1. #1

    Reacties
    3.507
    05-03-2005

    MVC Premium MVC Premium

    In de gaten gehouden worden?

    Dag dames,

    Wie wordt hier ook in de gaten gehouden door dames die je in real life hebt gekend. Ze weten hoe je hier heet en houden elke reactie van je bij. Ik ben er dus achter gekomen dat er gewoon roddels zijn verspreid. Dit is trouwens al jaren aan de gang! 2 jaar terug opende ik een topic bij trouwpartijen over een dakka. Gelijk hoorde ik via via dat diegene heeft gelezen dat ik waarschijnlijk ga trouwen omdat ik opzoek was naar een dakka . Terwijl ik een dakka zocht voor de bruiloft van mijn zus. Paar maanden terug reageerde ik hier op een topic van een dame die iets vroeg over een wijk in een ander stad en wie daar allemaal woonde en jaaa hoor, krijg ik weer via via te horen of ik naar ***** ga trouwen. Laatst weer met een topic over zalen. Moehiem diegene spreid roddels uit, afgaande wat ze hier leest, zielig wijf! Ik weet dat ze dit ook zal lezen, dus hierbij wil ik zeggen dat je maar heel snel een leven moet gaan zoeken, ik weet dat dat heel moeilijk zal gaan, daar in die boerengat ver van amsterdam vandaan maar houd op met je zielige praktijken. Ik heb jou niet zomaar uit me leven verbannen!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.035
    03-05-2010

    Sommige mensen hebben teveel vrije tijd, thats why.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    178
    27-08-2004



    Dan heeft ze echt geen leven als ze dat allemaal van jou bijhoudt.
    Zielig geval dan eigenlijk

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    220
    15-11-2012

    hahahahahaahha wollah tesieuwred

  5. #5

    Reacties
    3.507
    05-03-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Ja echt zieligheid ten top!! Eerste x dacht ik dat zij mijn reactie toevallig ergens tegenkwam, maar het is overduidelijk dat ze mijn reacties gewoon bij houdt.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.035
    11-10-2012

    Dat heb ik ook...ik ben fotografe (GS4U) en ik reageer ook altijd onder deze naam en dan hoor ik ook allerlei dingen dat ik denk huh..?! Dat hebben collega's in het vak dan weer van m.nl gejat

    Maar ach, wat ik niet kwijt wil zet ik ook niet hier op en wat men met die informatie doet moet men zelf weten. Ik kan mij er niet druk om maken

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.242
    27-02-2005

    Ja ik kreeg ook te horen via via dat het gerucht gaat dat ik Groningen woon, 3 uur rijden van waarik nu woon...
    Levenloze mensen..
    Liberty!

    Een gevangenis heeft niet altijd tralies en een gesloten deur...

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    16.896
    23-05-2008

    Ja ik heb daar ook last van sinds een aantal (voor mij vage kennissen) weten wie ik ben op mnl, triest gewoon.
    Maar iedereen in mijn naaste omgeving weet al sinds 2007 wie ik ben hier en bovendien kun je er niet omheen omdat ik gewoon open ben over veel dingen, nooit problemen mee gehad tot voor kort er domme roddels ter wereld kwamen..

  9. #9

    Reacties
    3.507
    05-03-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Ik snap dat gewoon echt niet! Waarom zijn sommige mgarba zo, altijd letten op anderen. Je zou denken, er is geen contact meer, dus ieder is zijn eigen leven gaan leiden, NOT

  10. #10
    Hamdoulillah.

    Reacties
    17.777
    19-11-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ik weet het wel zeker ja,maar dat maakt mij niet uit hoor.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    16.468
    13-10-2009

    Neem een andere nick ben je gelijk van alle gezeik af.

  12. #12
    Al Hoceima Inou

    Reacties
    2.271
    16-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Idd, sommige zijn zo levenloos.

    Ik heb daarom ook mijn nick veranderd..

    Stupid people!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    233
    26-05-2012

    Citaat Geplaatst door alhoceimaliefje Bekijk reactie
    Ik snap dat gewoon echt niet! Waarom zijn sommige mgarba zo, altijd letten op anderen. Je zou denken, er is geen contact meer, dus ieder is zijn eigen leven gaan leiden, NOT
    Als je het niet leuk vindt moet je hier geen prive-gevoelige informatie kwijt. Wat nog handiger zou zijn, een nieuwe nick.

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    3.551
    04-01-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ik vraag me dus af hoe die mensen dan weten wat je nickname is.

    Soms moet je vergeten wat je voelt en onthouden wat je waard bent.


  15. #15

    Reacties
    3.507
    05-03-2005

    MVC Premium MVC Premium
    @nachtkussen, zoals ik hierboven had aangegeven, dacht ik dat zij een x toevallig een reactie van mij tegenkwam. Ik ben er pas 2 dagen geleden achtergekomen dat ze letterlijk alles bij houdt. Ik heb ook een nieuwe nick aangemaakt Maar moest dit even kwijt, wetend dat ze dit ook gaat lezen.