1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    552
    29-05-2005

    Ik vind tasnim t mooist ik vind een naam mooi die niet zo vaak voor komt me zoon heeft zo naam samen met 2 andere kids in ze klas zelfde naam wordt geroepen met voornaam en dan eerste letter van achternaam hij vindt t verschrikkelijk

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    59
    27-06-2008

    ik hoorde laatst van de naam Jennet (paradijs) en vind hem erg mooi. Alleen kom ik hem helemaal niet tegen op islamitische namenlijsten....kenty iemand deze naam en weten jullie hoe je hem precies schrijft/uitspreekt? kennen jullie iemand met deze naam?

  3. #18
    GelukkigGetrouwd :-)

    Reacties
    5.298
    21-03-2009

    Citaat Geplaatst door toshiba1 Bekijk reactie
    ik hoorde laatst van de naam Jennet (paradijs) en vind hem erg mooi. Alleen kom ik hem helemaal niet tegen op islamitische namenlijsten....kenty iemand deze naam en weten jullie hoe je hem precies schrijft/uitspreekt? kennen jullie iemand met deze naam?
    die naam word gewoon geaccepteerd hoor..en staat wel op islamitische sites voor meisjesnamen.....alleen moet je navragen voor de schrijfwijze want das niet bij elke consulaat hetzelfde;..

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    552
    29-05-2005

    Volgens mij doet consulaat niet meer aan lijsten ik heb die naam ook gezien op islamitosche site je schrijft het anders weet alleen niet meer hoe als ik t ergens zie plaats ik hwt

  5. #20
    GelukkigGetrouwd :-)

    Reacties
    5.298
    21-03-2009

    Citaat Geplaatst door minamina Bekijk reactie
    Volgens mij doet consulaat niet meer aan lijsten ik heb die naam ook gezien op islamitosche site je schrijft het anders weet alleen niet meer hoe als ik t ergens zie plaats ik hwt
    aan lijsten doen ze niet maar ze durven echt nog moeilijk te doen over bepaalde namen en ook schrijfwijzes...ach ja marokkanen hé...moet me paspoort gaan verlengen, maar zie er zo tegenop zeg...

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    2.281
    04-02-2011

    Noor vind ik prachtig...
    Meisjesnamen zijn echt moeilijk zeker met een mooie betekenis...

    Upp
    Proud mommy!

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    4.568
    15-07-2012

    Citaat Geplaatst door toshiba1 Bekijk reactie
    ik hoorde laatst van de naam Jennet (paradijs) en vind hem erg mooi. Alleen kom ik hem helemaal niet tegen op islamitische namenlijsten....kenty iemand deze naam en weten jullie hoe je hem precies schrijft/uitspreekt? kennen jullie iemand met deze naam?
    Wat ik jammer vind is dat het zo erg lijkt op 'Janet' , een engelse naam dus.
    In het arabisch is er geen t op het einde toch? De schrijfwijze die ik vaak zie is Djannah

  8. #23
    ° ๋• No More

    Reacties
    1.309
    12-05-2004

    Ik vind Jennah mooier staan qua spelling. Waarom een D ervoor? Jamila is toch ook niet Djamila?

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    263
    18-12-2012

    Kawtar is een prachtige naam en de kortste sura
    May Allah grant me the strength to defend islaam till my last breath.

  10. #25
    Bijna Lid

    Reacties
    1.279
    25-04-2012

    yousra!!!!!!!!

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    2.281
    04-02-2011

    Citaat Geplaatst door slagroomsoesje2 Bekijk reactie
    yousra!!!!!!!!
    Dat is overtuigend hihi x
    Proud mommy!

  12. #27
    Bijna Lid

    Reacties
    1.279
    25-04-2012

    Citaat Geplaatst door zijnmadameke Bekijk reactie
    Dat is overtuigend hihi x

    zo heet mn kleine prinsesje, vandaar

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    2.281
    04-02-2011

    Citaat Geplaatst door slagroomsoesje2 Bekijk reactie
    zo heet mn kleine prinsesje, vandaar
    Had al een dik vermoeden haha x mooie naam wolah !
    Proud mommy!

  14. #29
    Chamalia

    Reacties
    3.132
    03-04-2009

    hafsa
    sara
    maryame
    khadija
    maroua
    ameena
    meerdere gebruikers!

  15. #30
    GelukkigGetrouwd :-)

    Reacties
    5.298
    21-03-2009

    Citaat Geplaatst door zwanger2012 Bekijk reactie
    Wat ik jammer vind is dat het zo erg lijkt op 'Janet' , een engelse naam dus.
    In het arabisch is er geen t op het einde toch? De schrijfwijze die ik vaak zie is Djannah
    in het echt arabisch word er t op het einde geschreven net zoals alle andere namen die eindigen op een a, rachida, saida etc...maar het word niet uitgesproken....dus jenna is gwn met a op het einde anders was het ook rachidat, saidat....