1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    8
    22-12-2012

    ' Alles viel tegen totdat hij in m'n leven kwam ..

    Heedames ,
    Ik & m'n vriendin marmitanul3O willen een verhaal beginnen.
    Na veel verhalen te hebbe gelezen & inspiratie te hebben opgebracht wouden wij het ook proberen,
    ik hoop dat jullie 't een leuk verhaal zullen vinden & tipss zijn altijd welkom !
    Gelieve geen opmerkingen die nergens opslaan ..
    Want voor ons is het ook de eerste x als er iets niets goed is ofzo horen we het graag !

    Dikkekus , UtrechtseJeblia '& Marmitanul3O
    Ik schrijf alvast een kort stukje & als jullie het wat vinden zet ik het eerste vervolgje erop.

    ---



    Daar zat ik dan bij het bed na een dode lijk te kijken !
    kan het nog steeds nie geloven waarom ZIJ waarom moet allah weer iemand van me ontnemen ..
    ben ik dan zo'n slecht mens? elke dag pijn lijden niemand wilt dat of kan dat aan.
    Eerst m'n vader '& nu mijn moeder , de dierbaarste persoon in me leven de vrouw die me op deze aarde heeft gebracht verlaat het nu zelf..
    De tranen namen hun weg naar beneden , een luid gesnik haalde me uit m'n gedachte ik had niet in de gaten dat anouar ondertussen al naast me zat hij huilde .. ik heb m'n broer nog nooit zo gebroken gezien !
    &Ik? ik ben het nu inmiddels allemaal al gewent geraakt , van dag tot dag heb ik alleen maar pijn geleden toen ik eindelijk dacht dat het voorbij was ! gebeurt er dit ; mijn moeder overleden aan een hartstilstand ...
    Wat moet ik nu doen? Waar moet ik heen? het leven is echt oneerlijk !
    Maarjah het is zoals het is , al gaan we dagen/weken/maanden/jaren huilen ze komt niet meer terug , we moeten een nieuwe start maken helaas zonder haar zonder geen van beide we moeten voorons zelf leren te zorgen!
    inshallah hebbe ze een mooie plekje in 't paradijs.

    Owja , ik ben trouwens Liyanah van 17 jaar oud , heb een broer van 19 hij heet Anouar.
    Wehebben een goeie band samen we vertellen elkaar alles & voor alles voormekaar klaar ik hou van hem , hij is net een beste vriend van me ..
    Verder had ik 2 prachtige, mooie , lieve ouders ma die ben ik helaas verloren !
    mijn vader aan een auto ongeluk opweg naar marokko &' mijn moeder vandaag aan een hartstilstand Allah'ierhammhoum.


    Nou dames dit was 't dan , laat ons horen wat jullie er van vinden ..
    '& Of we verder moeten gaan ..

    Na een paar upps krijgen julie het eerste vervolgje dames '& eventueel heren als die meelezen!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    8
    22-12-2012

    Personen ;;

    Hoofdpersoon; Liyanah (17)
    Broer; Anouar (19)
    Beste vriendin ; Soumaya (17)
    Grootste slet van school & haar groepje ; Dina, Lina, Romaysa, Sara, Hasnae, Asmae (17)
    Beste vriend anouar; Adam (18)
    Vriend anouar; Soufyan (19)
    Jongen van tram; Safouane (19)


    --
    Andere personen komen jullie vanzelf in 't verhaal tegen & Voor de mensen die zich gaan afvragen het is een verzonnenverhaal !

    Dikkekus, UtrechtseJeblia'&Marmitanul3O!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.417
    10-08-2011

    --------------------------------------------------------------------------------

    ______*#####*
    ____*##########*
    __*##############
    __################
    _##################_________**####*
    __##################_____*##########
    __##################___*#############
    ___#################*_###############*
    ____#################################*
    ______###############################
    _______#############################*
    ________*#####♥ Uppppppss ♥############
    __________########################
    ___________*####################*
    ____________*##################
    _____________*###############
    _______________#############
    ________________##########
    ________________*#######*
    _________________######
    __________________####
    __________________###
    __________________##
    __________________#
    Iesiej MIJN Zonneschijntje

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    21
    30-03-2011

    1ste vervolgje komt er straks aan x utrexhtsejeblia & Marmitanul30

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    8
    22-12-2012

    Dankjewel Dames voor jullie Uppss !

    Het 1e vervolgje zetten we er zo op. X UtrechsteJeblia & Marmitanul30

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    8
    22-12-2012

    Liyanah ;

    Daar zat ik dan in marokko , op de begravenis van m'n dierbaarste ze hebben haar naast m'n vader begraven de tranen kwamen de hele tijd ikkonniet stoppen met huilen.
    Samen met m'n tante (de zus van me moeder) liepen we na ons huis in marokko (Tanger) We kregen te horen dat we hier nog een paardaagjes zouden blijven ik vond 't niet erg ik heb nu toch geenzin meer om na school te gaan etc..
    Thuis aangekomen liep k meteen na boven ik pakte m'n kleren uit m'n koffer & ging naar de douche daar liet k de warme stralen over m'n lichaam heen glijden *zucht* het leven is oneerlijk !
    Na een uur te staan douchen ging k omkleden & liep k na beneden daar waar m'n hele familie was ik ging de salon in en ging naast anouar zitten hy sloeg een arm om me heen & zei ; Het komt goed zusje ik ben er altijd voor jou hea dat weet je schat & gaf me een kus op m'n wang ik glimlachte naar hem.

    2 weken later :

    Gisteren zijn we aangekomen in nederland we werden gelijk opgehaald door m'n neef najim en nu , nu zit ik helemaal alleen in de woonkamer het is muistil zonder m'n ouders ook nu anouar weg is om te gaan werken shit , weer die tranen nee liyanah je mag niet huilen !!



    Sorry voor het korte vervolg dames , maar we hebben nu geen inspiratie straks of morgen meer inshallah!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    8
    22-12-2012

    Uiteindelijk stond ik op & begon aan het eten , wat zal ik eens maken? Hmm.. Lasange lang niet gegeten & heb er wel zin in snel pakte ik alle ingredienten & begon er meteen aan na ongeveer een kwartiertje had ik 't in de oven gestopt ik waste & droogde alles netjes af & belde m'n broer om te vragen waar die bleef , hy zei dat hy onderweg is.
    Ik zette de oven aan & dekte de tafel alvast paar minuten later ging de bel k opende de deur en zag mijn broer met zijn beste vriend adam ik groette ze allebei en zei dat 't eten al klaar staat & dat ze meteen aan tafel kunnen ze gingen alvast hun handen wassen & ik deed de lasange op tafel we begonnen aan 't eten..
    Ze vonden het allebei heerlijk ik dankte hun & gaf hun beide een gemeende glimlach toen we klaar waren ruimde k alles op terwijl de heren tv gingen kijken in de salon anouar kwam toen de keuken binnen en zei ; hey engeltje van me engaf me een kus op m'n wang.
    Hey liefste broer van me zei k moet k je helpen schat? Nee lieverd hoeft niet ga maar lekker terug zitten ik maak wel thee voor jullie , weetje 't zeker ? Jaja & k duwde hem de keuken uit hy lachte en ging terug zitten paar minuten later was ik klaar & bracht de thee naar de salon ik legde er lekkere koekjes , nootjes , gebakjes bij & zei tegen de heren dat ik ga douchen ze antwoorde allebei ; isgoedprincesje & dankjewel nog , graaggedaan boys & gaf hun een luchtkusje daarna liep k naar boven. pakte m'n douchspullen & ging douchen na een heerlijke douch kwam ik er uit kleedde ik me aan pakte m'n dagboek & begon er in te schrijven sinds kleinsafaan hou ik een dagboek bij er staat alles in ! Daarna pakte ik de laptop er bij & meldde me even aan op msn of er nog iemand online was k zag dat soumaya online was en ze begon gelijk tegen me te praten ;
    (Msn gesprek)

    ' Soumm♡. : LIYANAAAAAHHHH SCHATJEEEEE!!
    `Liyanah » Mama uit 't oog maar nooit uit 't hart. : Heeeeey zinaaaaa!
    ' Soumm♡. : Hoe gaat 't nu met je ??
    `Liyanah » Mama uit 't oog maar nooit uit 't hart. : Jawel gaat goed hamdoullilah , met jou dan lieverd?
    ' Soumm♡. : Ookgoedschat!
    `Liyanah » Mama uit 't oog maar nooit uit 't hart. : Mooiizo lieverd , ewa wat ben je aan het doen dan..
    ' Soumm♡. : Vervelen ben alleen thuis echt saai jijmop?
    `Liyanah » Mama uit 't oog maar nooit uit 't hart. : Haha heb net het hele huis een beurtje gegeven daarna lekker gekookt voor m'n broer & een vriend van 'm kwam mee eten daarna gedoucht & nu zitten hun beneden lekker gezzelig & ik in me eentje hier
    ' Soumm♡. : Aaah schatje toch ! Zal k je even gezelschap komen brengen?
    `Liyanah » Mama uit 't oog maar nooit uit 't hart. : GRAAAAAAG! , kom gelijk dan bij me slapen neem je logeerspulletjes mee schatje we gaan er een topweekend van maken !
    ' Soumm♡. : Isgoedzina! Ik kom er meteen aan kusxx
    `Liyanah » Mama uit 't oog maar nooit uit 't hart. : Isgoedschat zieje zo , dikkekus!

    *Afgemeld*


    Ik sluitte m'n laptop af & liep naar beneden ging naar de jongens en zei tegen anouar dat soumaya zo bij me komt en hier blijft slapen 't weekend.
    Gezellig zei me broer dan ben je iniedergeval niet meer alleen schat!
    Ikkreeg tranen in m'n ogen ikmiste me moeder zo erg ! M'n broer zagdat en kwam naar me toe hy nam me stevig in zijn arme en fluisterde dat hy altijd voor me klaar zal staan & dattie van me houd ! Ik keek 'm aan & gaf hem een kus ikhouookvanjou annie dat weetje!
    De bel ging ik rende naar de deur en maakte 'm open een vrolijke soumaya besprong my helemaal en knuffelde me dood & gaf me doodveel kusjes m'n broer&adam gingen helemaal kapot van 't lachen ikzelf ook!
    Echt een soumaya weer met d'r gekke actie's ikhouecht vanhaar ze is m'nbeste vriendin ze blijft altijd zichzelf & veranderd nooit voor mensen !
    Nadat ze adam&anouar ook had begroet liepen we naar boven & kletste wat totslot besloten we een film te kyke we kozen voor een horrorfilm & vroegen anouar&adam ook mee om te kyken met z'n 4en op de bank tegen elkaar aangekropen zaten we de film te kijken ik & soumaya schreeuwde de hele huis bij elkaar & adam en anouar lachtte zich helemaal kapot om ons ! Na een gezzelige avond besloten we allemaal te gaan slapen adam bleef ook slapen ..
    Volgende ochtend werden we allemaal laat wakker ik ging naar de douche enwaste m'n gezicht , poetste mijn tanden en ging naar beneden daar begon ik aan 't ontbijt ik legde van alles & nogwat op tafel ik ging ook snel naar de bakkerij hiernaast enhaalde heerlijke warme croisantjes toen k thuis kwam was iedereen al beneden en bedankte mij allemaal met een kus voor 't heerlijke ontbijt daarna wastte ik&soumaya alles af terwijl de heren zich klaarmaakte om naar belgie te gaan dus wij hadden het hele huis voor ons zelf ! En als soumaya&Liyanah alleen in 1 huis zijn nou dan weetje dat het een echte rwina word !


    Nou dames dit is dan het 2e vervolg , Strakjes of morgen inshallah meer!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    21
    30-03-2011

    Niemand .. ?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    23
    17-04-2012

    up up up up up up up up up up up duizendee upssss!!!!!!!!!!!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    8
    22-12-2012

    Shokrane hbiba

    & Verder niemand?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    46
    30-05-2012

    Uupppp schaat leuk vervolg!!
    Ze zeggen wat je geeft is wat je krijgt.
    Ik gaf alleen maar liefde, en kreeg alleen maar spijt...

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    8
    22-12-2012

    Dankjewelschatx

    Lees mijn verhaal ; ' Alles viel tegen tot dat hij in m'n leven kwam ..
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4511972

    [B:[/B]

    - Nieuwe account ; UtrechsteJeblia
    - Oude account ; Tetouania030 < WachtwoordVergeten.


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    8
    22-12-2012

    Het was een gezellige weekend met m'n soumaya , pfoe ik ben kapot myn broer komt zo pas thuis met adam & soumaya heb k net naar huis gebracht morgen weer school !
    Ik heb zo geen zin in die vragen over me moeder etc..
    Maarjah wat moet dat moet.
    Ik werd vandaag vroeg wakker en begon meteen aan het huis het had wel een opknapbeurtje nodig ! Daarna ging ik lekker douchen & deed m'n pyama aan meteen schreef k in m'n dagboek wat ik allemaal had gedaan & ging daarna naar beneden om 't eten klaar te maken ik koos vandaag voor iets simpels spaghetti leek me wel lekker voor een zondag dus kook ik dat ! Toen 't klaar was ging net de bel m'n broer&adam waren aangekomen ik gaf hun allebei een kus & zei dat ze net op tijd waren voor 't eten en dat kwam goed uit aangezien ze dood erge honger hadden na 't eten dankte ze mij & adam ging naar huis , anouar ging douchen & ik ruimde de keuken op ..
    Daarna ging ik naar boven legde m'n spullen klaar voor morgen & na een bladzijde te hebbe gelezen van mijn boek viel ik meteen in slaap ..

    Volgende ochtend ;

    BzzzBzzzBzzz..
    Oef kutwekker ik deed 'm uit liep naar de douche waste me gezicht & poetste me tanden daarna liep ik naar beneden en maakte een ontbijtje wekte rachid & we begonnen aan 't ontbijt haayliefzusje vanme! Zeii rachid & gaf me eenkus , hee schat lekkergeslapen? Jawel lieverd jij? Ja ik ook ! Mooiizo moet ik jezo brengen naar school ? Ja graag schat als je dat wilt heb echtgeen zinin de bus nu ! & mag soumaya ook mee? Ja tuurlijk wrm niet ( nietwetend dat anouar een oogje had op soumaya ) anyway dus ik liep naar boven& kleedde me gauw aan ik deed snel een beetje mascara & lipgloss op ik was niet van de veel makeup anders niet het huis uit NEE ik hield liever van puur natuur maar een beetje kan geen kwaad vond ik zelf altijd ik deed wat mouse in me haar en m'n prachtige krullen kwam al weer te voorschijn. Pakte m'n tas met boeken & stopte er m'n sleutels, lipgloss, blackberry etc in en rende naar benden daar pakte ik m'n uggs en deed ze aan ik riep snel mebroer om te zegge dt ik even langs soumaya ga is goed dan ga ik me alvast klaar maken ik liep de deur uit & klopte aan by soum ze maakte de deur open & ik zag datze al klaar stond ik zei meteen dat me broer ons zou brengen ze zei oh is goed die rode wangetjes klopte niet ma ik liet t er maar bij !
    We gingen snel terug en stapte de auto in na 10 minuutjes waren we aangekomen ik bedankte me broer met een kus & we stapte uit ..
    Gosh daar komen ze al !
    Soumaya ik heb echt geen zin in dit zei ik met tranen in me ogen zezei dat alles goedkomt , en ze stuurde ze allemaal weg ik liep rustig naar mijn klaslokaal jammer dat ik & soumaya nie met elkaar in dezelfde klas zitten maarjah ik nam een plek achterin & zag de vieze blikken van onze slettencrew al myn kant op kijken!
    Ik keek ze scheef aan & pakte mijn boeken toen de meester begon met ; hallo dames & heren , vandaag verwelkomen we liyanah die net terug is van marokko door 't overlijden van dr moeder na dat ene zinnetje kreeg ik meteen tranen in me ogen ik stond op en rende naar de toilet daar barste ik in tranen uit .. Ik kan 't het niet meer ik leunde tegen de muur & zakte naar beneden daar kwam dina al aangelopen , sorry meid van je moeder we wisten het niet & al snel kwam derest vanhaar groepje derbij , Geeftniet & gaf hun een welgemeende glimlach , Yallah kom sta op we missen zo heel wat van de les ik stond op en liep met hun mee ,ik wist niet dat ze zo lief konden zijn ..
    Toen we binnen kwamen keek iedereen mij met medelijden aan DITWILIKNIET!, ik wil nie dat ze medelijden met me krijgen en daardoor met me om gaan !
    Ik wil datze me zien als de liyanah van eerst.
    Tringtringtring ..
    Debel hehe! Pauze heb er echt behoefte aan in de aula ging k by het groepje van soumaya zitten heemop , heeschat komdr gezellig bijzitten , ja sgoed !
    Wat ik niet wist is dat er een jongen in m'n klas is gekomen en die zat vlak voor mij dat heb k nie gehoord omdat voordat de meester zyn zin wou afmaken ik al de klas uit ging rennen ..
    Hy was zo mooooooi , blauw/groen achtig ogen stekeltjes mooi bruin tintje breed!
    Oeff , soumaya tikte me aan want ze merkte dat ik zat te staren naarhem ja? Haha oewh is onze krullebolletje in love? Neeeeeeh hoe komje daarbij? Nou je ogen zegge meer dan genoeg ! Yeahright soum ik heb honger ga eten voor mehalen neeeeee! Ga ma lekker zelf opstaan .. Aub schatje? Ikhouvanje dat weet je toch NEE IS NEE ! Pff oke,dan ga ik zelf wel trut!





    Zo dames dit was 't 3e vervolgje straks of morgen meer inshallah!

    Dikkekus , UtrechsteJeblia & Marmitanul30
    Laatst gewijzigd door UtrechsteJeblia: 27-12-2012 om 19:10 Reden: typfout

    Lees mijn verhaal ; ' Alles viel tegen tot dat hij in m'n leven kwam ..
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4511972

    [B:[/B]

    - Nieuwe account ; UtrechsteJeblia
    - Oude account ; Tetouania030 < WachtwoordVergeten.