1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Wenger: 'We hoeven ons niet te schamen voor deze nederlaag'

    Arsenal maakt na dinsdagavond niet langer kans op het winnen van de Capital One Cup. The Gunners zetten zichzelf voor schut door een bekernederlaag te lijden bij Bradford City, dat uitkomt op het vierde niveau van Engeland. Arsène Wenger vond desondanks niet dat zijn spelers zich moesten schamen: "Dat hoeft alleen maar als je niet alles hebt gegeven, wij hebben er alles aan gedaan."

    Bradford City en Arsenal moesten na een 1-1 gelijkspel penalty's nemen en namens de ploeg van Wenger misten Santi Cazorla, Marouane Chamakh en Thomas Vermaelen. "Ik denk dat we eerder teleurgesteld en gefrustreerd zijn dan dat we ons schamen", zei Wenger. "Het was een fantastische bekerwedstrijd op een lastig veld, maar ik mag niet klagen over de inzet van mijn spelers. We speelden met vijf aanvallers, maar we kregen de bal er gewoon niet in. Bradford City verdient alle credits voor hun verdedigende prestatie."

    "Dit kan gebeuren in bekerwedstrijden", vervolgde Wenger. "Ik denk niet dat de spelers een psychologisch probleem hebben met knock-outwedstrijden en het is ook geen gebrek aan kwaliteit. Er waren gewoon meerdere redenen waarom we de kansen niet afmaakten. We kijken nu alweer naar de volgende wedstrijd, zo gaat het in de sport. We zullen ons hier echt wel van herstellen." Arsenal speelt maandag in de competitie tegen Reading.
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    3.155
    05-09-2012

    Tuurlij hoeft wenger zich niet te schamen voor deze nederlaag..zolang hij doorbetaald wordt..

  3. #3
    MVP Lid

    Reacties
    3.536
    30-01-2008

    Gervinho moeten ze verkopen aan AGOVV

  4. #4
    888888

    Reacties
    28.393
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Elcabron Bekijk reactie
    Gervinho moeten ze verkopen aan AGOVV
    hhhhhhhh

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    264
    07-10-2012



    Eden Hazard heeft de loftrompet gestoken over Arsenal-aanvaller Gervinho. De nieuwbakken Chelsea-speler werkte in het verleden met de Ivoriaan samen bij OSC Lille en was onder de indruk van zijn kwaliteiten. De Belg leert daarnaast veel van sterspelers Cristiano Ronaldo en Lionel Messi.

    "Ik schaam me er niet voor dat ik filmpjes van Messi en Ronaldo kijk. Ik laat me inspireren door hen", aldus Hazard tegenover Sky Sports. "Ik leer van goede voetballers. De beste speler met wie ik tot dusver samen heb gespeeld was Gervinho. We hadden niet dezelfde kwaliteiten, maar we probeerden allebei het verschil te maken. Ik heb een aantal belangrijke dingen van hem geleerd.
    Account Overgenomen.
    Marocc

  6. #6
    MVP Lid

    Reacties
    3.536
    30-01-2008


  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    16.211
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    is dat die misser van gisteren?

    Waarom met linksss

  8. #8
    Gemeenste lid.

    Reacties
    1.586
    03-08-2002

    Typisch weer zo'n trainer die zijn spelers niet wil afvallen in het openbaar. Reken er maar op dat achter de schermen nog wel een paar harde noten gekraakt gaan worden.
    Ik heb nooit slaap.


  9. #9
    -

    Reacties
    352
    18-08-2010

    Matige coach die Wenger
    Ik kan nu steeds meer begrijpen waarom van Persie, Fabregas, Clichy, Nasri en Adebayor enzo weg zijn gegaan.
    Laat staan de spelers die ik niet heb genoemd.
    Ik denk dat Wenger toch echt een ander beleid moet gaan voeren