1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    299
    10-02-2010

    Flirten met mo

    Wanneer alle mannen beneden thee aan het drinken zijn en de hajj ahadith aan het beschrijven is. En de vrouwen aan de andere kant van het salon lekker gezellig een onderonsje hebben met koekjes en al. Is de jeugd (16-29) in alle uithoeken van het huis bezig met allerlei taferelen.

    Je komt binnen op het terras en:

    - Mo is diep in gesprek met Fatima
    - Yassin is aan het flirten met Naima
    - Samira ligt letterlijk op Marouane (zehma ze gaan zogenaamd kapot van het lachen)
    - Beruchte Badr vraagt schaamteloos naar elk pittig detail in je liefdesleven

    Je gaat een luchtje scheppen bij de deur en:

    - Je betrapt Yasmine en Hamza blozend tegen de muur
    - In de verte kijken Adnan en Chifae je aan van 'rot op' (niemand mag weten dat we er stiekem vandoor glippen)
    - Bij de deur betrap je tantes Saidia, Fadma en Safia roddelen over alles wat los en vast zit.

    Je gaat naar de keuken (maar tevergeefs)
    - Nordin is daar druk bezig met de 9 dochters van oom Mimoun te ondervragen

    - In weer een andere salon gaan Selma, Najim, Sayfedine, Mohamed 8, firdaous, Ilham, Annas en Ahlam los op de dansvloer. Jallal El Hamdaoui style.

    - Alle slaapkamers zijn geblokkeerd, hetzelfde geldt voor de badkamers
    - In de garage zijn Fauzi en Samia bezig met iets wat volgens hen 'geheim' is.

    En in de grootste salon bevinden zich de 'singles'. Alle neef en nichten knus op elkaar. De een met het been over de ander. De ander weer half zittend op Siham. Soufyen kijkt iedereen met een zwoele blik aan. Brahim sms't met Salha, die gewoon naast hem zit Mohim totale chaos.

    Niemand gaat de deur uit richting Martil ofzo want dat is not done.]

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    26
    22-01-2012

    Sorry maar vind het echt lachen hoe je het beschrijft

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    336
    26-12-2008

    Ik wou net zeggen dat Mo mijn neefje is...
    Little did I know this topic is about cousins. Dear God.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    4.015
    14-10-2009

    Citaat Geplaatst door RedEyedBiatch_ Bekijk reactie
    Ik wou net zeggen dat Mo mijn neefje is...
    Little did I know this topic is about cousins. Dear God.
    wat een schatje in je ot echt ik wil haar knuffelen hahaha

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    16.811
    17-12-2008

    Mag ik jouw achternaam weten? Dan gaat er be3da een 'get the fuck out of here' belletje rinkelen.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    299
    10-02-2010

    Citaat Geplaatst door alucard Bekijk reactie
    Mag ik jouw achternaam weten? Dan gaat er be3da een 'get the fuck out of here' belletje rinkelen.
    Nee dat kan ik niet maken. Onze achternaam is nogal bekend trouwens. We staan bekende als de echte Marokkaanse klasse.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.711
    11-10-2012

    Citaat Geplaatst door alucard Bekijk reactie
    Mag ik jouw achternaam weten? Dan gaat er be3da een 'get the fuck out of here' belletje rinkelen.

    ''Let me assure the Sultan and the three hundred million muslims... That the German Emperor will ever be their friend.''
    "Wäre ich nicht als Christ geboren, so wäre ich ein Muslim."

    (Wilhelm II)
    Deutscher Kaiser und König von Preußen (1859-1941)


  8. #8
    Luister dan.

    Reacties
    4.092
    24-09-2007

    Jeeeej mijn naam komt er in voor!!

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    336
    26-12-2008

    Zeker El Morabit of zo.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    16.811
    17-12-2008

    Citaat Geplaatst door xmakesmewonder Bekijk reactie
    Nee dat kan ik niet maken. Onze achternaam is nogal bekend trouwens. We staan bekende als de echte Marokkaanse klasse.
    Als ik dan eens in Marokko ben.., dan ben ik best vaak in Martil.., ik kan het me niet veroorloven om jou na 1 blik verliefd op mij te krijgen, laat staan als ik dan ook nog eens gevoelens voor jou krijg.., dus please.., jouw achternaam..

    Citaat Geplaatst door kurosakII Bekijk reactie
    Dit valt onder zelfverdediging toch?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.711
    11-10-2012

    Citaat Geplaatst door alucard Bekijk reactie
    Als ik dan eens in Marokko ben.., dan ben ik best vaak in Martil.., ik kan het me niet veroorloven om jou na 1 blik verliefd op mij te krijgen, laat staan als ik dan ook nog eens gevoelens voor jou krijg.., dus please.., jouw achternaam..



    Dit valt onder zelfverdediging toch?
    Zoiets, ,maar zulke families zijn wel grappig voor de buitenwereld helemaal buitengesloten ondertussen at the inside één grote orgie

    ''Let me assure the Sultan and the three hundred million muslims... That the German Emperor will ever be their friend.''
    "Wäre ich nicht als Christ geboren, so wäre ich ein Muslim."

    (Wilhelm II)
    Deutscher Kaiser und König von Preußen (1859-1941)


  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    16.811
    17-12-2008

    Citaat Geplaatst door kurosakII Bekijk reactie
    Zoiets, ,maar zulke families zijn wel grappig voor de buitenwereld helemaal buitengesloten ondertussen at the inside één grote orgie
    Ik ga denk ik infiltreren daarzo.., the long forgotten nephew spelen

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    299
    10-02-2010

    Citaat Geplaatst door RedEyedBiatch_ Bekijk reactie
    Zeker El Morabit of zo.
    Ja dikke neus.

    Citaat Geplaatst door alucard Bekijk reactie
    Als ik dan eens in Marokko ben.., dan ben ik best vaak in Martil.., ik kan het me niet veroorloven om jou na 1 blik verliefd op mij te krijgen, laat staan als ik dan ook nog eens gevoelens voor jou krijg.., dus please.., jouw achternaam..
    Als je hem hoort krijg je het spontaan heet onder je voeten. Ik wordt niet verliefd op je hoor, er staat een neef voor mij te wachten. Ik moet alleen nog kiezen wie

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    16.811
    17-12-2008

    Citaat Geplaatst door xmakesmewonder Bekijk reactie
    Ja dikke neus.



    Als je hem hoort krijg je het spontaan heet onder je voeten. Ik wordt niet verliefd op je hoor, er staat een neef voor mij te wachten. Ik moet alleen nog kiezen wie
    Ik heb ook een hele rij wachtende nichtjes en hun vriendinnen.., maar nee, ik pas. Ik neem liever een zwerver van hier dan een zwerver van daar

    Was jij vaak @ Martil?

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.711
    11-10-2012

    Citaat Geplaatst door alucard Bekijk reactie
    Ik ga denk ik infiltreren daarzo.., the long forgotten nephew spelen
    Mijn gedachtes, paar mooie stiefnichten, van de garage tot aan op het dak en onder de olijf overal zit wel een mooie nicht verstopt waarop je van tevoren een testrit kan maken

    ''Let me assure the Sultan and the three hundred million muslims... That the German Emperor will ever be their friend.''
    "Wäre ich nicht als Christ geboren, so wäre ich ein Muslim."

    (Wilhelm II)
    Deutscher Kaiser und König von Preußen (1859-1941)


Tags voor deze discussie