1. #136
    Nostalgie.

    Reacties
    108
    16-05-2012

    Citaat Geplaatst door Hakima__ Bekijk reactie
    Hey daar ben ik ook voor uitgenodigd! Gezellig! Weet je al wat je gaat aandoen?
    Ja klopt, me moeder had jullie een uitnodiging gestuurd! Jaa zo een lange rode jurk, met groene ster. Kerstkleurtjes! Heb er zin innnnn

    Citaat Geplaatst door Ultra_Neuroot Bekijk reactie
    hahah goeie
    Oh god, heb ik jou niet uitgenodigd?

    Vroegah was geluk en een pak slaag heel gewoon.


  2. #137
    MVC Lid

    Reacties
    1.806
    21-01-2012

    Citaat Geplaatst door Filosofie. Bekijk reactie
    Ja klopt, me moeder had jullie een uitnodiging gestuurd! Jaa zo een lange rode jurk, met groene ster. Kerstkleurtjes! Heb er zin innnnn


    Oh god, heb ik jou niet uitgenodigd?
    Ik ook had je moeder nog geapped over of ik champagne of een kalkoenschotel moest meenemen??
    Ik doe die zwarte aan , die korte!
    en dan mijn rode hakken en zo een kerstmuts
    Wordt lachhuuuu

  3. #138
    Nostalgie.

    Reacties
    108
    16-05-2012

    Citaat Geplaatst door Hakima__ Bekijk reactie
    Ik ook had je moeder nog geapped over of ik champagne of een kalkoenschotel moest meenemen??
    Ik doe die zwarte aan , die korte!
    en dan mijn rode hakken en zo een kerstmuts
    Wordt lachhuuuu
    Oh haar telefoon is kapot. Maar neem champagne mee, kalkoenschotels hebben we al. Oh, die staat je beeldig, ik zeg doen! Jaaaaa

    Vroegah was geluk en een pak slaag heel gewoon.


  4. #139
    47 gebruikers

    Reacties
    1.656
    13-10-2012

    Citaat Geplaatst door Filosofie. Bekijk reactie
    Ja klopt, me moeder had jullie een uitnodiging gestuurd! Jaa zo een lange rode jurk, met groene ster. Kerstkleurtjes! Heb er zin innnnn


    Oh god, heb ik jou niet uitgenodigd?
    nee nog niet... :\\
    Hoe meer ik weet... hoe minder ik begrijp.

  5. #140
    Bijna Lid

    Reacties
    563
    28-02-2012

    Citaat Geplaatst door Ultra_Neuroot Bekijk reactie
    grappig religieuze oorsprong:

    (Mattheus 23:24): Gij blinde leidslieden, die de mug uitzijgt, en den kemel doorzwelgt (Statenvertaling) of Blinde leiders zijn jullie, die uit hun drank de muggen ziften, maar een kameel wegslikken

    mierenneuken
    van de bijbel kun je nog eens wat leren.
    Citaat Geplaatst door Effe_serieus Bekijk reactie
    als atheist hoef je geen kerst te vieren toch?>
    hoeven is niet echt een juiste woordkeus alsof er een oppermacht is of een boek dat zegt wat wel en niet mag. Maar er zijn atheisten die er voor de gezelligheid aan meedoen.

  6. #141
    Nostalgie.

    Reacties
    108
    16-05-2012

    Citaat Geplaatst door Ultra_Neuroot Bekijk reactie
    nee nog niet... :\\
    Nou, bij deze ben je van harte welkom! Dresscode: Glitter & glamour.

    Vroegah was geluk en een pak slaag heel gewoon.


  7. #142
    moesh thoe3aada

    Reacties
    13.512
    13-04-2007

    Citaat Geplaatst door Str00pwafel Bekijk reactie
    van de bijbel kun je nog eens wat leren.

    hoeven is niet echt een juiste woordkeus alsof er een oppermacht is of een boek dat zegt wat wel en niet mag. Maar er zijn atheisten die er voor de gezelligheid aan meedoen.
    De hypocrieten onder de atheisten dus. Ben jij er zo ene dus.
    Niet echt sterk in je atheitische overtuiging. Doe je nog wel uit gezelligheid mee met de “ied” feesten?
    visschotels, mamita konijn (met konijntje van HABIBAZIZ!) , kip met zitoen, lamsbout, ieshekred...

  8. #143
    MVC Lid

    Reacties
    3.722
    10-11-2005

    Profeet heeft gezegd: Degene die een bepaald volk (mensen) nadoet, hij is een van hun" (Aboe Daawoed).

    DUIDELIJK WIL JE 1 VAN HUN ZIJN GA MAAR LEKKER FEEST VIEREN

  9. #144
    Bijna Lid

    Reacties
    563
    28-02-2012

    waarom zou het hypocriet zijn als je geniet van vieringen die toevallig een religieuze oorsprong hebben? sowieso heeft kerst haar religieuze betekenis verloren..zit veeel meer op de achtergrond. En je kan nou ook niet echt van viering spreken als je alleen maar een leuk verlicht boompje in huis neemt..en niet goddelijke wezens herdenkt.

  10. #145
    MVC Lid

    Reacties
    3.722
    10-11-2005

    Citaat Geplaatst door Str00pwafel Bekijk reactie
    waarom zou het hypocriet zijn als je geniet van vieringen die toevallig een religieuze oorsprong hebben? sowieso heeft kerst haar religieuze betekenis verloren..zit veeel meer op de achtergrond. En je kan nou ook niet echt van viering spreken als je alleen maar een leuk verlicht boompje in huis neemt..en niet goddelijke wezens herdenkt.
    Mag ik je vragen welke religieuze oorsprong het hebt. Kan jij met een bewijs komen dat profeet isa dat heeft gezegd dat we zijn geboorte moeten vieren.

    Ook al zou isa het hebben gezegd zouden we het nog steeds niet moge vieren. Om onduidelijkheid te voorkomen.

    Want wij volgen De koran en de soenna van profeet mohammed

  11. #146
    MVC Lid

    Reacties
    3.722
    10-11-2005

    En daarnaast is de hadith in abu dawood duidelijk

    Degene die een bepaald volk (mensen) nadoet, hij is een van hun

  12. #147
    MVC Lid

    Reacties
    3.722
    10-11-2005

    Begrijp het echt niet dat mensen zoiets willen vieren en zelfs de lef halen om het goed te praten. Waar is jullie islam gebleven waar is jullie aqeedah gebleven. Iedereen die maar een beetje kennis opdoet over aqeedah(geloofsleer). Zou zo een zaak afkeuren