1. #91
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door Monarch Bekijk reactie
    Je hebt overal en nergens personen die de weg kwijt zijn en ook mensen die superstreng zijn opgevoed. Dat heeft niks te maken met Tetouan, Nador of Fes.
    In de ene stad gewoon meer dan de ander.

  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    1.715
    15-03-2011

    Een familie om trots op te zijn. Applaus. Maar jullie staan bekend om jullie schijnheiligheid, dat zegt eigenlijk al meer dan genoeg.
    We live in a world full of sick people

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    299
    10-02-2010

    Citaat Geplaatst door DeRegeerder Bekijk reactie
    Apart een ruimte opzoeken?
    Ze gaan vast niet rummikubben. Echt een zieke, gore en gestoorde familie. Gaskoum echt een zenzal op die villa van jullie. Die villa is daar zeker voor gebouwd. Ja, daar bij jullie in het noorden is niets te gek. Bij ons is dat abnormaal.
    Nee niet op die manier! Ze gaan lekker roddelen ofzo in een aparte ruimte. Zehma mag niemand horen... We zijn ook een familie van te veel al waswas. We zijn trouwens Riffijnen, het merendeel.

  4. #94
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door xmakesmewonder Bekijk reactie
    Nee niet op die manier! Ze gaan lekker roddelen ofzo in een aparte ruimte. Zehma mag niemand horen... We zijn ook een familie van te veel al waswas. We zijn trouwens Riffijnen, het merendeel.
    Ja, ik zeg toch noorden. Die Jbella zijn net als jullie. Jullie sporen niet.

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    299
    10-02-2010

    Ok ik ga deze topic echt sluiten. Te veel gelach, iedereen heeft zijn woordje klaar, maar weinig inhoud.

    Dus niemand zit bij familiebijeenkomsten altijd met neven en nichten knus samen in één kamer/salon? Ooms en tantes ook inbegrepen.. Ewa apart is dit.

  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    299
    10-02-2010

    Citaat Geplaatst door Lovely__me Bekijk reactie
    De woordenboek... Je doet net of je van adel bent. Bij ons in de familie, wij doen het zo blalballablbl wij trouwen alleen met familie lekker voor jullie. Bescheiden zijn is 1 van de mooiste eigenschappen 1 die jij niet bezit!!! Wooow heb een overdosis van jouw gelul.
    De woordenboek nog wel.. Ik probeer alleen een discussie op te starten, soms moet je dan even bepaalde zaken onderstrepen. Wij Marokkanen hebben dat nogal nodig heb ik gemerkt. Onderstrepen. Online heb je die possibiliteit om je bescheidenheid even terzijde te leggen. For the sake of the argument we say

    PS; Nee ik ben niet van adel. Dat is meer iets voor kaaskoppen. Alhamdolilah behoren wij allemaal tot de Ummah van Mohammed . Dat is de mooiste benaming die er is.

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    299
    10-02-2010

    Citaat Geplaatst door Lovely__me Bekijk reactie
    Een discussie over jouw familie , lekker spannend!!! Familie zaken kan je beter binnen de familie houden.
    Ik geef het slechts als een voorbeeld, een mat3al. Wij Marokkanen hebben nou eenmaal de behoefte aan een 'voorbeeld'. Anyway, het onderwerp is veel algemener dan dat.

  8. #98
    MVC Lid

    Reacties
    68
    14-11-2012

    Reacties zijn doodlachen. Ga ze gewoon 1vvoor1 lezen
    Voorgoed offline. Bereikbaar via Cleooo & Tantetje.

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    7.217
    30-12-2009

    ik herken het deels. maar bij ons word liever niet met familie getrouwd.! nu ben ik sowieso de swarte schaap, want ik woon samen en ongetrouwd


  10. #100
    SARAH&SEMMY ❤

    Reacties
    420
    14-09-2006

    Begin het nu toch wel een enge verhaal te vinden, Incest bestaat nog.

  11. #101
    Bijna Lid

    Reacties
    3.605
    29-11-2009

    Niet normaal.

Tags voor deze discussie