1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    938
    19-01-2007

    Wat te doen op Valentijnsdag als single?

    - Filmavond met je vriendinnen houden;

    - Neem een dagje voor jezelf. Tijdschriften, nagellak, maskertjes;

    - Ga uiteten met je vriendinnen;

    - Maak heerlijke koekjes en verwen jezelf;



  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    938
    19-01-2007

    30 day squat challenge

    De 30 Day Squat Challenge is in het buitenland populair. Je gaat tijdens de challenge de strijd aan met de ongewenste putjes en deukjes in je lichaam – bedankt, cellulitis! – en werkt ondertussen aan een sterker lichaam. En dit doe je door slechts een oefening uit te voeren: de squat.

    Een maand lang doe je squat oefeningen. Je volgt het schema om te zien hoeveel reps je elke dag moet doen. Een rep betekent een squat. Op dag één begin je met 50 reps, dus 50 squats, en op dag 30 doe je er 250. Schrik niet, het aantal wordt rustig opgebouwd.

    De 30 Day Squat Challenge is een prima oefening om op zichzelf te doen of naast jouw gewone work-outs. Het is makkelijk vol te houden, omdat je na elke derde dag een rustdag krijgt. Op de eerste dag begin je met 50 squats, op de tweede dag doe je er 55 en op de derde dag 60. Dag 4 is een rustdag.

    30 day squat challenge schema:

    Dag 1: 50 squads
    Dag 2: 55 squads
    Dag 3: 60 squads
    Dag 4: rust
    Dag 5: 70 squads
    Dag 6: 75 squads
    Dag 7: 80 squads
    Dag 8: rust
    Dag 9: 100 squads
    Dag 10: 105 squads
    Dag 11: 110 squads
    Dag 12: rust
    Dag 13: 130 squads
    Dag 14: 135 squads
    Dag 15: 140 squads

    Dag 16: rust
    Dag 17: 150 squads
    Dag 18: 155 squads
    Dag 19: 160 squads
    Dag 20: rust
    Dag 21: 180 squads
    Dag 22: 185 squads
    Dag 23: 190 squads
    Dag 24: rust
    Dag 25: 220 squads
    Dag 26: 225 squads
    Dag 27: 230 squads
    Dag 28: rust
    Dag 29: 240 squads
    Dag 30: 250 squads


  3. #33
    Alhamdoelilah ♥

    Reacties
    2.730
    12-12-2012

    Leuke topic!

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    938
    19-01-2007

    Kleine stapjes voor een gezond eetpatroon

    - Drink geen frisdrank meer (desnoods alleen in het weekend). Hier zit ontzettend veel suiker en koolzuur wat gewoon erg slecht is voor je lichaam.

    - Vervang je frisdrank, ranja, vruchtensap of wat je dan ook drinkt door water, groene thee, of water met een beetje citroen.

    - Begin de dag met een of meer stukken fruit.

    - Koop geen of minder snoep als je boodschappen gaat doen.

    - Neem fruit en stukken groente mee als tussendoortjes.

    - Vervang je wit brood voor donker meergranenbrood. Wit brood is niet goed voor je. Kijk wel bij de ingrediënten of er daadwerkelijk granen in het brood zitten, soms voegen ze kleurstof toe om het brood donker te laten lijken.

  5. #35
    B.♥

    Reacties
    189
    13-02-2013

    Leuke topic! Up!
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    938
    19-01-2007

    Wat moet je aan doen bij een sollicitatie?

    De kleding die je aantrekt voor een sollicitatiegesprek hangt natuurlijk ook heel erg
    af van de plek waar je wilt gaan solliciteren.

    Don'ts
    Je wilt vooral professioneel overkomen tijdens zo'n gesprek. Zorg er dus voor dat je dit met de juiste kleding ook uitstraalt. Een rokje is netjes, maar niet te kort! Zorg ervoor dat je ook met de bovenkleding netjes blijft.
    Zorg er ook voor dat er een goede balans is tussen de kleuren van de kleding die je draagt. Ook een echte afrader om aan te trekken naar een sollicitatiegesprek zijn hele hoge hakken, vooral als je er niet goed op kunt lopen.

    Do's
    Een lange kokerrok (mag net iets boven de knie uitkomen) is de juiste rok om aan te doen naar een sollicitatie. Het ziet er niet alleen netjes uit, maar ook erg fashionable! Het is het mooist als je een neutrale kleur rok draagt. Je kunt dan weer uitpakken qua kleur met de schoenen en de bovenkleding die je draagt. Draag een mooie blouse boven de rok en maak de outfit compleet met mooie, maar niet al te hoge hakken en classy sieraden! Ben je niet zo'n rokkendrager? Dan kan een mooie donkere broek ook heel netjes staan.



    Bron: teenvoque

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    938
    19-01-2007

    Tips voor meer slaap.

    1. Probeer elke dag rond dezelfde tijd naar bed te gaan. Routine is belangrijk voor een goede nachtrust.
    De meeste mensen hebben 7 tot 9 uur slaap nodig per dag, probeer uit te rekenen hoe laat je naar bed zou moeten gaan.

    2. Probeer producten als cola en koffie te vermijden. Caffeïne beïnvloedt je nachtrust.

    3. Probeer overdag voldoende te bewegen, zodat je je energie kwijt raakt. Je valt dan sneller in slaap.

    4. Er zijn veel thee soorten die een goede nachtrust kunnen bevorderen. Zo staat kamillethee bekend als een echte ontspanner.

    5. Lekker slapen doe je in een lekker bed. Investeer in een goed bed en vooral ook goede kussens.






    Bron: Girlscene

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    938
    19-01-2007

    Voor nieuwe artikelen, check ook mijn blog: http://LifeBySLN.wordpress.com

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    938
    19-01-2007

    Nieuw artikel geplaatst.
    Wil je weten waar het over gaat, lees het dan snel hier http://LifeBySLN.wordpress.com

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    938
    19-01-2007

    Verschillende soorten thee's

    Er zijn verschillende soorten thee’s met verschillende soorten smaken. Ik ben dol op thee en
    vind het dan ook leuk om verschillende soorten uit te proberen. We drinken verschillende soorten thee’s,
    maar waar is het goed voor?

    Groene thee:
    Groene thee is goed voor je metabolisme. Het zorgt ervoor dat vet wordt geoxideerd.
    Ook heeft het een positief effect op de bloedsuikerspiegel en je cholesterolgehalte.

    Pepermunt:
    Pepermunt helpt bij verkoudheid en bevordert de spijsvertering.

    Lavendel:
    Lavendel thee helpt de spijsvertering. Bovendien heeft lavendel een kalmerende werking,
    waardoor je makkelijker in slaap valt.

    Kamille:
    Deze thee werkt ontspannend en ontstekingsremmend.

    Witte thee:
    Witte thee stimuleert het immuunsysteem en verjongt de huid.

    Rooibos:
    Rooibos zit vol met mineralen en bevat geen cafeïne. Ook is het een anti-oxidant,
    dat ervoor zorgt dat het schadelijke stoffen helpt af te breken.

    Welke thee is jouw favoriet?



    xoxo
    check ook me blog LifeBySLN.wordpress.com



    Bron beeld: weheartit

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    938
    19-01-2007

    Wil je weten hoe je effectief en efficiënt kunt studeren?

    Lees dan de volgende tips op LifeBySLN.wordpress.com

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    938
    19-01-2007

    Handige Beauty weetjes

    Make-up, beauty weetjes, wie houdt er niet van? Hoe zat het ook al weer om ervoor te zorgen
    dat er geen knik in je haren komt door een elastiek? Wil je weten hoe het zit met de beauty-weetjes, lees dan verder.

    1. Wil je geen knik in je haren door een elastiek? Gebruik dan een plastic elastiek, zoals de invisibobble.

    2. Het is verstandig om de haartjes boven je wenkbrauw niet te epileren. Dit kan je wenkbrauwen ernstig
    uit model halen.

    3. Is een wenkbrauw potlood te heftig voor je wenkbrauwen? Je kunt dan bruintinten oogschaduw gebruiken.
    Hiermee kleur je je wenkbrauwen subtiel in.

    4. Door de waterlijn met een nude- of witte potlood in te kleuren, creëer je grotere ogen.

    5. Wanneer je een tweede laag mascara wil aanbrengen, doe dan eerst wat poeder op je wimpers. De poeder
    zorgt ervoor dat je wimpers gaan scheiden, waardoor je voorkomt dat je wimpers aan elkaar gaan klonteren.

    6. Vind je dat je een grote neus hebt en wil je het liever verbergen? Je kunt dan wat foundation op je
    neusvleugels smeren die een tint donkerder is dan je eigen foundation. Doordat je schaduwen creëert,
    lijkt je neus kleiner.

    7. Is je huid droog? Prak een avocado. Smeer het vervolgens op je gezicht en laat het een kwartiertje in trekken.
    Daarna kun je het met lauw water afspoelen. Het resultaat? Een mooi zachte huid.

    8. Wanneer je een masker gaat gebruiken uit een verpakking die je niet kunt sluiten, is het goed om het pakje
    geheel op te smeren. Wanneer je de helft wil bewaren, dan heb je kans dat er bacteriën bijkomen.

    9. Wil je je parfum langer laten zitten, smeer dan eerst vaseline op de plaats waar je parfum op doet.




    Bekijk ook: LifeBySLN.wordpress.com

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    938
    19-01-2007

    Wil je weten tegen welke problemen linkshandigen aanlopen? Lees het hier: LifeBySLN.wordpress.com

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    938
    19-01-2007

    Heb je ook last van losse velletjes en droge lippen? En wil je graag mooie lippen? Lees dan de DIY lipscrub recepten op mijn blog:LifeBySLN.wordpress.com

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    938
    19-01-2007

    Vroeger hield ik altijd een dagboek bij. Ik vond het leuk om leuke momenten op te schrijven, zodat ik het later altijd kon terug lezen.
    En zeg nou eerlijk, sommige moment wil je blijven herinneren. En soms is het ook fijn om je emoties te uiten.
    Het voelt dan als een opluchting. In totaal heb ik tien dagboeken volgeschreven.
    Ik geef eerlijk toe, ik schrijf niet meer zo vaak in een dagboek als dat ik vroeger deed.
    Sommige gebeurtenissen wil ik toch wel blijven herinneren. Wil je weten waarom je een dagboek moet bijhouden?
    Lees het hier: LifeBySLN.wordpress.com