1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    19
    08-11-2012

    Ts: zou je het verhaal nog een keer willen plaatsen?

  2. #32
    Days smiled for me

    Reacties
    732
    28-02-2008

    Er staat geen verhaal?
    fatoe met fatah is altijd de motto van mij geweest!!

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    51
    13-12-2012

    dit is echt erg sterkte

  4. #34
    100%tawayagetch

    Reacties
    97
    14-09-2009

    ik zou ook wel het verhaal willen lezen, als het nog mogelijk is.
    Only Allah knows where the story will end

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    88
    27-09-2006

    ik zie niks

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    3.129
    12-04-2012

    Het verhaal is dat ze seks had met dr vriendje en hij bleek hiv te hebben en zij is nu ook besmet.
    Na veel getreur en gepieker heeft ze haar moeder het slechte nieuws verteld.


    Dus dat

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    1.544
    21-12-2006

    vreselijk
    TrotseCasaouia

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    224
    10-05-2005

    wat is het verhaal, ik zie het ni staan!

    Citaat Geplaatst door Worthless Bekijk reactie
    -

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    68
    21-02-2007

    Ooit gehoord van condoomgebruik

  10. #40
    Hanaeeeee(ll)

    Reacties
    750
    29-01-2010

    Citaat Geplaatst door Brandstof Bekijk reactie
    Het verhaal is dat ze seks had met dr vriendje en hij bleek hiv te hebben en zij is nu ook besmet.
    Na veel getreur en gepieker heeft ze haar moeder het slechte nieuws verteld.


    Dus dat
    zo ergg joh!!!!!


    nou nu blijkt waarom seks voor het huwelijk haram is! sjongeee!
    maar ts vraag om vergevenis!
    True love is not between two people. NO, true love you find only if you have the blessing of AllahSubhana wa3tala..

    MAMA,<3 PAPA,<3

    Ashadoe la illaha illallah wa ashadoe anna Moehammadan rasoelallah.#


  11. #41
    Take it easy

    Reacties
    591
    22-11-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door xUnbreakable Bekijk reactie
    zo ergg joh!!!!!


    nou nu blijkt waarom seks voor het huwelijk haram is! sjongeee!
    maar ts vraag om vergevenis!


    En als ze maagd was en haar man was besmet zonder dat hij het wist. Dan was ze alsnog bestem geraakt

  12. #42
    Bijna Lid

    Reacties
    71
    03-12-2012

    Citaat Geplaatst door Worthless Bekijk reactie
    -
    Zou ik ook mogen weten wat je verhaal is?

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    151
    10-10-2008

    Citaat Geplaatst door Worthless Bekijk reactie
    Hoe kan hij mij de schuld geven als hij weet dat hij mijn eerste was? Ik heb nooit seksueel contact gehad met iemand in het verleden. Op geen enkele manier. Ik was op elk gebied maagd als maar kan. Het kon niet anders dan dat hij het was.
    Daarna zijn wij namelijk nog samen naar een kliniek gegaan en heeft hij zich laten testen. Of hij speelde heel goed toneel of hij was oprecht bang. Allah oe a3lam.
    Het verhaal kan ik niet lezen helaas, alleen de reacties. Door de toonzetting en de inhoud, ga ik er vanuit dat je hebt over hiv? Erg man :S

    Toen jij besloot om met hem het bed te delen, wist jij toen dat hij al meerdere bedpartners had gehad?zoja, waarom dan niet 'veilig' gedaan met een condoom? En hoe heeft hij hierop gereageerd? Voelde hij nergens iets van een verantwoordelijkheid km met jou te trouwen? Gaat ie hierna nog anderen en bv zijn toekomstige vrouw besmetten?

    Hier op deze site kunnen mensen ervan leren inderdaad. In de eerste plaats natuurlijk vanuit islam gezien dat je je niet moet laten verleiden tot zina, ook niet de stappen die er naartoe leiden..Ik denk dat we kunnen stellen dat soa's en de gevolgen ervan gezien kunnen worden als de wereldse bestraffing van zina..Als je berouw toont, wordt je inshalah gered van de straf jn het Hiernamaals, moge Allah je leiden en vergeven..

    En voor niet-gelovige meiden is het een les om nooit onveilig te vrijen, zelfs niet jn een relatie tenzij je partner zich heeft laten testen op soa's! Behalve de ergste soa hiv kun je als vrouw ongemerkt onvruchtbaar worden van bv chlamydia..

  14. #44
    HouVan Mijn Ouders

    Reacties
    111
    06-12-2009

    Ik zie je verhaal niet staan??