1. #106
    Elhamdullillah!

    Reacties
    745
    07-07-2009

    Citaat Geplaatst door Mtiwiewest Bekijk reactie
    is die vest niet te groooot
    nee lekker warm vooral in de winter heerlijk!
    “Vrees Allah waar je ook bent en laat een goede daad een slechte daad opvolgen, zodat deze haar (de slechte daad) uitwist en ga met de mensen om op een goede wijze.”
    Elhamdullillah
    De profeet (vrede en zegeningen zij met hem) heeft gezegd: ''Voor de mensen die van elkaar houden is er geen ander alternatief dan het huwelijk.'' Deze woorden zijn overgeleverd door Ibn 'Abbas (moge Allaah Sub7ana Wata3la tevreden met hem zijn).


  2. #107
    Alhamdullilah

    Reacties
    2.241
    24-02-2008

    Citaat Geplaatst door Mallory Bekijk reactie
    Ik vind het eigenlijk best leuk..
    Zank you!
    Citaat Geplaatst door Moneda Bekijk reactie
    Met welke kleur abaya had je het eerst?
    Ik had 'm eerst gecombineerd met een creme kleurige abaya. Maar dat was een absolute no-go.
    Citaat Geplaatst door Colack Bekijk reactie
    Misschien kun je de afbeelding even in een quote zetten.
    Ik vind het er trouwens heel mooi uit zien mashaa'Allah! Ook gewoon netjes bedekt, lekker warm en toch leuk.

    Mag ik vragen waar je die vest vandaan hebt?
    Haha, tuurlijk doe daar niet moeilijk over. Maar bij de villa!
    Citaat Geplaatst door xStrawberry_ Bekijk reactie
    Ik vind het wel iets hebben..
    Dankje!
    Citaat Geplaatst door maghreb18 Bekijk reactie
    ik vind het ook wel iets hebben alleen di vest valt erg op als het een donkere kleur was oke..
    maar mashAllah je bedekt je heel goed oughty! moge Allah je belonen!
    je kan het ook combineren met colbertjes en jackjes.
    vesten etc.. zoveeel mogelijkheden mashAllah
    Ameen InschaAllah! Insgelijks ook InschaAllah, en dat doe ik ook inderdaad. Thanks voor je tip. =)
    “The reality of manners is that it results from beautiful character. Thus, manners is the manifestations of the integrity and strength in one’s inward personality into action.” Ibn Rajab

  3. #108
    Alhamdullilah

    Reacties
    2.241
    24-02-2008

    Citaat Geplaatst door Mtiwiewest Bekijk reactie
    is die vest niet te groooot
    Maatje S, XS zit het te strak. Liever wijder maar dat begrijp je vast wel.
    Citaat Geplaatst door the_funny_girl Bekijk reactie
    Ik vind het mooi
    Het bedekt alles goed ! En ook mooie kleur !
    Merci!
    “The reality of manners is that it results from beautiful character. Thus, manners is the manifestations of the integrity and strength in one’s inward personality into action.” Ibn Rajab

  4. #109
    -

    Reacties
    3.895
    30-08-2010

    Citaat Geplaatst door Deenahh_ Bekijk reactie
    Zank you!

    Ik had 'm eerst gecombineerd met een creme kleurige abaya. Maar dat was een absolute no-go.

    Haha, tuurlijk doe daar niet moeilijk over. Maar bij de villa!

    Dankje!

    Ameen InschaAllah! Insgelijks ook InschaAllah, en dat doe ik ook inderdaad. Thanks voor je tip. =)
    Haha bedankt!

  5. #110
    MVC Lid

    Reacties
    8.354
    13-02-2006

    Zwart staat er iets beter bij.

    Maar ik blijf er toch bij dat je liever de vest er onder draagt als je hem persé wilt dragen (dus dan is het niet zichtbaar, maar louter voor de warmte). Ghair insahallah.


    Gelieve geen PM van mijn zus(je) in het geloof


  6. #111
    Alhamdullilah

    Reacties
    2.241
    24-02-2008

    Citaat Geplaatst door gekkeappie Bekijk reactie
    Zwart staat er iets beter bij.

    Maar ik blijf er toch bij dat je liever de vest er onder draagt als je hem persé wilt dragen (dus dan is het niet zichtbaar, maar louter voor de warmte). Ghair insahallah.
    Ja begrijp wel wat je bedoelt, Ghair InschaAllah.
    DjazakaAllahu ghairan voor je tip!
    “The reality of manners is that it results from beautiful character. Thus, manners is the manifestations of the integrity and strength in one’s inward personality into action.” Ibn Rajab

  7. #112
    Een en al sarcasme.

    Reacties
    7.193
    25-08-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ik vind die vest wel wat hebben.


  8. #113
    Complete yourself...

    Reacties
    20.604
    23-11-2010

    Heb het gemist nog een keer aub

    Ik draag zelf ook de abaya ben benieuwd hoe jij het combineert met vesten/jassen etc.
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817

  9. #114
    -

    Reacties
    183
    26-10-2010

    Ik vind het niet eens zo lelijk, maar inderdaad de lengte is net te, kleur misschien ook net te. In een ander kleurtje misschien ?


    WORK FOR MONEY, DESIGN FOR LOVE -
    6:117. Voorzeker, uw Heer weet het beste wie van Zijn
    weg afdwaalt en Hij kent degenen, die recht geleid zijn.


  10. #115
    Complete yourself...

    Reacties
    20.604
    23-11-2010

    Ik heb ook zoiets maar niet zolang ik vind het wel leuk. Maar heb het in 1 kleur ik zal wel een foto ervan zoeken. Alleen zou niet zo snel voor geel gaan maar dat is mijn persoonlijke smaak. En de vest lijkt idd beetje te groot maar liever dat dan te strak
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817

  11. #116
    Married.

    Reacties
    15.432
    21-09-2012

    Citaat Geplaatst door Deenahh_ Bekijk reactie
    Heb 'm geplaats als beloofd, maar nu met een zwarte Abaya! Nogmaals niet citeren!
    Ik vind het niet mooi. Het is TE, voor iemand die een abaya draagt, het moet wel simpel blijven.. Maar met wat voor abaya, had je het gecombineerd dan, buiten de zwarte om?

    The most perfect believer in faith is the one whose character is finest and who is kindest to his wife. ♥ -
    Ahmad Tirmidhee and Ibn Majah.


  12. #117
    MVC Lid

    Reacties
    691
    21-02-2005

    Niet gezien
    Maar het staat jou perfect
    Abaya is nou eenmaal PRACHTIG
    Loves Sam