1. #16
    MVC Premium

    Reacties
    6.326
    25-04-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Klik op de volgende link, en bekijk het intervieuw van een orthodoxe Jood
    die zich tot de Islaam bekeerde, samen met zijn vrouw en kinderen.

    http://www.islaam-online.com/videos/yusuf_khattab.ram
    Allah always likes to bring forth victory from a source unknowable to you; so you would know that Allah is the Owner of victory.

  2. #17
    getrouwde muzelman

    Reacties
    13.085
    29-05-2004

    Ja joh is het soms Christijan Albers? Of een andere want ik kan via google niks vinden.

  3. #18
    Soub7anallah

    Reacties
    146
    28-03-2004

    Citaat Geplaatst door Hamza_T
    Ja joh is het soms Christijan Albers? Of een andere want ik kan via google niks vinden.
    Volgens mij iets van Jan Lammers of zo...
    Dwalende jongen/meid, Elke dag staan op de hoek van de straat, denk je nou dat daar het leven om gaat? Vergeet die gouden tand, snelle wagen & mooie meid, HET IS ALLAH, EN ALEEN HEM WAAR JE JE LEVEN VOOR LEIDT......Soubhanalah (citeer dit 100x en je zult 1000 hasanaat krijgen InchaAllah en 1000 zonden worden kwijtgescholden)

  4. #19
    --

    Reacties
    6.686
    09-01-2003

    Citaat Geplaatst door KayJ


    Muslim leaders across America are saluting Will Smith for embracing their religion after completing the Muhammad Ali biopic. Smith was introduced to the religion while learning about the legendary boxer's life - Islam is Ali's religion of choice. Friends close to Smith claim the megastar is now embracing the religion in his own life and is eager to learn more about it. Director of the American Muslim Association of North America, Sofian Zakkout says, "Muhammad Ali is one of the best examples of Muslims in this country. He's been a wonderful spokesperson for the religion and if Will Smith can continue Muhammad Ali's work that would be wonderful." He continues, "Islam is a peaceful religion and if good people such as Muhammad and Will can carry that message then it would be wonderful. It would be a positive message for peaceful Muslims all over the world." Smith appeared at the America: A Tribute To Heroes telethon in September alongside Ali, defending Islam in the wake of the terrorist attacks in New York and Washington.

    bron:

    http://us.imdb.com/news/wenn/2001-11-09
    Dat is een ouwe hoax. Onjuist dus.

    استغفــر الله الــذى لا الـــه الا هـــو الحـــى القيـــوم وأتــــوب الــيه‏


  5. #20
    Offline ..

    Reacties
    4.562
    22-01-2003

    Citaat Geplaatst door RaiseUp
    Dat is een ouwe hoax. Onjuist dus.


    d8 ik al ,


    thx voor het ophelderen !
    In three words I can sum up everything I've learned about life.... It goes on.

  6. #21
    ' Full Time Teasa '

    Reacties
    6.405
    11-12-2004

    Roddelbladen éh de paparazzi moet toch ook z'n brood verdiene éh?
    [fieldset=FlexRelaxComplex]

    Dark Is The Night;
    Hard Is The Fight - Tired Is The Sword -
    Full Of Fear Is The Word - - - Broken Is The Day.

    Nothin' Else ² Say
    Freedom Hard ² Find - Memories Left Behind;
    Troubled Is The Heart - Delayed New' Start - Hurt Is The Soul.

    ' Nothing But A Black Hole. '

    [/fieldset]

  7. #22
    Ben geen 17!!

    Reacties
    1.832
    11-11-2004

    Citaat Geplaatst door 1MMM5
    Klik op de volgende link, en bekijk het intervieuw van een orthodoxe Jood
    die zich tot de Islaam bekeerde, samen met zijn vrouw en kinderen.

    http://www.islaam-online.com/videos/yusuf_khattab.ram
    Maschallah....


    inschallah komen er nog meer bekeerde moslims inschallah!!
    Loving you..

  8. #23
    getrouwde muzelman

    Reacties
    13.085
    29-05-2004

    Wat ik plaatste:

    Ik weet wel dat er een aantal boksers zijn bekeerd waaronder dus Cassius Clay (nu Muhammad Ali), de australische Michael Vivash (nu Abdullah) en ik dacht Mike Tyson en zo'n bokser van K1 en nog andere boksers. En de basketballer Kareem Abdul-Jabbar.
    Ook wat zangers waaronder Cat Stephens (nu Yusuf Islam) en ik hoorde Mark 'return of the mac' Morrison plus de Jazz Muzikant Art Blakey, ook wat rappers waaronder Q-tip, Mos Def, Everlast en Vinnie Paz en de Nederlandse Riza.
    En zo'n ouwe presentatrice van MTV, maar er zijn er vast nog veel meer.
    Is naar dat ik weet allemaal waar.

  9. #24
    Soub7anallah

    Reacties
    146
    28-03-2004

    Citaat Geplaatst door BEZEMHATERR
    een moslim die rapt en films maakt mag ie wel eerst dag tegen die carriere gaan zeggen hoop het voor hem
    net zoals die ene gore surinamer..hoe heet ook al weer...van 'iedereen houdt van doekoe' of zoiets
    Dwalende jongen/meid, Elke dag staan op de hoek van de straat, denk je nou dat daar het leven om gaat? Vergeet die gouden tand, snelle wagen & mooie meid, HET IS ALLAH, EN ALEEN HEM WAAR JE JE LEVEN VOOR LEIDT......Soubhanalah (citeer dit 100x en je zult 1000 hasanaat krijgen InchaAllah en 1000 zonden worden kwijtgescholden)

  10. #25
    getrouwde muzelman

    Reacties
    13.085
    29-05-2004

    Ik weet dat Def Rhymes moslim is en niet echt praktiseert maar om hem nu
    gore surinamer
    te noemen......

  11. #26
    *-*

    Reacties
    4.495
    02-11-2004

    Enn daarom zag ik hem bij de laatste MTV movie Awards in de VS, toen hij al lang klaar was met de film over Mohammed Ali.

    Dat van Armstrong is ook nonsens. Hij heeft wel de adhaan op de maan gehoord, want toen ie terug keerde op Aarde hoorde hij ergens de Adhaan in een arabisch land en herkende het.

    Maar hij is nooit bekeerd.

    Ik snap ook niet waarom sommigen erop kicken als een celebrity zich bekeert

    Tuurlijk is het mooi en prachtig, maar er zijn miljoenen die zich bekeren en dat zijn simpele burgers. Ik zag een keer een docu over bekeerde amerikanen in Texas, waar het de snelst groeiende godsdienst is. Tbarkallah 3liehoem. Laten we niet eens zo ver gaan. De vele bekeerde Nederlandse atheïsten, joden en christenen in NL! Dat is toch mooi genoeg om te zien.

    wa3aleikoum salaam
    In every game and con there's always an opponent, and there's always a victim. The trick is to know when you're the latter, so you can become the former.

  12. #27
    Jongetje van God.

    Reacties
    487
    17-07-2003

    vergeef me mijn domheid wat is de adhan
    Heb uw naaste lief als uzelve.
    Heb uw vijand lief, keert de andere wang toe.
    Oordeelt nooit, want gij word geoordeelt naar de maat waarmede gij oordeelt.

  13. #28
    *-*

    Reacties
    4.495
    02-11-2004

    Citaat Geplaatst door Esau
    vergeef me mijn domheid wat is de adhan
    De oproep tot het gebed in het Arabisch.

    Domme vraag is het zeker niet!
    Zolang je een vraag stelt met alle oprechtheid is ie nooit dom

    In every game and con there's always an opponent, and there's always a victim. The trick is to know when you're the latter, so you can become the former.

  14. #29
    getrouwde muzelman

    Reacties
    13.085
    29-05-2004

    Nee het is zelfs zo dat Neil Armstrong de Adhaan hoorde en zei :''Sounds Spacey.''

  15. #30
    *-*

    Reacties
    4.495
    02-11-2004

    Citaat Geplaatst door Hamza_T
    Nee het is zelfs zo dat Neil Armstrong de Adhaan hoorde en zei :''Sounds Spacey.''
    Jah, maar hij wist niet dat het de adhaan was. Pas totdat ie op aarde teruggekeerd was, herkende hij het. Nietwaar?
    In every game and con there's always an opponent, and there's always a victim. The trick is to know when you're the latter, so you can become the former.