MVC Lid

Reacties
    1
    16-01-2013

Ik ging dood.

Swedish

Reacties
    701
    11-08-2011

Hangt ervan af met wie je het doet en of je ontspannen en nat genoeg bent. De meeste mensen hier overdrijven, het valt me wel op dat het voornamelijk bij Marokkaanse meisjes pijn doet; hebben jullie(die "dood"gingen van de pijn en etc) zo een lage pijngrens? Ik vrees voor jullie bevalling, vraag maar alvast een ruggenprik.

Bij mij deed het even veel pijn, is wel vervelend maar even doorzetten en dan is het over. Het is wel belangrijk dat je totaal ontspannen bent en dus niet je spieren aanspant, veel meiden doen dat onbewust omdat ze het zo spannend vinden. De eerste keer is onvergetelijk maar niet het best vind ik.

ice ice baby

Reacties
    695
    06-08-2008

Citaat Geplaatst door FucktheIL Bekijk reactie
    Hangt ervan af met wie je het doet en of je ontspannen en nat genoeg bent. De meeste mensen hier overdrijven, het valt me wel op dat het voornamelijk bij Marokkaanse meisjes pijn doet; hebben jullie(die "dood"gingen van de pijn en etc) zo een lage pijngrens? Ik vrees voor jullie bevalling, vraag maar alvast een ruggenprik.

Bij mij deed het even veel pijn, is wel vervelend maar even doorzetten en dan is het over. Het is wel belangrijk dat je totaal ontspannen bent en dus niet je spieren aanspant, veel meiden doen dat onbewust omdat ze het zo spannend vinden. De eerste keer is onvergetelijk maar niet het best vind ik.
    Mijn pijngrens ligt behoorlijk hoog, maar dat was echt iets wat ik moeilijk kon verdragen. De opening was gewoon te klein om t maar even zo plat mogelijk te zeggen. Excuses voor mijn taalgebruik.
    .

LifeSuxThenYouDie

Reacties
    9.979
    20-05-2003

Citaat Geplaatst door AbdurAlWadud Bekijk reactie
    Een hete kool vasthouden doet ook pijn. Wij moeten bang zijn voor wat na dit leven komt...

Beter trouw je meisje, je kan altijd scheiden als het niet lukt. In een relatie ben je de hele tijd bezig met het verzamelen van een berg met zonden. Maar als je geen moslim bent, dan zal het je niet zo boeien.

Je gaat er al vanuit dat het gaat om iets harams terwijl je weinig uit dit topic kan halen dat dit ter sprake is (ok met mannen erbij discussiëren erbuiten laten dan)

Maar wel knap, een fout die ik bij jou heb ontdekt die reuze meevalt, wil je mijn Internet buddy zijn? Lol
    Ben niet wie je denkt dat ik ben....

LifeSuxThenYouDie

Reacties
    9.979
    20-05-2003

Citaat Geplaatst door AbdurAlWadud Bekijk reactie
    Ik weet dat er meer aan de hand was.

Bedoel je dat ik een foutje hebt gemaakt?

Dat mag. =)

Oh dus je bent je bewust van dat het zeker een haram daad is ook al is het niet beschreven? Dan neem ik mijn woorden terug!
    Ben niet wie je denkt dat ik ben....

MVC Lid

Reacties
    10.547
    01-08-2008

Citaat Geplaatst door farahinlove Bekijk reactie
    Aangezien je wisselende verhalen hoort vraag ik mij dit af.
    De een zegt dat je al vroeg inscheurt door sporten, paard rijden, etc en de ander zegt dat de eerste keer sex pas echt de ontmaagding is.

Ik vraag mij ook af wat je kunt doen om het minder pijnlijk te maken. Ik heb al glijmiddel gekocht zodat het makkelijker gaat. Iemand nog meer tips?
    Je zegt het eigenlijk zelf. Iedereen ervaart het anders. Het scheelt een boel als je niet luistert naar die horrorverhalen en het gewoon over je heen laat komen. Zie het niet als een nare gebeurtenis, maar als een manier om te de liefde tussen jullie nog meer te laten bloeien.

MVC Lid

Reacties
    24
    11-11-2012

Citaat Geplaatst door berberahanjar Bekijk reactie
    zijn jullie ba3da getrouwd?
    Inderdaad. Haha

krullentopper

Reacties
    192
    23-02-2013

volgens mij is het bij iedereen verschillend, maar je komt er vast door heen, anders zou niemand van de vrouwen meer sex hebben
    [IMG][/IMG]

MVC Lid

Reacties
    2
    05-01-2013

En toen je in je dikke reet geneukt was door mannen? deed het toen ook pijn e hoertje? Allemaal kheb trouwens die reageren tfoeeee jn3el taon djemekoum!

MVC Lid

Reacties
    2
    05-01-2013

Citaat Geplaatst door tijgerin. Bekijk reactie
    naah, dat is bij ieder anders. Bij mij deed het nauwelijks pijn. Zorg ervoor dat je ontspannen bent. Dan heb je er geen last van, hihihi.
    **** kahba puta

MVC Lid

Reacties
    80
    10-09-2011

Bij mij deed het ook pijn, maar alleen als ie het erin probeert te doen. Voor de rest is het wel lekker hoor. Vooral als ie erin zit.
    Gelieve geen PM's van rare gasten aub!

MVC Lid

Reacties
    10
    25-02-2013

Dat met het paard rijden kan indd gebeuren,maar als je tijdens het sex hebben geil/nat bent zal je dat minder voelen.glijmiddel is daar ook goed voor

teenvirgo

Reacties
    98
    08-04-2019

Ik denk dat ik maagd blijf.
    AESTHETIC • FORNICATION • VINTAGE • INNUENDO • POLAROIDS • BOHEMIAN RHAPSODY • FEMINISM

MVC Lid

Reacties
    12
    23-02-2014

Is een momente opname, daarna wil je niets liever.

MVC Lid

Reacties
    11
    03-12-2018

Ik heb genoten de eeeste keer ik heb nergens last van gehad ik vond het zelfs heel fijn