1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    20
    14-12-2012

    Citaat Geplaatst door Effe_serieus Bekijk reactie
    en jij ben jij het nog steeds of ben je utgespeeld?


    .
    Ik ben het nooit geweest maarja ik ben er zo een uit duizende..
    JA IK KOM JE HALEN!



    kus, themankiller

  2. #32
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    Citaat Geplaatst door themankiller Bekijk reactie
    Ik ben het nooit geweest maarja ik ben er zo een uit duizende..
    de uitzondering die de regel bevestig zeker?
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    4.885
    01-08-2007

    Citaat Geplaatst door Effe_serieus Bekijk reactie
    de ruis die met roken gepaard gaat. meisjes die roken hebben wel meer gedaan dan alleen roken. en ene zuiver hart alleen is niet voldoende. zuiver hart gaat gepaard met zuiver geweten en zuiver handelen en zuiver lichaam.
    Dus? Jouw conclusie: een meisje dat (heeft) (ge)rookt staat gelijk als ... Maak af?

    “If you're not careful, the newspapers will have you hating the people who are being oppressed,
    and loving the people who are doing the oppressing.” - Malcolm X


  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    20
    14-12-2012

    Citaat Geplaatst door Effe_serieus Bekijk reactie
    de uitzondering die de regel bevestig zeker?
    De uitzondering op de regel.. Die zijn zeldzaam en komen vaak in de verleiding maar zijn standvastig.
    JA IK KOM JE HALEN!



    kus, themankiller

  5. #35
    Bijna Lid

    Reacties
    7.354
    24-01-2008

    Citaat Geplaatst door themankiller Bekijk reactie
    Ik ben het nooit geweest maarja ik ben er zo een uit duizende..
    Dit is zo grappig zegt dat er alleen slettebakken Zijn maar zij zelf is heilige maria. Hypocriete wijf gatverr

  6. #36
    Almoravid Córdoba

    Reacties
    6.020
    28-07-2010

    ach wij zijn allang al niet zuiver meer, alleen de engelen en baby's zijn nog zuiver...

    '' I would throw myself in the ranks of the enemy until i would be certain that i would not come out alive''
    Khalid Ibn Waleed R.A


  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    4.885
    01-08-2007

    Citaat Geplaatst door AirbusA380 Bekijk reactie
    of ze lijntjes gesnoven heeft

    ik ben zelf niet perfect, ga dus ook niet de perfectie verwachten. Mensen zijn allemaal jong geweest.
    Het belangrijkste is dat ik het nu perfect kan vinden met mijn vriendin.
    Perfectie is een illusie. Elk mens heeft zwakke en sterke punten. De kunst is om iemand te vinden die om kan gaan met je zwakke punten en het kan aanvullen.

    “If you're not careful, the newspapers will have you hating the people who are being oppressed,
    and loving the people who are doing the oppressing.” - Malcolm X


  8. #38
    Luister dan.

    Reacties
    4.092
    24-09-2007

    Nee zou ik niet willen

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    4.885
    01-08-2007

    Citaat Geplaatst door Spartacuss Bekijk reactie
    ach wij zijn allang al niet zuiver meer, alleen de engelen en baby's zijn nog zuiver...
    En toch zijn we in staat om mensen af te rekenen op wat ze hebben gedaan in het verleden en er conclusies uit te trekken. Baz.

    “If you're not careful, the newspapers will have you hating the people who are being oppressed,
    and loving the people who are doing the oppressing.” - Malcolm X


  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    20
    14-12-2012

    Citaat Geplaatst door amel_16 Bekijk reactie
    Dit is zo grappig zegt dat er alleen slettebakken Zijn maar zij zelf is heilige maria. Hypocriete wijf gatverr
    Iewl amal is een slettebak naam.. Is dat een m.nl naam om mensen te laten denken dat je een slettebak bent of ben je er echt een?
    Dat is pas de vraag waar we eens antwoord op willen hebben.
    JA IK KOM JE HALEN!



    kus, themankiller

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    4.885
    01-08-2007

    Citaat Geplaatst door ArifRules Bekijk reactie
    Nee zou ik niet willen
    De vraag wordt gesteld over de meisjes aan de 'mannen'. Van de mannen wordt verwacht dat het toch al wordt geaccepteerd. Alleen zij kunnen bepalen wat acceptabel is of niet.

    “If you're not careful, the newspapers will have you hating the people who are being oppressed,
    and loving the people who are doing the oppressing.” - Malcolm X


  12. #42
    Almoravid Córdoba

    Reacties
    6.020
    28-07-2010

    Citaat Geplaatst door Boodschappentas Bekijk reactie
    En toch zijn we in staat om mensen af te rekenen op wat ze hebben gedaan in het verleden en er conclusies uit te trekken. Baz.
    dat is nou precies 1 van de dingen die ons niet zuiver maken. maar ongeacht het feit dat het slecht is voor beide vindt ik het toch belangrijker dat een vrouw niet rookt inverband met zwangerschap, niemand zit daar op te wachten..

    '' I would throw myself in the ranks of the enemy until i would be certain that i would not come out alive''
    Khalid Ibn Waleed R.A


  13. #43
    Vicit vim virtus

    Reacties
    19.028
    04-09-2010

    Citaat Geplaatst door Boodschappentas Bekijk reactie
    Perfectie is een illusie. Elk mens heeft zwakke en sterke punten. De kunst is om iemand te vinden die om kan gaan met je zwakke punten en het kan aanvullen.
    Beter kan het niet gezegd worden.
    Citaat Geplaatst door Gerry Adams
    In the past I have defended the right of the IRA to engage in armed struggle. I did so because there was no alternative for those who would not bend the knee, or turn a blind eye to oppression, or for those who wanted a national republic. Now there is an alternative.

  14. #44
    Bijna Lid

    Reacties
    7.354
    24-01-2008

    Citaat Geplaatst door themankiller Bekijk reactie
    Iewl amal is een slettebak naam.. Is dat een m.nl naar om mensen te laten denken dat je een slettebak bent of ben je er echt een?
    Dat is pas de vraag waar we eens antwoord op willen hebben.
    Hahahah amel en slettenbaknaam joh meen je die. Wat jij denkt en alle mnl leden over mij denken boeit mij niks.
    Je kent en zal mij ook nooit kennen en ook nooit weten hoe ik ben. Maar dat zou jou niet moeten boeien denk om je eigen meis..
    Vooral jezelf en de leden laten denken dat jij een van de miljoenen ben dan is het goed

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    3.090
    24-02-2012

    Citaat Geplaatst door Boodschappentas Bekijk reactie
    Trouw dan met een meisje waarvan het volk altijd eerlijk is.
    heb ik soms gevoelige snaar geraakt