.070
    02-07-2009

    Citaat Geplaatst door Rothschild Bekijk reactie
    saxobank/binck

    heel soms mijn huisbank als ik snel wil handelen en geen tijd wil verliezen met het overmaken van geld van bank naar broker account.
    ik wil ook beginnen met beleggen en ik was er paar weken geleden ff mee bezig met informatie zoeken enzo, maar, begrijp er geen reet van.
    de koran & de sunnah volgens het begrip van de salaf as-saalih.

  15. #15
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door moesje Bekijk reactie
    ik wil ook beginnen met beleggen en ik was er paar weken geleden ff mee bezig met informatie zoeken enzo, maar, begrijp er geen reet van.
    Ik heb een pdf-boek voor je met basis dingen als je em wil krijg je em straks in de avond..

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.