1. #16
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door Experience Bekijk reactie
    Laptop(met internet), chocolade en sinaasappelsap.
    wifi op een onbewoond eiland? sap chocolade, raakt ook op, jullie zijn niet zo slim

  2. #17
    03-05-2013

    Reacties
    11.539
    12-05-2012

    Citaat Geplaatst door Inaya26 Bekijk reactie

    Ow ja nu weetik wel wat haha ontharingsstrips haha wil niet dat ik overal een oerwoud krijg....
    Je bent alleen! Wat boeit die oerwoud nou weer Ik denk dat als ej maar 3 dingen mee kunt nemen je dan dingen meeneemt die je helpen te overleven, hoe je eruit ziet is dan je laatste zorg

    Citaat Geplaatst door watedoen Bekijk reactie
    Ya 3ala fantasie kannibalen, je kijkt te veel films schat.

    lucifers heb je niets, aan die raken op een gegeven moment op, gewoon zelf vuurtje maken, met stokjes
    Ja, daarom gaat Nonchalace leren vuur te maken met stenen ik kan dat niet, vet vaak geprobeerd, ik snap er gewoon niets van

    Ja kannibalen leven in dat soort gebieden
    22-4-2013 - Bladi.

    Don't grow up! It's a trap!


  3. #18
    <3

    Reacties
    30.738
    26-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    - Brownies
    - Iemand voor gezelschap
    - Lucifers




    The only person you should try to be better than is the person you were yesterday


  4. #19
    03-05-2013

    Reacties
    11.539
    12-05-2012

    Citaat Geplaatst door Woestijnroos Bekijk reactie
    Internet, laptop en creditcard. Ik ga er van uit dat er rondom het eiland wel bewoonde eilanden zijn, die spullen kunnen langsbrengen.


    Hoe ga je jouw laptop dan opladen?
    22-4-2013 - Bladi.

    Don't grow up! It's a trap!


  5. #20
    Leuke Meid

    Reacties
    89
    04-04-2008

    Citaat Geplaatst door Jules Bekijk reactie
    Je bent alleen! Wat boeit die oerwoud nou weer Ik denk dat als ej maar 3 dingen mee kunt nemen je dan dingen meeneemt die je helpen te overleven, hoe je eruit ziet is dan je laatste zorg



    Ja, daarom gaat Nonchalace leren vuur te maken met stenen ik kan dat niet, vet vaak geprobeerd, ik snap er gewoon niets van

    Ja kannibalen leven in dat soort gebieden
    Ja dat is ook weer waar

    Niets van wat ons overkomt is slecht voor ons als we weten hoe we er de vruchten van moeten plukken en er lering uit kunnen trekken!


  6. #21
    03-05-2013

    Reacties
    11.539
    12-05-2012

    Ipv het pakje kaarten kunnen we beter een man meenemen Nonchalance, dan kunnen wij lekker in de zon bruin bakken en hij kan dan jagen en al die stoere mannen dingen doen. Hutjes bouwen in hoge bomen etc. Ja, dat is een beter idee.
    22-4-2013 - Bladi.

    Don't grow up! It's a trap!


  7. #22
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door Jules Bekijk reactie
    Je bent alleen! Wat boeit die oerwoud nou weer Ik denk dat als ej maar 3 dingen mee kunt nemen je dan dingen meeneemt die je helpen te overleven, hoe je eruit ziet is dan je laatste zorg



    Ja, daarom gaat Nonchalace leren vuur te maken met stenen ik kan dat niet, vet vaak geprobeerd, ik snap er gewoon niets van

    Ja kannibalen leven in dat soort gebieden
    hhaha gek


    Ik neem mijn koran mee, misschien dat doordat er geen afleiding is daar, dat ik dan eindelijk mijn doel behaal
    Zowiezo een mes, altijd handig en een survivalboekje, met alle handige tips.

  8. #23
    03-05-2013

    Reacties
    11.539
    12-05-2012

    Citaat Geplaatst door Inaya26 Bekijk reactie
    Ja dat is ook weer waar
    Als je een scherp mes meeneemt dan kun je daar vissen mee opensnijden, je kunt als hij heeel scherp is ondertussen je lichaamshaar ermee verwijderen, mango's schillen etc
    22-4-2013 - Bladi.

    Don't grow up! It's a trap!


  9. #24
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door Woestijnroos Bekijk reactie
    Internet, laptop en creditcard. Ik ga er van uit dat er rondom het eiland wel bewoonde eilanden zijn, die spullen kunnen langsbrengen.
    eyema creditcard, die heb ik niet eens in de bewoondewereld

  10. #25
    03-05-2013

    Reacties
    11.539
    12-05-2012

    Citaat Geplaatst door Woestijnroos Bekijk reactie
    Met zonne-energie natuurlijk. Die zijn vast wel te koop
    Hmmm...het is niet zo'n slecht idee als je daadwerkelijk internet hebt en de omliggende eilanden ook daadwerkelijk daar bezorgen MAAR wát als je geen saldo meer hebt op je CC?

    Citaat Geplaatst door watedoen Bekijk reactie
    hhaha gek


    Ik neem mijn koran mee, misschien dat doordat er geen afleiding is daar, dat ik dan eindelijk mijn doel behaal
    Zowiezo een mes, altijd handig en een survivalboekje, met alle handige tips.
    Hahaha een survivalboekje en als je het koud krijgt dan in de avond?

    Weet je schat, 3 dingen zijn gewoon te weinig hoor!
    22-4-2013 - Bladi.

    Don't grow up! It's a trap!


  11. #26
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door Jules Bekijk reactie
    Hmmm...het is niet zo'n slecht idee als je daadwerkelijk internet hebt en de omliggende eilanden ook daadwerkelijk daar bezorgen MAAR wát als je geen saldo meer hebt op je CC?



    Hahaha een survivalboekje en als je het koud krijgt dan in de avond?

    Weet je schat, 3 dingen zijn gewoon te weinig hoor!
    Ja, zo'n boekje is handig
    Als ik het koud krijg, dan gebruik ik de natuur om me heen.Bladeren taken enz.

    mgarba altijd, ze willen altijd meer en meer, yellah 4 dingen dan

  12. #27
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door Sasylia Bekijk reactie
    - Brownies
    - Iemand voor gezelschap
    - Lucifers
    Als je lucifers nou nat worden op raken, wat ga je dan doen? Brownies typisch vrouwen, denken alleen met hun e3edies.

  13. #28
    Leuke Meid

    Reacties
    89
    04-04-2008

    Mijn broertje zijn antwoord was koran, kompas en gebeds tapijt

    En ik met mijn ontharingsstrips

    Niets van wat ons overkomt is slecht voor ons als we weten hoe we er de vruchten van moeten plukken en er lering uit kunnen trekken!


  14. #29
    03-05-2013

    Reacties
    11.539
    12-05-2012

    Citaat Geplaatst door watedoen Bekijk reactie
    Ja, zo'n boekje is handig
    Als ik het koud krijg, dan gebruik ik de natuur om me heen.Bladeren taken enz.

    mgarba altijd, ze willen altijd meer en meer, yellah 4 dingen dan
    Ik heb trouwens ook een plastic hoes nodig voor op mijn deken als het gaat regenen, ik neem zo'n Marokkaanse deken mee...je weet wel, die dingen met tijgers of pauwen op afgebeeld, die zijn zo zacht en warm en omdat er zo'n enorm dier op staat schrikt het ook weer af Jules moet wel goed en lekker slapen...het 4de ding is dan een hoofdkussen
    22-4-2013 - Bladi.

    Don't grow up! It's a trap!


  15. #30
    MVC Premium

    Reacties
    28.180
    27-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Ik denk een fohn