1. #121
    Lichtpuntje v geduld

    Reacties
    386
    12-05-2012

    Lieve Rach,

    Inna lillahi wa inna illaihi raji3oen!

    Ik tik dit met tranen in mijn ogen.
    Je kleintje is nu op n veel fijner plekje dan wij, eljanaat.
    Moge Allah swt je geduld schenken voor jou en je mannetje.
    Treur niet, dit is de wil v Allah swt. Hij geeft en Hij neemt.
    Allah m3a Sabirien!

  2. #122
    Nostalgie.

    Reacties
    108
    16-05-2012

    Dit gebeurd allemaal met de wil van allah jouw mannetje is nu op een prachtige plek. Moge allah jou en je man heel veel sbar geven.De dood van iemand is voor diens nabestaanden een moeilijke tijd. vooral als het je eigen zoontje is. Lieve Rach probeer je sterk te houden voor je kleine engel.

    Ienna liellaahie maa agada, wa lahoe maa a’ataa wa koelloe shay’in ‘iendahoe bie adjalin moesammaa faltasbir wal-tah’tasieb.

    Vroegah was geluk en een pak slaag heel gewoon.


  3. #123
    getrouwd geen pms

    Reacties
    5.272
    22-04-2010

    Lieve Rach wat een verschrikkelijk nieuws en wat zal het veel pijn doen. Alle goed bedoelde adviezen wil je niet horen/lezen want waarom nou jij waarom jouw kind. Ik weet ook niet wat te zeggen alleen dat je heel en heel veel sterkte wens. Moge allah de hoeveelheid liefde voor je kind om zetten in Sabr. Want al is dat mooie zieltje heen zal het jouw kindje blijven, jullie kindje. Sterkte lieverd!!!! Insha allah zal je het ooit een plekje kunnen geven!
    Allah jerahmek lieve mama. ik mis je بحبك يا أمي

  4. #124
    Alhamdoelilah Happy

    Reacties
    1.900
    28-01-2005

    Aaah meskiena moge allah swt haar geduld geven en haar bijstaan in deze moeilijke tijden..

  5. #125
    zon

    Reacties
    5.444
    15-04-2008

    Inna Lillahie wa inna ilayhie razie3oen

  6. #126
    MVC Lid

    Reacties
    15.985
    07-09-2009




    Inna lillahi wa inna illaihi raji3oen!
    jeetje meid, wat een verlies, moge allah je kracht geven om dit verlies te verwerken.
    "You don't have to be a man to fight for freedom. All you have to do is to be an intelligent human being."

  7. #127
    MVC Lid

    Reacties
    15.626
    16-01-2010

    Ohhh Rach, wat heeft mij dit geraakt zeg.. SubhanAllaah.. ik krijg gewoon tranen!

    A daughter is just a little girl who grows up to be mom's best friend..

  8. #128
    Halllooooooooooooooo

    Reacties
    1.165
    02-03-2005

    inna lilahi wa inna ilaihi rajioun

    Moge Allah swt jullie geduld schenken met dit enorme verlies, Amien!

  9. #129
    ρяιηѕєѕѕנє

    Reacties
    421
    06-07-2005

    inna li Allahi wa inna ilaayhi razji3oen!

  10. #130
    استرجل

    Reacties
    44.821
    15-08-2009

    MVC Premium MVC Premium


    Inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen..


    SoebhanAllah...Allah swt geeft en neemt..
    Weg

  11. #131

    Reacties
    2.404
    14-05-2009

    Woorden schieten tekort na het lezen van het vreselijk nieuws.. Moge Allaah jullie bijstaan in deze moeilijke periode, ..

    Inna lillahi wa inna illaihi raji3oen.. Ooit zal je weer samen zijn met je zoontje insha'Allaah..
    ©®™

  12. #132
    Faatje&Faatje

    Reacties
    1.095
    31-10-2008

    Inna Lillahi wa inna ilahi raji3oen. Moge Allah je veel sbar geven en je man.
    Je zoontje is nu bij Allah een beter plek kan je niet wensen voor hem.
    Ayaat ul-koersie
    Allahoe la ilaha illahoe, al hayyoel kayyoem la ta’ ghoe-zoe-hoe sinatoen
    wa la nauwm. Lahoema fis-samawati wa ma fil ard. Manzal-lazie yasjfa’oe inda-hoe
    illa bi id-nih. Yaglamoe ma bayna aidi-hiem wa ma ghal-fa-hoem wa la
    yoehi-toena bi sjai-ien min-ilmihi illa bi ma sjaah. Wasia koer-si-yoehoes-sama-watie
    wal ard. Wa la ya’oe-doe-hoe hifzoe-hoema wa hoe-wal aliy-yoel aziem

  13. #133
    MVC Lid

    Reacties
    564
    07-08-2002

    Inna lillahi wa inna ilajhi raji3oen, moge allah swt je veel sabr geven voor dit verlies, veel sterkte!
    Hou je vast aan eerlijkheid, want eerlijkheid leidt je naar goedheid en goedheid leidt je naar het Paradijs...

  14. #134
    In Peace

    Reacties
    3.888
    13-08-2010

    Wat vreselijk om dit te lezen lieve Rach inna lilahi wa inna lilahi raji3oun. Moge Allah swt je versterken met sabr en je verdriet verzachten. Ik las vaak je posts en ik leef erg met je mee. ik kan geen woorden vinden om uit te drukken hoe erg ik dit voor je vind dat je dit moet doormaken. Maar achter alles schuilt een immense Wijsheid van Allah swt en hierachter zal ook een Wijsheid schuilen die wij niet kunnen invullen.
    Weet dat je kindje niet voorbestemd was om te leven op Aarde maar om direct naar Jennat te gaan waar hij op je zal wachten. Laat je goed omringen door familie en neem de tijd en geef ook tijd aan je verdriet.

    Veel veel sterkte hbiba

  15. #135
    MVC Lid

    Reacties
    6.705
    08-12-2012

    Dit zijn een van de verschrikkelijkste dingen die je kan overkomen...ik wens haar en haar familie heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies...
    'MY RELIGION IS SIMPLE, MY RELIGION IS KINDNESS' Dalai Lama

    VERHAAL: NO MATCH...klik
    VERHAAL: DE ONGELOVIGE, DE CHRISTEN EN DE MOSLIMA...klik