1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    305
    12-07-2006

    Citaat Geplaatst door Bouayach_Inoe Bekijk reactie
    Ze zijn om 07:11 vertrokken en het is nu 13:08.. Snappen jullie dat ik bezorgd ben..
    in neem aan dat ze niet direct kunnen bellen zodra ze landen. waarschijnlijk moeten ze nog een simkaartje halen daar? en bltgoed en zowizo met de haast en drukte op het vliegveld zullen ze nog even wachten, dan taxi pakken of praten met wie ze ook komt ophalen enzo

    kalm aan maar : D

  2. #17
    Simpele ziel.

    Reacties
    2.784
    03-05-2010

    Citaat Geplaatst door tetuanMaroc Bekijk reactie
    ooh met een overstap is het al helemaal niks bijzonders joh. echt, je onrust is goed van je echt. Maar er is nog niks om je zorgen om te maken echt
    Ik zit hier echt sinds de ochtend naar die site van Schiphol te kijken

    Lief van je.
    -

  3. #18
    Lief tijgertje.

    Reacties
    77
    08-01-2013

    Citaat Geplaatst door Bouayach_Inoe Bekijk reactie
    Ze gaan richting Marokko, het duurt een paar weken voor ik ze weer in m'n armen sluit
    Ik begreep het verkeerd, maar maak je geen zorgen. Shaytaan fluistert jouw zorgen toe, in sha Allah komt het goed. !

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    305
    12-07-2006

    Citaat Geplaatst door GeakkeSaraah Bekijk reactie
    Ja, jij *wijst hem aan*
    Ikkeuh? *kijkt met een dom/verbaasde blik oohh*

  5. #20
    Simpele ziel.

    Reacties
    2.784
    03-05-2010

    Citaat Geplaatst door Streelbaar_ Bekijk reactie
    Ik begreep het verkeerd, maar maak je geen zorgen. Shaytaan fluistert jouw zorgen toe, in sha Allah komt het goed. !
    Insha'Allah. Dankjewel lief tijgertje
    -

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    305
    12-07-2006

    Citaat Geplaatst door Bouayach_Inoe Bekijk reactie
    Ik zit hier echt sinds de ochtend naar die site van Schiphol te kijken

    Lief van je.
    had ik ook een paar jaar terug, maar toen was het juist dat we in marokko waren en mijn ouders gingen terug na nl met auto. En ik zelf bleef nog een paar weken langer in marokko. Dus ik was op die 3e dag echt aan et kijken naar die tel.. wanneer gaatie nou oveeeerrr

    maar ik maakte me gewoon veel zorgen, daarbij is mijn oma nog veeeeel erger dan mij dus die vroeg me om de 5 min.: "moeten ze nou nie bellen?! Duurt dat zo lang?!" Die maakte me nog gekker

    En ik mij groot houden voor mijn oma "nee joh, dat is normaal" maar ondertussen


    Maar alles kwam goed haha

  7. #22
    Simpele ziel.

    Reacties
    2.784
    03-05-2010

    Citaat Geplaatst door tetuanMaroc Bekijk reactie
    had ik ook een paar jaar terug, maar toen was het juist dat we in marokko waren en mijn ouders gingen terug na nl met auto. En ik zelf bleef nog een paar weken langer in marokko. Dus ik was op die 3e dag echt aan et kijken naar die tel.. wanneer gaatie nou oveeeerrr

    maar ik maakte me gewoon veel zorgen, daarbij is mijn oma nog veeeeel erger dan mij dus die vroeg me om de 5 min.: "moeten ze nou nie bellen?! Duurt dat zo lang?!" Die maakte me nog gekker

    En ik mij groot houden voor mijn oma "nee joh, dat is normaal" maar ondertussen


    Maar alles kwam goed haha
    Ik begrijp je helemaal. Het is vanzelfsprekend dat we ons zorgen moeten maken maar soms ben ik echt overbezorgd.

    En dan heb ik die gedachten van ' Wat als dit gebeurt' 'Wat als dat gebeurt'
    -

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    305
    12-07-2006

    Citaat Geplaatst door Bouayach_Inoe Bekijk reactie
    Ik begrijp je helemaal. Het is vanzelfsprekend dat we ons zorgen moeten maken maar soms ben ik echt overbezorgd.

    En dan heb ik die gedachten van ' Wat als dit gebeurt' 'Wat als dat gebeurt'
    herkenbaar ja.. Dat jaar reed ik de heenweg samen met me pa daarom dus had ik ze in het oog die hele tocht. Op de terugweg dacht ik oef nou rijd hij alleen

    hou ons op de hoogte zo he

  9. #24
    Simpele ziel.

    Reacties
    2.784
    03-05-2010

    Citaat Geplaatst door tetuanMaroc Bekijk reactie
    herkenbaar ja.. Dat jaar reed ik de heenweg samen met me pa daarom dus had ik ze in het oog die hele tocht. Op de terugweg dacht ik oef nou rijd hij alleen

    hou ons op de hoogte zo he
    I feel ya.

    Zal ik zeker doen, ik hoop dat ik dit 'Geland' op het scherm te zien krijg zometeen.
    -

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    305
    12-07-2006

    Op schiphol.nl staan de vluchten van gisteren nog niet eens als geland vermeld
    Als het goed is zijn ze via Tanger gegaan toch

  11. #26
    Lief tijgertje.

    Reacties
    77
    08-01-2013

    Citaat Geplaatst door Bouayach_Inoe Bekijk reactie
    Insha'Allah. Dankjewel lief tijgertje
    Geen dank, simpele ziel! Laat ons weten hé!

  12. #27
    Bijna Lid

    Reacties
    1.656
    20-07-2010

    Allaah y wousloum 3ela Khair

  13. #28
    Bijna Lid

    Reacties
    2.049
    13-03-2012

    al aangekomen?

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    305
    12-07-2006

    Hun vliegtuig zal op papier moeten landen om 13:05 in Nador. Dus nog nadat je deze topic had geopend, dus bezorgdheid toen was helemaal niet nodig Maar moet je dan bij die 13:05 een uur erbij doen ofzo? Dus 14:05 nederlandse tijd?

  15. #30
    Aker3i

    Reacties
    2.262
    16-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Standaard vertraging e bouayach enegh, ze zijn nu aan het genieten van de manderijntjes.
    Nergens om je druk over te maken. ze bellen je zometeen wel